انواع شارژ کپسولهای آتش نشانی بر اساس کلاس مختص به آن

کپسول آتش نشانی آب و فوم

 کپسول آتش نشانی آب و فوم برای آتش سوزی ها در کلاس a  مورد استفاده قرار می‌گیرند این آتش‌سوزی‌ها که برای مواد خشک مانند کاغذ چوب و پارچه و غیره می باشد با استفاده از این خاموش کننده ها می توان آن را خاموش نمود . در واقع هدف یکی از عوامل مثلث آتش را که اکسیژن است از میان می برد و با خفه کردن آتش منجر به خاموش شدن آن میشود.باید توجه داشته باشید که این  شارژ کپسول آتش نشانی برای کلاس های b و c غیر قابل استفاده می باشد و می تواند خطرناک باشد.

شارژ کپسول آتش نشانی co2

co2 گازی است که می‌تواند منجر به کاهش اکسیژن و مهار آتش سوزی شود و برای کلاس های و سی مورد استفاده قرار می گیرد.

 شارژ کپسول آتش نشانی مواد خشک و شیمیایی

 از شارژ کپسول آتش نشانی مواد خشک شیمیایی برای خاموش کردن انواع آتش سوزی در کلاس‌های a,b,c مورد استفاده قرار می گیرد این نوع ماده که باعث شکستن مثلث آتش و نرسیدن اکسیژن به حریق می شود، می تواند آتش را به سرعت خاموش کند این نوع شارژ کپسول آتش نشانی یکی از رایج ترین انواع در میان سایر شارژ ها می باشد.

 استفاده از کپسول آتش نشانی در کلاس مختص به آن بسیار مهم است زیرا اگر به درستی از خاموش کننده های مناسبی استفاده نشود می تواند باعث بیشتر شدن آتش شود.مرکز آتش گریز تهران از مراکز ارائه دهنده خدمات فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی در تهران می باشد که این مرکز معتبر با ارائه خدمات عالی با قیمتهای بسیار مناسب توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نمایند.

شارژ کپسول آتش نشانی مواد مرطوب

با استفاده از شارژ کپسول آتش نشانی مواد مرطوب می توان آتش سوزی در کلاس k را خاموش نمود و در واقع این خاموش کننده ها با کاهش دادن گرما در میان اکسیژن و آتش سوزی که می توانند به خوبی آتش را خاموش کنند. این کپسول‌ ها که برای آتش سوزی چربی های قابل اشتعال مورد استفاده قرار می گیرد در آشپزخانه ها بسیار کاربردی خواهد بود.

شارژ کپسول عامل تمیز کننده

 خاموش کننده های هالوژن یا عامل تمیز کننده برای خاموش کردن آتش سوزی در کلاس‌های abc به کار می‌رود که این خاموش کننده از مواد هالوژنه و موزون تشکیل شده و می‌تواند با از بین بردن گرما آتش را مهار کند.

شارژ کپسولهای آتش نشانی پودر خشک

 کپسول آتش نشانی پودر خشک یکی دیگر از انواع کپسول های آتشنشانی است که برای از بین بردن آتش سوزی در کلاس d به کار می رود که این شارژ کپسول آتش نشانی با ایجاد مانع میان مواد سوختی و اکسیژن و گرما می تواند آتش را خاموش کند که برای فلزات قابل اشتعال به کار گرفته می شود.آتش گریز تهران از مجموعه های فعال فروش کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می باشد این مرکز معتبر سالها در بخش شارژ کپسولهای آتش نشانی در انواع مختلف فعالیت داشته و می توانید کپسول مورد نظر و همینطور شارژ کپسول آتشنشانی را در وزن های دلخواه و در انواع مورد نظر از این مرکز خریداری نمایید.

شارژ کپسول آتش نشانی غبار آب

 شارژ کپسول آتش نشانی غبار یا آب با ایجاد رطوبت در هوا می‌تواند عامل آتش ‌سوزی گرما را از میان بردارد و هیچ صدمه ‌ای به محیط زیست وارد نکند. این کپسول ‌ها امروزه رواج بسیار بیشتری پیدا کرده اند و استفاده از آن در مکان‌های مختلف و برای آتش سوزی کلاس‌های وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 805
نمایش همه
علاقه مندی ها ()