نقاشی نما به روش های مختلف و با تجهیزات اختصاصی صورت می گیرد و نیاز به نقاش کار حرفه ای دارد. از گذشته تا به امروز ساختمان های مختلفی را می توان در سطح جهان مشاهده نمود که برای جلوه دادن و زیباتر کردن ساختمان از مزایای رنگ استفاده نموده اند. با افزایش ارتفاع ساختمان ها، دیگر افراد به سهولت نمی توانند دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشند. بنابراین مجموعه هایی که خدمات ساختمانی مرتبط با نقاشی ساختمان ارائه می دهند، تجهیزات لازم برای نقاشی ساختمان در ارتفاع را انجام می دهند. از این رو برخی از این مجموعه ها به صورت تخصصی قادر به ارائه خدمات نقاشی نما ساختمان با قیمت ارزان و بهترین کیفیت می باشند.

گروه نماروز جزء یکی از مجموعه های معتبر و با سابقۀ طولانی، در زمینۀ خدمات ساختمانی است. این مجموعه برای توسعۀ فعالیت مجموعۀ خود، خدمات مختص نمای ساختمان چون نقاشی نما، آب بندی نما، شستشوی نما و مواردی از این قبیل را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

نقاشی نمای ساختمان با طناب

با توجه به ارتفاع بالایی که ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره دارند، به روش های مختلف نقاشی نمای ساختمان صورت می گیرد. لذا انتخاب نوع روش بر حسب طراحی نمای ساختمان و همچنین میزان مهارت و توانایی نقاش ساختمان صورت می گیرد. از این رو نقاشی نما با طناب، کلایمر، داربست و مواردی از این قبیل صورت می گیرد.

اجرای نقاشی نمای ساختمان با طناب به دلیل دسترسی بیشتری که به نقاش می دهد، به عنوان رایج ترین روش شناخته شده می باشد. البته همانطور که گفته شد، ارتباط مستقیم با طراحی نمای ساختمان دارد. قابلیت انجام نقاشی نما برای مصالح ساختمانی سنگ، آجر، سیمان، گچ و مواردی از این قبیل امکان پذیر می باشد. برای انجام رنگ آمیزی نما از رنگ های رایج استفاده می شود که می تواند رنگ پلاستیکی، رنگ کنتیکس، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر و غیره باشد. همچنین متناسب با نیاز می توان از ابزارآلات مختلف قلم مو، غلطک و یا اسپری برقی و بادی رنگ برای عملیات رنگ آمیز نما استفاده نمود.

نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای نقاشی نما با طناب وجود دارد، رعایت نکات ایمنی است که توسط نقاش باید رعایت شود. استفاده از کلاه، کمربند ایمنی و محافظ از موارد مهمی هستند که نقش بسزایی بر روی حفظ ایمنی و سلامت نقاش خواهد داشت. رنگی که برای انجام نقاشی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، باید قابلیت شست و شو، مقاومت در برابر جذب گرد و خاک و تابش نور خورشید، دوام در برابر شرایط آب و هوایی و قابلیت اشتعال پذیری را نداشته باشد.

گروه نماروز قادر به ارائه بهترین خدمات ساختمانی چون انواع نقاشی نما و  پوشاندن درز انقطاع ، شستشوی نما، عایق کاری نمای ساختمان و غیره می باشد. البته نوع رنگی که برای نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، باید ماهیت الاستیک زیادی داشته باشد که بتواند مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی یعنی انبساط و انقباض سطوح و همچنین نشست ساختمان داشته باشد و به وضوع ترک های جزئی ایجاد شده بر روی سطوح نمایان نباشد.

قیمت نقاشی نما

قیمت نقاشی نما به نوع رنگ، ابعاد نما، سبک اجرای رنگ آمیزی نما و غیره بستگی دارد. در نتیجه متناسب با نوع مصالح ساختمانی نما و سلیقۀ شخصی صاحب ملک، از مناسب ترین متریال برای اجرای بهتر نقاشی نما استفاده می شود. توجه داشته باشید که نوع رنگ برای نمای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر شست و شو با دستگاه واترجت را داشته باشد چون آب با فشار زیادی بر روی سطوح دیوار پاشیده می شود.

جهت سفارش نقاشی نما با قیمت ارزان و ماندگاری بالا می توانید از تجربیات گروه نماروز استفاده نمائید.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()