آب بندی نمای ساختمان از دیگر خدمات ساختمانی است که در ارتفاع ارائه داده می شود. به طور کلی ارائه خدمات مرتبط با نمای ساختمان توسط ارتفاع کاران صورت می گیرد چون تجربۀ کار با طناب را دارند و به سهولت می توانند تعادل خود را در ارتفاع بالا حفظ کنند. اجرای  آب بندی نمای ساختمان به منظور ایمن سازی نمای ساختمان صورت می گیرد. با گذشت زمان، زوایای مختلف مصالح ساختمانی نما دچار فرسودگی می شوند و موجب ترک خوردگی بر روی سطوح نمای ساختمان می شود. از این رو برای جلوگیری از ریزش مصالح ساختمانی نما از چسب های مخصوص برای آب بندی و یا عایق کاری سطوح نما استفاده می شود.

گروه نماروز یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ سرویس دهی خدمات ساختمانی است. این مجموعه با کسب تجربه طی این سال ها خدمات رسانی، با بهره گیری از تیم کاری مجرب به همراه متریال با کیفیت قادر به انجام امور آب بندی انواع نمای ساختمان می باشد.

آب بندی نمای ساختمان سنگ و آجر

بهترین مواد برای آب بندی نمای ساختمان های غیر صیقلی متخلخل، استفاده از مواد نانو و رزینی و همچنین مواد پلیمری شفاف می باشد که در کنار عایق های دوجزئی Z90 برای عایق کاری سطوح سنگ و سیمان و اجر به کار برده می شوند. در این نوع نماهای ساختمان، در اولین مرحله ترک های موجود بر روی سطوح پر می شود و سپس درزهای جزئی مورد بررسی قرار گرفته می شود و آب بندی آنها صورتمی گیرد.

از ویژگی های آب بندی نمای ساختمان با مواد نانو می توان به نفوذپذیری عمیق به سطح نما اشاره نمود. همچنین از جذب گرد و خاک بر روی سطوح نما جلوگیری می کند و دارای ماهیت خود شستشو دهندگی سطوح می باشد و از ایجاد شوره جلوگیری می کند. عدم ایجاد تغییر بر روی سطح نما از دیگر ویژگی های کاربرد مواد نانو و رزین برای آب بندی نمای ساختمان محسوب می شود.

گروه نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند و با استخدام افرادی که توانایی کار در ارتفاع دارند، توانسته سطح خدمات مجموعۀ خود را گسترش دهد و بتواند خدمات مرتبط با نمای ساختمان را ارائه دهد.

آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه

با گذشت زمان لایه های میان سطوح کامپوزیت در مجاورت شرایط نامساعد آب و هوایی از بین می رود. بدین وسیله به سهولت آب و رطوبت به داخلی ساختمان نفوذ می کند. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، نیاز به آب بندی نمای ساختمان است که بتوانند لایه های میان ورق های کامپیوزیت و شیشه ها را با استفاده از چسب های مخصوص پوشش دهند. شستشوی نمای ساختمان توسط این مرکز با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

برای پوشش آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه از چسب های آکریلیک، سیلیکونی و پلی یورتان استفاده می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای آنها بهره گرفته می شود.

چسب سیلیکونی یا چسب آکواریوم برای آب بندی نمای ساختمان توصیه نمی شود چون از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی ندارد و به سهولت گرد و غبار را جذب نموده و در برابر پارگی مقاومت بالایی از خود نشان نمی دهد.

برای پوشش درزهای نمای شیشه و کامپوزیت، چسب هاب پلی یورتان بهترین گزینه محسوب می شود چون مقاومت بالایی در برابر اشعۀ UV نور خورشید دارد و از قدرت چسبندگی بالا برخوردار است.

گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات لازم قادر به ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان با طناب با متریال با کیفیت می باشد. این مجموعه هر گونه خدمات ساختمان کار در ارتفاع را با رعایت اصول ایمنی و توسط افراد حرفه ای انجام می دهد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()