کفسازی بتنی نوعی کفسازی صنعتی محسوب می شود چون سطح بیشتری را اشغال می کند. کاربرد گستردۀ کفسازی بتنی در اجرای کفسازی سوله ها، باشگاه ها، کارخانجات، پارکینگ، سطوح کفپوش محیط های بیمارستانی و غیره مشاهده می شود. این سبک از اجرای کفپوش، به دلیل داشتن مقاومت و استحکام بالای آن می باشد و به طبع آن هزینه های نگهداری و تعمیرات کفپوش را به حداقل می رساند.  کفسازی بتنی اپوکسی از رایج ترین روش های اجرای کفپوش است که از استحکام بالا برخوردار است و طول عمر بالایی دارد.

پیش از اجرای پروژه های عمرانی می توانید از تجربیات کارشناسان متخصص هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه مشورت رایگان بگیرید و در صورت نیاز می توانید از خدمات اجرایی این مجموعه برای اجرای انواع کفسازی بتنی استفاده نمائید.

عوامل مهم برای اجرای کفسازی بتنی

ساختمان های صنعتی که در آنها از دستگاه و ماشین آلات سنگین استفاده می شود، کفسازی بتنی بهترین گزینه برای پوشش کف سازۀ ساختمانی می باشد چون مقاومت بالایی در برابر ضربه و اکسیداسیون ناشی از ریختن مواد شیمیایی خواهند داشت. روش های مختلفی برای کفسازی صنعتی وجود دارد و صاحبین مشاغل به کمک متخصصین، با بررسی تمامی جوانب، یکی از بهترین گزینه ها را برای کفسازی بتنی ساختمان استفاده می کنند.

بتن دارای بافت سختی است که برای سازه های مسکونی و غیر مسکونی به کار برده می شود. بتن به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه و صدمات فیزیکی دارد، به عنوان بهترین مصالح ساختمانی برای اجرای سازه های بتنی به کار برده می شود. کفسازی بتنی به منظور سفت کاری سازه های بتنی به کار برده می شود. البته از بتن برای ساخت ستون و سقف نیز به کار برده می شود چون مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده دارد. با بهره گیری از این متریال با کیفیت می توان برای اجرای کفپوش سازه های ساختمانی که ابعاد زیادی دارد، از مزایای آن استفاده نمود. کف سازی بتنی برای اجرای کفپوش سالن های بزرگ چون سوله، باشگاه و کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

از مهمترین ویژگی های اجرای کفسازی بتنی برای  ساخت استخر می توان به ایجاد بستر صیقلی و صاف کردن کف اشاره نمود. این نوع کفپوش مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. همچنین به دلیل داشتن سطحی صاف و مستحکم، امکان حرکت ماشین های سواری، شاسی بلند و لیفتراک بر روی چنین سطوحی وجود دارد. علاوه بر این موارد، نظافت کاری سطوح کفپوش بتونی بسیار راحت است و نیاز به صرف زمان زیاد نیست.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه از جمله شرکت های معتبر و مجوزدار در حوزۀ اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی همچون کفسازی بتنی، آب بندی بتنی و غیره می باشد. این مجموعه با بهره گیری از متریال با کیفیت و تجهیزات پیشرفته برای اجرای چنین فرآیندهایی استفاده می کند.

از دیگر مزایای کفسازی بتنی، این است که بستر مناسبی برای نصب انواع کفپوش بر روی این سطح می باشد. در واقع بهترین گزینه برای زیرسازی مستحکم سازه های ساختمانی و صنعتی محسوب می شود.

اجرای کفسازی بتنی با کمترین هزینه

هزینۀ کفسازی بتنی به ابعاد کف سازه و کیفیت متریال به کار رفته در اجرای آن بستگی دارد. البته روش اجرای کار نیز می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت اجرای کفسازی بتنی خواهد داشت. این نوع کفسازی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر سایش، ضربات و همچنین فشار سنگین دارد، به عنوان بهترین گزینه برای کفپوش های صنعتی به کار برده می شود.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه سال های طولانی است که با أخذ مجوزهای لازم توانسته زیرسازی لازم را در خصوص ارائه خدمات کفسازی بتنی و آب بندی سازه های بتنی با حداقل هزینه و بهترین کیفیت انجام دهد.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()