نصب توری مرغی بهترین گزینه برای نگهداری پرندگان و پرورش گل و گیاه در تراس آپارتمان های مسکونی و غیر مسکونی محسوب می شود. با استفاده از اینگونه تجهیزات می توان رفاه زندگی را بیشتر نمود. در واقع هدف از اجرای نصب توری مرغی در ساختمان، ایجاد فضایی نورگیر و بدون مزاحمت می باشد. در این صورت از این فضا می توان به عنوان قفس برای پرندگان استفاده نمود. ایجاد فضایی نورگیر مناسب برای پرورش پرندگان و گیاهان با قیمت ارزان بهترین گزینه برای کاربرد نصب توری مرغی می باشد. در ادامۀ مقاله به نحوۀ نصب توری مرغی و همچنین قیمت اجرای این نوع توری می پردازم.

برای سفارش نصب توری مرغی و هر آنچه که مرتبط با نمای ساختمان می باشد را می توانید به واسطۀ گروه نماروز پیاده سازی نمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات قادر به ارائه هر گونه خدمات کار در ارتفاع به مالکین ساختمان های بلند مسکونی، تجاری، اداری و غیره می باشد.

اجرای نصب توری مرغی با ساده ترین روش

همانطور که می دانید اجرای نصب توری مرتبط با نمای ساختمان، می تواند به روش های مختلف صورت گیرد. بیشتر افراد تمایل به نصب توری مرغی نورگیر برای حیاط خلوت، تراس، پاسیو و حیاط دارند. در واقع با بهره گیری از این نوع توری می توان فضای بسته ولی نورگیر را بوجود آورد. به طور کلی توری مرغی در دو دسته بندی توری پلاستیکی و گالوانیزه می باشد و متناسب با مکان و قیمت توری، می توانید هر کدام از آنها را انتخاب نمائید. به طور معمول برای نصب توری مرغی در نمای ساختمان از ساده ترین روش، یعنی طناب استفاده می شود. به طور کلی برای اجرای کار در ارتفاع از روش های نصب داربست، بالابر، کلایمر و مواردی از این قبیل استفاده می شود، که دسترسی فرد به قسمت های مختلف نمای ساختمان راحت تر صورت گیرد.

نصب توری مرغی برای پاسیو با طناب

برای نصب توری مرغی برای پاسیو می توان از طناب استفاده نمود چون دسترسی فرد بیشتر می شود و راحت تر می تواند نصب توری مرغی پلاستیکی و فلزی را انجام دهد. نصاب توری مرغی با توجه به نوع توری، مناسب ترین ابزارآلات را همراه خود خواهد داشت و می تواند به بهترین شکل نصب توری را با ماندگاری بالا و نمایی مناسب انجام دهد. توری مرغی می تواند بهترین راهکار برای ایجاد فضای بسته همراه با نورگیر باشد. متناسب با فضای فاز و بسته می توان نصب توری مرغی پلاستیکی و گالوانیزه را انجام داد. با بهره گیری از این موضوع، با قیمت ارزان نصب توری مرغی را انجام داد.

گروه نماروز برای گسترش خدمات ساختمانی که به مشتریان ارائه می دهد، توانسته به صورت تخصصی خدمات کار در ارتفاع مانند  شستشوی نمای ساختمان را با استفاده از تجهیزات ایمن و امکانات پیشرفته به بهترین شکل ممکن انجام دهد. انجام توری مرغی با طناب نیز یکی از خدمات این مجموعه محسوب می شود.

هزینۀ نصب توری مرغی

هزینۀ نصب توری مرغی به جنس و متراژ فضا بستگی دارد. لازم به ذکر است که قیمت نصب توری مرغی پلاستیکی ارزان تر از هزینۀ نصب توری مرغی گالوانیزه و فولادی می باشد. البته برای نصب توری مرغی از فنس های فلزی استفاده می شود و می تواند بهترین گزینه برای فضای باز به حساب آید. در واقع برای افزایش ماندگاری توری در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین در برابر بارش باران، بهترین گزینه نصب توری مرغی گالوانیزه می باشد. گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم و گالوانیزه با روکش پی وی سی از انواع فنس فلزی توری مرغی محسوب می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس بگیرد و برای نصب توری مرغی تقاضای کارشناس نمائید.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()