خرید کپسول آتش نشانی در ضمن درخواست کپسول از شرکتهای معتبر باید توجه نمایید که یک کپسول آتش نشانی خوب دارای کیفیت بالایی در بدنه میباشد همچنین بدنه کپسول باید ضخامت مناسبی داشته باشد و متریال به کار رفته در کپسول آتش نشانی نیز باید جنس خوبی داشته باشند، همچنین دقت نمایید که به همراه کپسول آتش نشانی کارت تاریخ شارژ و یا فروش آن درج شده باشد و نیز برچسب نوع کپسول و مشخصات تولید کننده بر روی آن قرار گرفته باشد. کپسول های آتش نشانی در زمان استفاده می توانند مجدداً شارژ شوند و برای هر بار استفاده نیاز به خرید کپسول مجدد نمی باشد اما در هر بار شارژ کپسول آتش نشانی  باید به متعلقات و متریال به کار رفته در آن، همچنین بدنه توجه داشته باشیم تا از وجود نداشتن هر گونه عیب و نقصی اطمینان حاصل نماییم.

انواع شارژ کپسول آتش ‌نشانی

کپسول های آتش نشانی محتوی آب، کپسول آتش نشانی محتوی کف، کپسول آتش نشانی محتوی گاز، کپسول آتش نشانی حاوی بیوورسال، کپسول آتش نشانی محتوی پودر که هر یک از کپسول های آتش نشانی با توجه به نوع آتش سوزی احتمالی انتخاب می گردد.

 کپسول آتش‌ نشانی محتوی آب

از کپسول آتش نشانی های محتوی آب برای انواع آتش سوزی هایی که ناشی از سوختن مواد خشک نظیر کاغذ، چوب، پلاستیک، لاستیک و غیره به وجود می‌آیند مورد استفاده قرار می گیرد. شارژ کپسول آتش نشانی کپسول آب استفاده بسیاری را در مکان های مختلف دارد.حریق هایی که با استفاده از کپسول آتش نشانی آب خاموش می شوند شامل کلاس a می باشند .

کپسول آتش نشانی محتوی کف

کپسولهای آتش نشانی محتوی کف برای خاموش کردن آتش سوزی در کلاس b مورد استفاده قرار می‌گیرد یعنی با استفاده از شارژ کپسول آتش نشانی کف می توان انواع مایعات قابل اشتعال را خاموش نمود همچنین از این کپسول ها می توان برای خاموش کردن آتش سوزی های کلاس a نیز استفاده کرد . این نوع خاموش کننده های غیر قابل کنترل می باشند.

کپسول آتش نشانی حاوی پودر

 از کپسولهای آتش نشانی مواد پودری برای انواع آتش سوزی ها می توان استفاده کرد و  مورد استفاده برای آتش سوزی هایی که در کلاس a و b و c وجود دارند و شامل غیرفلزات هستند و همینطور آتش سوزی هایی که در کلاس d وجود دارند و شامل فلزات هستند را می توان با استفاده از شارژ کپسول پودر را خاموش کرد.

کپسول آتش نشانی حاوی co2

  برای لوازم الکترونیکی استفاده می‌شود در واقع این گاز به دلیل این که جریانات برق و الکتریسیته را از خود عبور نمی دهد و همچنین با حالت خفگی که برای آتش سوزی ایجاد می‌کند می‌تواند خاموش کننده ای مناسب برای خاموش کردن لوازم الکترونیکی باشد، مناسب خواهد بود.

مجموعه آتش گریز تهران می توانند در انجام هرگونه  خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در کرج به شما کمک کند و شما می توانید با اطمینان کامل به این مجموعه ، خدمات کپسول های آتش نشانی را دریافت نمایید. مجموعه آتش گریز تهران شارژ انواع کپسول های آتش نشانی را به بهترین کیفیت به شما ارائه میدهد. آتش گریز تهران همواره در تلاش بود تا در جهت کسب رضایت مشتریان قیمت های بسیار مناسب را برای خدماتش در نظر گیرد و بهترین خدمات دهی را در زمینه ی شارژ کپسولهای آتش نشانی ارائه دهد. اعتماد به شرکت معتبر جهت شارژ کپسولهای آتش نشانی و خدمات مرتبط به آن نیازمند اثبات آن می‌باشد که مرکز آتش گریز تهران سال‌ها در بخش فروش و خدمات شارژ کپسولهای آتش نشانی فعالیت داشته و در طی این سالها همواره کیفیت و قیمت را دو اصل مهم قرار داده است که موجب رضایتمندی مشتریان خود گردیده و اعتماد ان ها را به خود جلب نموده است.

 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()