قیمت تیرآهن بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. آلیاژ آهن به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، در صنعت ساخت و ساز به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تیرآهن نوعی پروفیل محسوب می شود و در دو دسته بندی اصلی بر اساس دو مقطع I و  H تقسیم بندی می شود. قیمت انواع تیرآهن را می توانید از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ آهن آلات مطلع شوید. تیرآهن IPN و IPE از انواع تیرآهن I هستند و تیرآهن های HEA، HEB و HEM نیز از انواع تیرآهن H محسوب می شوند که بر مبنای استانداردهای اروپا نامگذاری شده اند. لازم به ذکر است که  قیمت تیرآهن H و I نیز متفاوت از یکدیگر می باشند.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران چندین سال است که در حوزۀ فروش تیرآهن، میلگرد، انواع پروفیل و غیره فعالیت می کند. این گروه بازرگانی با داشتن آگاهی نسبت به اوضاع امروز، توانسته لیست قیمت انواع تیرآهن و دیگر آهن آلات را در وب سایت رسمی فروشگاه قرار دهد.

اهمیت کاربرد تیرآهن و قیمت آنها

در میان مقاطع فولادی، تیرآهن بیشتری کاربرد را دارد و نوعی پروفیل محسوب می شود. عنصر اصلی ساختمان های اسکلت فلزی را تیرآهن تشکیل می دهد و وظیفۀ اصلی آنها تحمل فشار وارده بر ساختمان می باشد. به طور کلی ساختار اصلی تیرآهن را جان و بال تیرآهن تشکیل می دهد. بخش اصلی تیرآهن را "جان تیرآهن" تشکیل می دهد و لبه های تیرآهن نیز با نام "بال تیرآهن" شناخته می شود.

سایز، طول شاخه و وزن تقریبی از جمله فاکتورهای مهم تعیین قیمت تیرآهن ها می باشد. البته برند تیرآهن نیز به نوبۀ خود تأثیرگذار می باشد.

تیرآهن معمولی که در صنعت سختمان سازی به کار برده می شود، تیرآهن IPE است که از نوع تیرآهن I محسوب می شود و دارای ضخامت ثابت با بال های ابتدای و انتهایی یکسان می باشد. این نوع تیرآهن نسبت به مدل های دیگر، بیشترین کاربرد را دارد و از کیفیت بالا برخوردار است. برای اطلاع از قیمت تیرآهن IPE می توانید به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران مراجعه کنید.

تیرآهن INP بر اساس استانداردهای روسیه و چین تولید شده و عرضه می شوند و تفاوت قابل توجه این نوع تیرآهن نسبت به تیرآهن آی پی ای، کاهش ضخامت بال با فاصله از جان تیرآهن می باشد. به دلیل شباهت زیادی که بین این دو طراحی وجود دارد، در نگاه اول نمی توان تشخیص داد و نیاز به بررسی بیشتری دارد.

تیرآهن هاش یا بال پهن از دیگر انواع تیرآهن موجود در بازار می باشد و جزء مصالح اصلی ساختمان سازی محسوب می شود و در اجرای پروژه های ساختمانی مجتمع های بزرگ به وفور مشاهده می شود. قیمت تیرآهن هاش بر اساس دو دسته بندی اصلی آن به نام های تیرآهن هاش سبک HE-A و همچنین نوع تیرآهن هاش سنگین HE-B مشخص می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تیرآهن و دیگر آهن آلات رایج در امور ساختمان و ساز می توانید با شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس گرفته و لیست قیمت آنلاین انواع تیرآهن را دریافت کنید.

مزایا و معایب تیرآهن

برای اطلاع از قیمت فروش آهن آلات می توانید با شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید.

از تیرآهن به عنوان مهمترین مقاطع فولادی در سازه های ساختمانی فلزی نام برده می شود. کاربرد اصلی تیرآهن را می توان برای اتصال قطعات مختلف در سازه های فولادی اشاره نمود. مدت زمان اجرا و نصب تیرآهن بسیار کوتاه می باشد. همچنین امکان استفاده از تیرآهن در ارتفاع های مختلف وجود دارد و از جمله قطعاتی است که به صورت پیش ساخته در کارخانجات ساخته می شوند.

ضعف در دمای زیاد، خوردگی و اتصال نامناسب قطعات به یکدیگر از معایب تیرآهن محسوب می شوند.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()