ویژگی های جک  bft :

کیفیت یکی از اصلی ترین و مهمترین مشخصاتی می باشد که جک  bft دارد. شما می توانید بهترین کارایی و کیفیت را از انواع جک های بی اف تی دریافت کنید و آنها را روی آن دسته از درب های قدیمی که کاربرد خود را از دست داده اند نصب نمایید. برند بی اف تی یکی از برندهای ایتالیایی می باشد که در کنار کیفیت بسیار عالی محصولات زیبایی را هم در نظر دارد. بنابراین جک های تولیدی این برند زیبایی ویژه ای دارند و شما زمانی که آنها را روی درب نصب کنید می توانید نمای بیرونی ساختمان را زیباتر نمایید. برخی از ویژگی هایی که جک BFT ها دارند و شما باید به خوبی از آنها اطلاع داشته باشید عبارت است از :

  1. با کمک ریموت باز و بسته می شود :

شما می توانید با استفاده از ریموت جک  bft را باز و بسته کنید. در واقع دیگر مانند گذشته افراد نمی توانند در بهای پارکینگ خود را با دست باز و بسته نمایند. بنابراین انتخاب و خرید جک ها برای آنها بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند. شما می توانید در صورتی که برق هم قطع شود از این جک ها استفاده کنید. نحوه باز و بسته کردن آنها با استفاده از جک بی اف تی زمانی که برق نداشته باشد با دست می باشد.

  1. مدل های متنوعی دارد :

شما می توانید انواع جک بی اف تی را از فروشگاه فهام در خریداری کنید. در واقع هر یک از این جک ها برای یکی از انواع درب ها مناسب می باشد. بنابراین زمان خرید درب ها بهتر است که با مشاوران  و کارشناسان مشورت کنید تا آنها بهترین نوع این جک ها را به شما برای خرید معرفی نمایند. برخی از انواع جک ها مانند جک BFT که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشند را شما باید برای آن دسته از درب هایی که بزرگ می باشند نصب و طراحی کنید. زمان نصب و طراحی آنها باید به خوبی مدل و قیمتی که دارند را بررسی نمایید.

  1. نسبت به قیمت هزینه خریداری آن مناسب است :

از دیگر ویژگی هایی که جک  bft دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که قیمت آن مناسب است. البته که باید بدانید فروشگاه فهام در بری خرید جک ها هزینه بهتری را به شما ارائه می دهد. برخی از فروشگاه ها هزینه بیشتری را از شما دریافت می کنند چرا که آنها فروش عمده این محصولات را بر عهده ندارند. شما می توانید انواع مدل های جک بی اف تی را با بهترین قیمت از فروشگاه فهام در خریداری کنید و روی درب پارکینگ خود نصب نمایید. شما برای خریداری هر یک از انواع این جک ها باید به خوبی ابتدا نوع درب های خود را مشخص نمایید.

  1. بدنه آن بسیار مقاوم می باشد :

مقاوم بودن بدنه جک موجب می شود که شما بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید. شما می توانید هر یک از انواع جک ها را با بهترین کیفیت خریداری کرده و روی درب نصب کنید. متریال هایی که برای تولید جک ها به کار برده می شود کیفیت بسیار عالی دارد. بنابراین شما می توانید با خرید جک پارکینگ استفاده بهینه ای داشته باشید و تا سال ها آنها را استفاده کنید.

  1. سرعت بالا :

جک  bft دو سرعته می باشد که شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از انواع آنها را سفارش دهید و نصب کنید. در صورتی که میزان تردد در ساختمان شما زیاد است باید یکی از آنها را که سرعت بالایی دارد را از فروشگاه فهام در خریداری کنید. نمونه های تک سرعته هم برای ساختمان هایی که تردد کمتری دارند مناسب می باشد.

 

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 951
نمایش همه
علاقه مندی ها ()