نقاشی نما یک نیاز محسوب می شود و از گذشته تا کنون این گونه خدمات ساختمانی توسط برخی از گروه های ساختمانی معتبر و با تجربه به مالکین ساختمان ها ارائه داده می شود. مصالح ساختمانی چون سنگ، سیمان، آجر، بلوک های بتنی و غیره قابلیت رنگ پذیری دارند. بنابراین برای ایجاد تنوع در نمای ظاهری ساختمان، تلاش می کنند که از ویژگی های رنگ برای نقاشی نما استفاده نمایند. چرا که با رنگ آمیزی سطوح مختلف، می توان زیبایی فضا را چندین برابر نمود. علاوه بر آنکه رنگ می تواند سطوح نما را بهتر نگهداری کند و لایۀ پوشانندگی در برابر شرایط نامساعد جوی باشد. در ادامۀ مقاله به دیگر نکات مهم نقاشی نما می پردازیم.

اگر متقاضی ترمیم نمای ساختمان و  نقاشی نما با سبک مدرن هستید می توانید از مزایای خدمات ساختمانی گروه نماروز در تهران استفاده نمائید. این مجموعه در ابتدا، تنها خدمات ساختمانی مرتبط با نمای داخلی را ارائه می داد ولی با گذشت زمان و استفاده از نیروی فنی مجرب توانست سطح خدمات مجموعۀ خود را توسعه ببخشد و خدمات ساختمانی کار در ارتفاع را ارائه دهد.

بهترین روش اجرای نقاشی نما در مدت زمان کوتاه

با اجرای نقاشی نما با طناب می توان در مدت زمان کوتاهی به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی داشت و افراد فنی که در این حوزه فعالیت دارند، می توانند از پیشرفته ترین امکانات موجود در این حوزه، برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده نمایند. به طور کلی اصول اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان برای کلیۀ سطوح برابر است و تفاوت های جزئی میان آنها وجود دارد که می تواند به سقف شیروانی، نمای سیمانی، سطوح فلزی و مواردی از این قبیل مرتبط شود.

به طور کلی در ابتدا، سطوح نمای ساختمان شسته می شود تا از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاکیزه شود و ابتدا پوسته کنی نما با استفاده از دستگاه واترجت صورت می گیرد تا بسترسازی لازم برای رنگ آمیزی ساختمان صورت گیرد. در مرحلۀ دوم نقاشی نما، قسمت هایی از نما که نیاز به مرمت دارند، با استفاده از بتونه و رنگ آستر، پوشانده می شود. در واقع از بتونه برای پر کردن ترک های موجود در نما استفاده می شود.

اجرای زیرسازی با پرایمر نیز مرحلۀ بعدی در فرآیند نقاشی نمای ساختمان است که برای پوشاندن ترک های جزئی و مویی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مرحله با مواد شیمیایی پرایمری می توان چسبندگی لازم را برای پر کردن سطوح ترک خورده ایجاد نمود.

نکتۀ مهمی که پیش از اجرای نقاشی نما باید در نظر بگیرید، پوشاندن سطوح مختلف در قسمت زیرین نمای ساختمان چون ماشین، کفپوش حیاط، پنجره ها و غیره می باشد. در انتها نیز با بهره گیری از قلم مو، پیستوله رنگ، غلطک، دستگاه ایرلس و غیره عملیات نقاشی نما صورت می گیرد.

پیش از سفارش رنگ آمیزی نمای ساختمان و  آب بندی نمای ساختمان می توانید برای آگاهی از هزینۀ نقاشی نما با گروه نماروز تماس بگیرید. این مجموعه در ابتدا کارشناسان مجربی را به محل اعزام می کنند، تا به طور دقیق ساختمان را مورد بررسی قرار دهند و قیمت تقریبی را مشخص نمایند.

عوامل مهم تعیین قیمت نقاشی نما

به طور کلی، قیمت نقاشی نما به میزان کارهایی که برای زیرسازی صورت می گیرد و همچنین نوع رنگ، ارتفاع ساختمان و سبک پیاده سازی نقاشی نما بستگی دارد. البته مواد دیگری نیز بر رو هزینۀ نقاشی نما تدثیرگذار می باشد که افراد فنی و متخصص قادر به اظهار نظر و معرفی آنها به طور دقیق می باشند.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی، مدت زمان رنگ آمیزی و همچنین قیمت رنگ آمیزی نما با نقاشان مجرب در گروه نماروز تماس بگیرید.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()