شوت زباله به واسطۀ کانال شوتینگ زباله صورت می گیرد. یکی از راهکارهای مفید و پرطرفدار برای خلاص شدن از شر بوی نامطبوع زباله در ساختمان های بلند، نصب کانال های اختصاصی برای شوت زباله ساختمان می باشد. با گذشت زمان بر تعداد آپارتمان ها، برج های (مسکونی، اداری و تجاری)، ساختمان های بیمارستان مرتفع و هتل ها افزوده اند. لذا برای دور انداختن زباله ها، نیاز به استفاده از مناسب ترین راهکار می باشد. طراحی سیستم شوتینگ زباله نیز به همین منظور صورت می گیرد.

شرکت نخستین کار، یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در زمینۀ طراحی و ساخت کانال های شوتینگ زباله با فناوری روز دنیا می باشند. در نتیجه شرکت های مهندسی و معماری که در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت می کنند، می توانند برای اجرای اصولی سیستم شوت زباله در ساختمان، از مهارت و تخصص این مجموعه استفاده نمایند.

ویژگی های احداث کانال های شوت زباله مجزا

با توجه به مطالبی که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، امکان طراحی و ساخت سیستم شوتینگ زباله در ساختمان های مختلف، به روش های متفاوت صورت می گیرد. به عبارتی، امکان تعبیۀ دریچۀ شوت زبالۀ اختصاصی برای هر واحد و یا هر طبقه به صورت مجزا میسر است که ارتباط مستقیم با بودجۀ اختصاص یافته و قیمت سیستم شوت زبالۀ ساختمان خواهد داشت.

امروزه شاهد طراحی و ساخت کانال های شوتینگ زباله در ساختمان های بلند در سرتاسر جهان می باشیم که در چند سال اخیر نیز در ایران مورد استقبال قرار گرفته شده است و شاهد رشد روز افزون پیاده سازی چنین مکانیزمی در اکثر سازه های ساختمانی بلند مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان، هتل ها، رستوران و غیره می باشیم.

در گذشته سیستم های شوت زباله دارای معایبی چون ایجاد آلودگی صوتی و گسترش بوی نامطبوع در فضای داخلی ساختمانی می شد ولی با گذشت زمان و پیاده سازی ترفندهای جدید، توانستند این گونه معایب را حذف نموده و به طور کلی شامل مزیت باشند.

به عنوان مثال نصب عایق صدا و سرعت گیر برای جلوگیری از گسترش صدای شوت زباله و کاهش سرعت حرکت کیسه های زباله در داخل کانال های فرعی و اصلی شوتینگ زباله و همچنین تجهیز کانال به سیستم شستشوی اتوماتیک از دیگر مواردی است که در طراحی و اجرای سیستم شوت زباله جدید در نظر گرفته شده است. بدین وسیله توانسته بیش از پیش رضایت مندی ساکنین ساختمان را از نصب کانال شوتینگ زباله جلب نمایند. به طور کلی شرکت های ارائه دهندۀ چنین سرویس هایی، تلاش می کنند که متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده، بتوانند با حداقل هزینه و بهترین عملکرد، کانال های شوت زباله را برای ساختمان های قدیمی و نوساز طراحی و اجرا کنند.

شرکت نخستین کار، یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ طراحی برخی از تجهیزات ساختمانی همانند سیستم شوتینگ زباله و   دودکش موتورخانه می باشد. در این صورت قادر به ارائه چنین خدماتی در سازه های ساختمانی قدیمی، نوساز و یا در حال ساخت می باشند.

هزینۀ طراحی و ساخت کانال شوت زباله

قیمت طراحی سیستم شوت زباله به ارتفاع ساختمان و چگونگی پیاده سازی کانال شوتینگ زباله دارد. با نصب این سیستم در داخل و یا خارج ساختمان، به سهولت می توان زباله ها را از طبقات بالایی ساختمان داخل مخازن زباله قرار داد، بدون آنکه نیاز به پیمودن طبقات باشد. مهمترین نکته ای که در رابطه با راه اندازی سیستم شوت زباله وجود دارد، مجهز بودن کانال به سیستم شستشوی خودکار و همچنین داشتن فن قوی برای تهویۀ بوی نامطبوع کانال می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی کانال اختصاصی شوت زباله، می توانید با شرکت نخستین کار تماس بگیرید.

شرکت نخستین کار 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()