آرام بند و انواع آن :

برخی از اصلی ترین و مهمترین نمونه های این جک های ساختمانی عبارت می باشد از :

  1. جک های درب بازویی :

این نمونه از آرام بند را بیشتر برای درب های خروجی هر یک از انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می دهند. درب اصلی ساختمان ها که وزن بالایی دارند را می توانید با استفاده از این جک ها مجهز سازید، در واقع باید بدانید نمونه های بازویی برای درب های ورودی ساختمان بهترین انتخاب می باشند. در این نمونه از جک ها مغزی آن را روی درب نصب می کنند و با یک عدد میله دو قسمت را به قسمت بالای درب وصل می نمایند. از این طریق انرژی که برای کشش درب نیاز است تامین می شود و اهرم آن هم برای ثابت نگه داشتن درب کارایی زیادی دارد.

  1. جک های پنهان داخل درب :

 این نمونه از مدل های  آرام بند را بیشتر برای آن دسته از درب هایی که وزن بالایی دارند مورد استفاده قرار می دهند. آن دسته از درب هایی که در سالن های همایش نصب می شوند را با استفاده از این جک ها تجهیز می نمایند. شما می توانید آنها را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه فهام در خریداری کنید. در این نمونه از جک ها مغزی را در داخل درب وصل می کنند تا با قسمت بالای درب ارتباط داشته باشد. مغزی را به راحتی می توانید تعویض نمایید و باید بدانید که تعمیر مغزی این نوع از درب ها از قسمت بالای درب می باشد.

  1. جک های پنهان در قاب :

بسیاری از انواع درب های داخلی را با استفاده از این آرام بند تجهیز می نمایند و کارایی خوبی هم از آنها دریافت می کنند. این نمونه از جک ها بیشتر روی درب های سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید نمونه با کیفیت آنها را از فروشگاه فهام در خریداری کنید که آسیبی به بافت و جنس آن وارد نشود. در واقع باید به خوبی بدانید که مغزی آنها باید کیفیت خوبی داشته باشد تا رطوبت به آنها آسیبی وارد نسازد. نصب آنها بسیار آسان می باشد و اصلا پیچیدگی ندارد، بر همین اساس شما به راحتی می توانید آنها را نصب کنید.

  1. جک های درب لولایی :

شما برای اینکه روی درب های خیلی کوچک از  آرام بند استفاده نمایید نیازی نیست که نوع سنگین و گران قیمت آن را خریداری نمایید. در این موارد شما تنها باید به خوبی بسته بودن درب را مد نظر داشته باشید و به آن توجه کنید. به عنوان مثال شما برای اینکه از ظروف درون کابینت های خود مراقبت نمایید می توانید روی آنها جک نصب نمایید. این نمونه از جک ها را فروشگاه فهام در با بهترین قیمت به مشتریان خود برای خرید ارائه می دهد. این جک ها اگر خراب شوند تعمیر نمی شوند، چرا که هزینه خریداری آنها بسیار پایین است و شما می توانید به راحتی آنها را تعویض نمایید. برای خرید کرکره برقی به سایت مراجعه کنید. 

  1. جک های کفپوش :

 درب های شیشه ای در مغازه ها و اداره ها بسیار استفاده می شود. اگر هر یک از این  آرام بند ها که معرفی نمودیم را روی درب های شیشه ای نصب کنید زیبایی درب ها را به طور کلی از بین می برد. بر همین اساس باید بدانید نمونه های کفپوش یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید داشته باشید. شما می توانید مغزی و پیچ های روی درب که در قسمت کف می باشد را باز کرده و این نوع از جک ها را در آن قسمت نصب نمایید.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1006
نمایش همه
علاقه مندی ها ()