پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای مواقعی است که مصالح ساختمانی نما دچار آسیب دیدگی شده و امکان سقوط ناگهانی آنها بر روی عابرین پیاده امکان پذیر می باشد. در این مقاله قصد داریم به مواد مهم مرتبط با اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اشاره کنیم. با گذشت زمان نمای سنگ، آجر و مواردی از این قبیل دچار فرسایش می شود و این مسئله باعث کاهش عمر مصالح ساختمانی و ریزش آنها می شود. از این رو با بهره گیری از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توان آنها را مقاوم سازی نمود و از سقوط آنها به پایین جلوگیری کرد. البته موارد دیگری نیز بر روی تضعیف سنگ نمای ساختمان دارد که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

گروه نماروز یکی از مجموعه های فعال است، که در تهران توانسته با استخدام نیروی کاری مجرب و توانمند، انواع خدمات ساختمانی را به متقاضیان ساکن تهران با حداقل قیمت ارائه دهد.

دلایل اصلی سقوط سنگ نمای ساختمان

عدم اجرای مناسب بندکشی نما به مرور زمان موجب نفوذ آب به پشت مصالح ساختمانی می شود و با تغییر آب و هوا و همچنین یخ زدگی می تواند موجب شل شدن سنگ و سایر مصالح ساختمانی شود. همچنین اجرای ضعیف اسکوپ سنگ می تواند موجب تضعیف مصالح ساختمانی گردد.

بدین وسیله برای جلوگیری از سقوط مصالح ساختمانی، نیاز به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است که بتوان طول عمر مصالح ساختمانی را ارتقاء بخشید. این تکنیک یکی از روش های کارآمد است که می توان سنگ و آجر موجود در نمای ساختمان را در برابر ریزش مقاوم سازی نمود. بدین وسیله می توان از هزینه های ترمیم سازی نمای ساختمان جلوگیری نمود و با حداقل هزینه می توان نمای ساختمان را مستحکم ساخت. به طور کلی برای نمای سنگ مرمر و مواردی از این قبیل بهترین راهکار باید انتخاب شود که ماندگاری بالا، قیمت ارزان و کیفیت بالا داشته باشد.

انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

روش های مختلفی برای انجام کار فنی ساختمانی برای نما وجود دارد که می توان به طناب، کلایمر، داربست و ... اشاره نمود، که امکان دسترسی فرد را به قسمت های مختلف نمای ساختمان میسر می سازد. برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب به فرد دسترسی بهتری می دهد، که البته نیاز به ابزارآلات مخصوص است که می توان به پیچ، رولپلاک، چکش، دریل، پیچ بند و ... اشاره نمود. با استفاده از این راهکار به سهولت می توان سنگ هایی که در نمای ساختمان شل شده است و امکان سقوط آنها وجود دارد، را مستحکم نمود.

با توجه به اینکه اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در ارتفاع صورت می گیرد، رعایت اصول ایمنی ضرورت دارد. به همین جهت فرد باید مجهز به ابزارآلات کار در ارتفاع چون هارنس یا جلیقه نگهدارنده، طناب، ابزار فرود و حمایتی و غیره می باشد.  

در صورت مشاهدۀ ترک خوردگی و شل شدن سنگ و سایر مصالح ساختمانی در نمای ساختمان می توانید از خدمات تخصصی گروه نماروز استفاده نمائید.

فاکتورهای مهم هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

فاکتورهای مهم هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و انجام شستشوی نمای ساختمان با حجم کار و مقدار پیچ و رولپلاک که برای مستحکم سازی مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکتۀ مهمی که در اجرای این کار وجود دارد، انتخاب نوع پیچ و رولپلاک می باشد. به طور معمول از پیچ و رولپلاک با روکش گالوانیزه برای انجام این کار استفاده می شود چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد.

گروه نماروز یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ خدمات ساختمانی می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته قادر به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و قیمت ارزان و ماندگاری بالا می باشد.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()