طراحی فضای سبز مقوله ای است که با گذشت زمان دچار تغییر و تحول شده است و المان های مختلف برای طراحی و اجرای فضای سبز استفاده می کنند. در دنیای امروز زندگی افراد دچار تغییر و تحول شده است چون شهرنشینان با آپارتمان نشینی، دسترسی کمتری به فضای سبز و درختان خواهند داشت. به همین جهت از همان ابتدای ساخت سازه های ساختمانی، در تلاش هستند، متناسب با فضای محوطۀ خالی آپارتمان ها،  طراحی فضای سبز و محوطه سازی را در لیست برنامه های کاری خود داشته باشند. در این صورت می توانند فضای آرامش بخشی را برای ساکنین همان مجتمع مسکونی، اداری، تجاری و غیره فراهم سازند. عدم توجه به تخصیص فضای سبز در سطح شهر، باعت کرختی افراد می شود چون با فعالیت های روزمره ای که افراد با آن روبرو هستند، نیاز به تفریح، ورزش و قدم زدن در فضای باز خواهند داشت.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی با داشتن آگاهی جامع نسبت به این مسئله و همچنین استفاده از تیم کاری مجرب با طراحان و مهندسین متخصص عمرانی و معماری، در تلاش هستند که از تخصص خود، برای ارائه خدمات طراحی، نظارت، اجرا و نگهداری فضای سبز متناسب با سازه های مختلف در سطح شهر استفاده نمایند.

مزایای طراحی و اجرای فضای سبز

امروزه ایده های عالی برای طراحی فضای سبز، توسط افراد متخصص و مجرب در نظر گرفته می شود. اختصاص دادن فضای سبز در قسمت های مختلف سطح شهر و خارج آن، نقش حیاتی بر روی مسائل زیست محیطی خواهد داشت. همچنین می تواند تأثیرات منفی بر روی روحیات افراد داشته باشد. ضمن آنکه امروزه اکثر سازه های ساختمانی به صورت مجتمع ساخته می شوند و فضایی را برای محوطه سازی در نظر می گیرند. روش های مختلفی برای طراحی و اجرای فضای سبز و باغ آرایی وجود دارد، تا افراد با دیدن و استفاده از آن لذت فراوانی ببرند.

استفاده از ایده های خلاقانه برای طراحی فضای سبز و محوطه سازی، می تواند امکانات زیادی را برای افراد فراهم سازد، تا ساکنین مجتمع های اطراف فضای سبز بتوانند به سهولت از اینگونه مجموعه ها برای استراحت استفاده نمایند. هم اکنون طراحی فضای سبز و باغ آرایی به عنوان یکی از اصول اول در طراحی محوطه سازی می باشد که کارشناسان متخصص گروه هنر و معماری این دوره های آموزشی را گذرانده و از جدیدترین متدها برای طراحی و اجرای فضای سبز استفاده می کنند.

نگهداری فضای سبز و باغ آرایی

همانطور که طراحی و باغ آرایی فضای سبز نیاز به تخصص دارد و طراحان حرفه ای هنر و معماری در این حوزه فعالیت می کنند. با احداث فضای سبز، مراقبت و نگهداری از فضای سبز نیز بسیار ضرورت دارد و غیر قابل اجتناب است و نیاز افراد حرفه ای دارد که اطلاعات جامعی نسبت به پرورش گل و گیاه و همچنین نگهداری از آنان داشته باشند.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ است که به صورت اختصاصی در حوزۀ پروژه های محوطه سازی و طراحی فضای سبز در شهرهای بزرگی چون تهران فعالیت می کنند. مبلمان فضای باز از طریق سایت به فروش می رسد.

هزینۀ طراحی فضای سبز

هزینۀ طراحی فضای سبز به فاکتورهای متعددی چون متدهایی که برای طراحی فضای سبز در نظر گرفته می شوند و سبک های مختلفی را با استفاده از مصالح ساختمانی متفاوت پیاده سازی کنند. نوع گیاهان علفی، درختان، درخچه ها، بوته ها، آلاچیق، آب نمای سنگی، استفاده از نیمکت، سایه بان ها، امکانات تفریحی، ایجاد پارک بازی و ... بر روی هزینۀ تمام شدۀ طراحی و اجرای فضای سبز تأثیرگذار می باشد.

در صورت نیاز به استفاده از خدمات طراحی، اجرا و نگهداری از فضای سبز و محوطه سازی می توانید با کارشناسان مجرب گروه مهندسی طراحان باغ پارسی تماس بگیرید.

 

 گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()