نکاتی در مورد خرید کرکره برقی :

شما برای خرید هر یک از تجهیزات ساختمانی باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید. از این طریق می توانید بهترین نوع تجهیزات ساختمانی را خریداری کنید. بنابراین زمان خرید کرکره برقی هم بهتر است که به خوبی برخی از نکات بسیار مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را از فروشگاه فهام در خریداری کنید. برخی از نکاتی که زمان خرید این کرکره ها باید در نظر داشته باشید و اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

  1. انتخاب رنگ کرکره :

اینکه شما بهترین رنگ کرکره های برقی را انتخاب کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع شما از این طریق می توانید زیبایی ساختمان خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. توجه کردن به رنگ نمای ساختمان برای خرید این کرکره ها اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. رنگ بندی کرکره های برقی که فروشگاه فهام در به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار زیاد است. بنابراین شما بین انواع آن رنگ ها می توانید یکی را که زیبایی بیشتری با نمای ساختمانی تان دارد را انتخاب کرده و خریداری کنید. رنگ هایی که کرم و روشن هستند بیشتر از رنگ های تیره مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. توجه به تیغه :

تیغه هایی که روی کرکره برقی نصب می شود انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم کاربردهای متنوعی از خود نشان می دهد. بنابراین زمان خریداری هر یک از انواع کرکره های برقی باید به خوبی تیغه های آنها را از هر نظر بررسی کنید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری نمایید. تیغه ها یا به صورت آلومینیومی می باشند و یا اینکه آنها را با پلی کربنات تولید می کنند. شما باید زمان خریداری هر یک از آنها به خوبی کیفیت و جنسشان را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری نمایید.

  1. نوع موتور :

موتوری که روی کرکره برقی نصب می شود ویژگی های متنوعی دارد و شما باید به خوبی در مورد آن اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از آنها قدرت کمتری دارند و برخی از آنها قدرتشان بسیار بیشتر می باشد. شما برای نصب و اجرای هر یک از آنها روی کرکره های برقی باید به خوبی ویژگی هایشان را از نظر قدرت مورد بررسی قرار دهید. بسته به نوع کرکره های برقی که می خواهید روی ساختمان خود نصب کنید باید یکی از این موتورهای روی کرکره نصب شود. در صورتی که تردد در ساختمان بالا است، شما باید بدانید که نیاز می باشد بهترین موتور را روی کرکره نصب نمایید. برای خرید آرام بند به سایت مراجعه کنید.

مدل کرکره :

شما باید به خوبی بدانید که هر یک از تجهیزات ساختمانی مدل های متنوعی دارند و هر یک از آنها هم زیبایی شان با یکدیگر فرق می کند. بنابراین برای خرید کرکره برقی باید به خوبی مدل آنها را مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی را که برای ساختمان تان زیباتر است را انتخاب و خریداری نمایید. برخی از مدل ها هستند که زیبایی زیادی ندارند و شما با نصب آنها کاربرد و کارایی چندانی را نمی توانید از آنها دریافت کنید. بنابراین تنها باید از فروشگاه هایی که فروش انواع کرکره های برقی با کیفیت و زیبا را بر عهده دارند خرید خود را انجام دهید. کرکره های نصب شده روی ساختمان در صورتی که مدل مناسبی طبق نمای ساختمان داشته باشند، زیبایی نما را افزایش می دهند. در زمینه خرید و نصب هر یک از انواع مدل های کرکره برقی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه فهام در مشورت نمایید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی کنند.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 938
نمایش همه
علاقه مندی ها ()