ویژگی های جک بلانکو :

شما می توانید با بهترین قیمت جک بلانکو را از فروشگاه فهام در خریداری کنید. در واقع باید بدانید که بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالایی که جک های بلانکو نسبت به دیگر برندها دارند از خرید آنها منصرف می شوند. ولی شما در صورتی که از فروشگاه های معتبری قصد خریداری جک بلانکو  ها را داشته باشید دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی را برای خریداری آن ارائه دهید.

برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که جک های بلانکو دارند و شما باید به خوبی از آنها اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. دارای استانداردهای تولیدی مناسب :

 برای تولید هر یک از انواع جک بلانکو از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده کرده اند و استانداردهای تولیدی آن را هم به خوبی رعایت نموده اند. در واقع شما باید بدانید به دلیل همین استانداردها است که سال های طولانی می توانید از آنها استفاده کنید و بهره برداری لازم را از آنها داشته باشید. موتوری که روی این جک ها نصب شده است کیفیت بسیار عالی دارد و تا سال ها دچار آسیب و ضربه نمی شود. در واقع شما باید بدانید شرکت تولیدی بلانکو به گونه ای جک ها را تولید می کند که آنها اصلا دچار آسیب و ضربه نمی شوند.

  1. تکنولوژی پیشرفته درب :

مسیر باز و بسته شدن درب ها به خوبی فراهم می شود و به همین دلیل است که جک ها را روی بیشتر درب های بزرگ پارکینگ نصب می کنند. جک ها به بهترین نحو ممکن درب ها را کنترل می کنند تا درب در یک مسیر مشخص شده ای حرکت کرده و باز و بسته شود. از آنجایی که تولید بلانکو یکی از بهترین تولیدی های مطرح دنیا می باشد با به وجود آمدن تکنولوژی های به روز از آنها برای تولید جک استفاده می کند. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی هایی که جک بلانکو دارد با مشاوران و کارشناسان فروش که در فروشگاه فهام در فعالیت می کنند مشورت های لازم را دریافت کنید تا آنها به خوبی قادر باشند که شما را برای خرید راهنمایی کنند.

  1. کیفیت بالای درب :

شما در صورتی که بهترین و مناسب ترین جک ها را روی ساختمان خود برای درب ورودی پارکینگ نصب کنید می توانید تا سال های سال از آن استفاده نمایید. بنابراین در بین برندهای متنوعی که تولید جک های ساختمانی را بر عهده دارند قادر خواهید بود که یکی از بهترین مدل ها را سفارش دهید و خریداری نمایید. شما می توانید از فروشگاه فهام در که با بهترین برندهای جک های درب آشنا هستند خریدتان را انجام دهید. فروشندگان فروشگاه به خوبی قادر هستند که شما را برای  خرید جک BFT و... راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین نمونه درب ها را خریداری کنید. جک بلانکو از بین بهترین برندهای تولیدی انتخاب می شود و شما می توانید آنها را با بهترین قیمت از فروشگاه فهام در خریداری کنید و در هر یک از درب های ساختمان ها آنها را نصب کنید.

  1. قیمت مناسب جک :

به نسبت ویژگی های بسیار زیادی که شما می توانید از جک بلانکو دریافت کنید باید بدانید که قیمت آن بسیار مناسب می باشد. شما باید به خوبی قیمت آن را از هر نظر بررسی کنید و با بودجه ای که برای خرید جک کنار گذاشته اید آن را مطابقت دهید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که قیمت جک های بلانکو در صورتی که از نمایندگی آنها را خریداری کنید بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود. برخی از بهترین نمونه های این جک ها که مدل های خاص و استاندارد ویژه ای دارند را شما می توانید با مشورت فروشندگان خریداری کنید.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()