طراحی فضای سبز متناسب با فضای اختصاص داده و همچنین بودجۀ در نظر گرفته شده، صورت می گیرد. با گذشت زمان طراحی فضای سبز و محوطه سازی به عنوان یک تخصص جدا در سطح جهان شناخته می شود و گروه های مهندسی و معماری با گذراندن دوره های آموزشی اختصاصی در این حوزه، قادر به طراحی مدرن فضای سبز در ابعاد مختلف و هرگونه مصالح ساختمانی می باشند. فاکتورهای متعددی بر روی طراحی فضای سبز تأثیرگذار می باشد که عدم توجه به این موارد می تواند از زیبایی های بصری فضای اختصاص داده شده، بکاهد. چند سال اخیر جدیدترین سبک های طراحی فضای سبز توسط طراحان محوطه سازی در نظر گرفته می شود، تا بتوانند فضایی آرامبخش و همچنین کاربردی برای افراد ایجاد کنند.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی، یکی از شرکت های فنی و مهندسی مجرب و متخصص در حوزۀ محوطه سازی و نگهداری از فضای سبز می باشد. اگر قصد ایجاد تغییرات اساسی در نمای محوطۀ ساختمان مسکونی و غیر مسکونی را دارید، می توانید متناسب با بودجه ای که اختصاص داده اید از تخصص کارشناسان مجرب این مجموعه استفاده نمائید.

طراحی سه بعدی فضای سبز

چند سال اخیر تکنیک های جدید جهت محوطه سازی ارائه شده است و متخصصین معماری توانسته اند با بهره گیری از مزایای چنین سبک های مدرنی، زیبایی فوق العاده ای در نمای دکوراسیون خارجی ساختمان و طراحی فضای سبز بوجود آورند. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز همواره عموم مردم در تلاش هستند که بتوانند فضای سبزی را در کنار سازۀ ساختمانی ایجاد کنند تا بتوانند در اوقات فراغت از طبیعت سرسبز این محوطه برای تسکین ذهن و روح بهره مند شوند.

طراحی و ساخت آلاچیق، آبنما، استخر، مرکز تفریحی برای کودکان، استفاده از کفپوش مناسب برای دوچرخه سواری، قرار دادن نیمکت در قسمت های مختلف محوطۀ سبز، کاشت درخت، بوته، گیاهان علفی، چمن، گل هایی در رنگبندی های مختلف و ... از جمله موارد مهمی هستند که هنگام طراحی فضای سبز در نظر گرفته می شوند.

طراحی فضای سبز سه بعدی از تکنیک های جدید محوطه سازی فضای سبز محسوب می شود و طراحان تلاش می کنند که در بخش های مختلف نمای محوطه، بتوانند طراحی و اجراهای سه بعدی از پرچین سبز، آبنما، مجمسه های سفالی و فولادی و غیره داشته باشند و حالت واقعی آثار را تداعی خواهد کرد. امروزه با پیشرفت دنیای صنعتی، تکنیک های جدید برای طراحی و محوطه سازی فضای سبز در نظر گرفته می شود، تا بتوانند جلوه ای خاص و فوق العاده زیبا در اختیار عموم مردم و یا ساکنین منطقه قرار دهند.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی به دلیل کسب تجربیات فراوان در حوزۀ طراحی و اجرای انواع پروژه های محوطه سازی، قادر به طراحی فضای سبز به سبک های مدرن با کمترین بودجۀ اختصاص داده می باشد.

قیمت طراحی فضای سبز

قیمت طراحی فضای سبز و هزینه اجرای سازه و آلاچیق به موارد مختلفی بستگی دارد که می توان به سبک طراحی، نوع مصالح ساختمانی که در نمای محوطه سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. تجهیزات دکوراتیو تزئینی، امکانات و نوع پوشش گیاهی که در قسمت های مختلف محوطۀ فضای سبز در نظر گرفته می شوند، تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ طراحی و احرای فضای سبز خواهد داشت. البته موارد بیشتر از این مطرح هستند که می تواند بر روی قیمت طراحی و پیاده سازی فضای سبز و همچنین نگهداری و باغداری محوطه تأثیرگذار می باشند.

برای طراحی فضای سبز پشت بام یا روف گاردن، طراحی فضای سبز ویلا، محوطه سازی مجتمع های مسکونی و غیر مسکونی با بهترین متریال ساختمانی و جدیدترین متدهای طراحی فضای سبز می توانید با گروه مهندسی طراحان باغ پارسی تماس بگیرید. ان مجموعه پس از بررسی تمام جوانب و فضای اختصاص داده شده، می توانند خدمات مشاوره ای لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

 گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()