آردواز نوعی از سقف است که این محصول سال هاست که شناخته شده است و بسیاری از افراد نام سقف شیروانی را به نام سقف آردواز می‌شناسند. آردواز در لغت به معنی سنگ دگرگون شده یا سنگریزه می‌باشد، از سقف های آردواز برای انواع سقف های شیب دار استفاده می گردد. اجرای آردواز به دلیل من مزیت های بسیاری است که این نوع پوشش سقف دارد. در واقع ورق های اردواز بسیار سبک و مقاوم هستند زیرا ورق آردواز تحت فشار بسیار بالایی به تولید می‌رسد که در مقایسه با ورق های دیگر بسیار مقاوم و مستحکم است به همین منظور طول عمر بالایی دارد همچنین نصب و اجرای آردواز در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌گیرد و ورق های آردواز قابلیت رنگ آمیزی دارد و در حالت عادی به رنگ بتن می باشند و شما می توانید در صورت نیاز، آن را رنگ آمیزی نمایید.

با استفاده از آردواز می‌توان سقف انواع ساختمان ها و آلاچیق و کلبه ها را پوشاند و این سقف بسیار زیبا بوده و می تواند در رنگ های مختلفی اجرا شود که آردواز به دلیل مقاوم بودن و نوع طراحی می تواند مانع از ورود باران و برف به داخل ساختمان شود و به همین دلیل از این سخت‌تر مناطقی که بارش زیاد برف و باران وجود دارد استفاده می شود.نصیحت های اجرای آردواز ها بسیار زیبا هستند و می‌توان برای انواع ساختمان از آن استفاده نمود بنابراین هیچ محدودیتی ندارد و شما هر ساختمانی که داشته باشید می توانید از اجرای آردواز بهره مند شوید همچنین ورق‌ های آردواز وزن سبکی دارند که در مقایسه با سازه های دیگر کارآمد تر بوده و مشکلی برای ساختمان ایجاد نخواهد کرد در صورتی که از آردواز استفاده نشود بارش برف بر روی ساختمان موجب ورود رطوبت به داخل ساختمان شده و سقف موجب آسیب می گردد.

 انواع اجرای آردواز

آردواز های سیمانی و فلزی از انواع سقف های آردواز می‌باشند . آردواز فلزی از ورقه های فلزی تشکیل می شوند که می‌توان آن را با شیب های دلخواه بر روی سقف اجرا کرد که بسیار زیبا می باشند بنابراین شما برای ساختمان های مسکونی و آپارتمانی ویلایی و یا برای پنجره ها یا بر روی در می توانید از آن استفاده کنید.

آردواز های سیمانی نیز زیبایی بسیار زیادی دارند و طول عمر خوبی داشته و در حالت عادی به رنگ بتن هستند اما می‌توانید آن را رنگ آمیزی کنید در صورتی که آردواز های فلزی را در انواع رنگی می توانید پیدا کنید. طول عمر آردواز ها بسیار زیاد بوده و به همین علت از آن استفاده های بسیار زیادی خواهد شد امروزه انواع پوشش سقف های شیبدار از آردواز تشکیل شده و این نوع متریال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز آراز سقف یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات اجرای سقف آردواز و انواع سقف های شیروانی در کشورمان است که می توانید برای نصب آردواز به این مرکز مراجعه نمایید.

مراحل اجرای سقف آردواز

برای اجرای آردواز و اجرای سقف شیروانی نیاز به مراحلی است که هر یک باید با دقت و مهارت بالایی انجام گیرد تا سرانجام سقف ایجاد شده، کیفیت مورد نظر را داشته باشد. در مرحله اول باید سقف مورد نظر طراحی شود این مرحله به صورت مهندسی بررسی شده و تمامی استانداردها در آن باید لحاظ شود و سقف مورد نظر باید کارایی بسیار خوبی داشته باشد و در کنار آن زیبا هم باشد ، سپس پس از طراحی نوبت به تهیه لوازم هم مورد نیاز برای اجرای آردواز می‌رسد و انواع مصالح باید در دسترس قرار گیرد. در ابتدای کار، پایه های فلزی زیر ساز این سقف را تشکیل می دهد که با شاسی کشی و چوب سقف پوشانده می شود و پایه ها در جای خود ثابت می گردند تا آردواز بر روی آن نصب شود. سپس آردواز در جای خود نصب می گردد و در آخر هم نصب فلاشینک ها و تیزه ها به منظور آب بندی هر چه بیشتر کار انجام می‌گیرد تا در نهایت سقف ایجاد شده بسیار زیبا و خوب اجرا شود.

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()