آب بندی نمای ساختمان یکی دیگر از روش هایی است که از مزایای آن برای عایق بندی قسمت های مختلف نمای ساختمان استفاده می شود. با گذشت زمان ممکن است لایۀ لاستیکی کنار ورق های کامپوزیت و همچنین شیشۀ نما کیفیت خود را از دست می دهد. لذا برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان، نیاز به انجام  آب بندی نمای ساختمان  با چسب های مخصوص است. رسیدگی به موقع به نمای ساختمان و عایق بندی نمای ساختمان، باعث ماندگاری مصالح موجود در نمای ساختمان می شود. در ادامۀ مقاله بیشتر به نوع متریالی که برای انجام آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می پردازیم.

گروه نماروز چندین سال است که با افتخار توانسته با بهره گیری از افراد فنی مجرب و توانمند، اکثر کارهای فنی مرتبط با نمای ساختمان را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزارآلات مخصوص در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. برای اطلاع دقیق از نوع خدمات ساختمانی که توسط این مجموعه ارائه داده می شود، می توانید وب سایت رسمی نماروز را مشاهده نمائید.

اجرای آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه با چسب مخصوص

برای انجام امور آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه، نیاز به استفاده از چسب های مخصوص است. به طور کلی برای عایق بندی نما از سه نوع چسب پلی یورتان، سیلیکونی و آکریلیک استفاده می شود. البته هر کدام از متریال متناسب با ساختاری که دارد، برای مصالح ساختمانی متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند و دارای نقاط منفی و مثبت می باشند.

کاربرد هر سه چسب را برای عایق بندی سطوح مختلف، تا کنون مشاهده نموده اید ولی بر اساس نوع مصالح ساختمانی، باید مناسب ترین نوع چسب استفاده شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. نکتۀ مهمی که در رابطه با انتخاب چسب برای عایق کاری نما وجود دارد، این است که چسب های سیلیکونی برای آب بندی نمای ساختمان توصیه نمی شود چون انعطاف پذیری بالای ندارد و در مدت زمان کوتاهی پاره می شود.

لیکن برای آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه می توان از چسب های پلی یورتان استفاده نمود. مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ چسب های پلی یورتان به نحوی است که مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید، شرایط محیطی و تغییرات دمایی دارد. از دیگر ویژگی های این چسب می توان به خاصیت الاستیکی، انعطاف پذیری و چسبندگی آن اشاره نمود و در مدت زمان کوتاهی بر روی سطوح خشک می شود و به عنوان بهترین گزینه برای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه به کار برده می شود.

برای سفارش خدمات ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان مانند نصب توری مرغی ، پیشنهاد می کنیم به مجموعه های ساختمانی معتبر مراجعه نمائید که به صورت تخصصی توانسته باشند، عملیات های مختلف ساختمانی را برای نمای ساختمان انجام داده باشند، که گروه نماروز نیز یکی از این مجموعه های بزرگ و مجرب در این حوزه می باشد.

اجرای آب بندی انواع نمای ساختمان و قیمت آن

قیمت آب بندی نمای ساختمان به نوع مواد، میزان حجم کار و روش اجرای کار بستگی دارد. البته ممکن است عوامل دیگری نیز در فرآیند آب بندی نمای ساختمان دخیل باشد که افراد متخصص می توانند در این رابطه نظر دهند.

به طور کلی نوع مصالح ساختمانی نمای ساختمان در دو دسته بندی نمای صیقلی و غیر صیقلی قرار گرفته می شود. از این تکنسین اجرای آب بندی نمای ساختمان، بر اساس جنس مصالح، بهترین مواد را انتخاب می کنند که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی داشته باشند.

پیش از انجام عایق کاری نمای ساختمان، استفاده از تجربیات و مشورت گرفتن از افراد فنی ضرورت دارد. لذا گروه نماروز همواره در تلاش است که بتواند پیش از ارائه خدمات ساختمانی، نکات مهم را برای مشتریان بازگو کند.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()