شستشوی نمای ساختمان از دیگر خدمات ساختمانی است که جزء فعالیت های کار در ارتفاع می باشد و نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی است. کلایمر، طناب، داربست و بالابر برخی از روش های دسترسی به نمای ساختمان است که برای  شستشوی نمای ساختمان نیز می توان از ویژگی های آنها بهره برد. انتخاب روش شستشوی نمای ساختمان به طراحی نما و سطح خدمات دهی شرکت بستگی دارد. به عنوان مثال استفاده از جک بالابر برای شستشوی نمای سطوح شیب دار مناسب است و برای سازه های ساختمانی که دارای پیشانی و برجستگی هستند، طناب نمی تواند گزینه ای مناسب محسوب شود.

گروه نماروز با سابقۀ طولانی مدت که در حوزۀ نماشویی ساختمان کسب نموده، با بررسی تمام جوانب، با بهره گیری از بهترین روش اقدام به شستشوی نمای ساختمان می نماید.

اجرای نماشویی ساختمان با راپل

به طور کلی شستشوی نمای ساختمان با راپل یا همان طناب به عنوان رایج ترین روش انتخاب می شود. لذا کارشناس مربوطه با در نظر گرفتن تمام زوایای نمای ساختمان، از تجهیزات ایمنی طناب برای نظافت کاری سطوح نما استفاده می نماید.

استفاده از تجهیزات پیشرفته در اجرای فرآیند نظافت نمای ساختمان، به کاربرد کمک می کند که بتواند در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. البته سطح کیفیت خدمات نیز بهبود پیدا می کند. حین فرآیند شستشوی نمای ساختمان، در نظر گرفتن اصول ایمنی ضرورت دارد و کارشناسان فنی با کسب تجربیات فراوان در خصوص کار در ارتفاع می توانند از عهدۀ چنین کاری برآیند.

پیش از نماشویی نیاز به بررسی زیرساخت کار، تأمین تجهیزات ایمنی، مواد شوینده و ابزارآلات کار با طناب می باشد. بررسی زیرساخت مرتبط به محل نصب طناب و یا تجهیزات بالابر می شود که فرد حس اطمینان نسبت به نصب تجهیزات بالابر داشته باشد.

گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات، قادر به شستشوی نمای ساختمان با سطح صیقلی و غیر صیقلی می باشد.

روش های نماشویی به میزان آلودگی نما و جنس مصالح ساختمانی به کار رفته در نما بستگی دارد. بنابراین کارشناس اجرای شستشوی نما، مناسب ترین روش را برای اجرای نمای ساختمان انتخاب می کند تا پوشش دهی کامل داشته باشد. علاوه بر آنکه به سهولت قادر به از بین بردن جرم و رسوب از سطوح نمای ساختمان باشند. توجه به این موارد برای فردی که اجراکننده می باشد، ضرورت دارد و همواره پیش از شروع کار، تمام جوانب کار در ارتفاع سنجیده می شود.

درخواست اجرای شستشوی نمای ساختمان و  آب بندی نمای ساختمان بر حسب نیاز از سوی مالکین ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره صورت می گیرد. با رسیدگی به نمای ساختمان می توان طول عمر این قسمت از ساختمان را بهبود بخشید. در واقع حین نماشویی می توان علاوه بر زدودن آلودگی های سطوح نمای ساختمان، مشکلات فنی مرتبط با ترک خوردگی و یا از بین رفتن مواد تشکیل دهندۀ درزهای مصالح ساختمانی را متوجه شد و آنها را با کمترین هزینه مرتفع ساخت. بدین وسیله دیگر نگران افزایش هزینه های نگهداری نمای ساختمان نخواهید بود.

قیمت شستشوی نمای ساختمان  

قیمت شستشوی نمای ساختمان مرتبط به سطح آلودگی، ابعاد و همچنین نوع مصالح ساختمانی دارد. بنابراین نمی توان به صورت دقیق مشخص نمود و نیاز به بررسی کارشناس شرکت دارد که با بررسی وضعیت نمای ساختمان می تواند نرخ تقریبی اجرای نماشویی را برای شما مشخص سازد. نظافت متوالی و دوره ای نمای ساختمان باعث کاهش هزینۀ شستشوی نمای ساختمان می شود و بدین وسیله نگهداری از ساختمان به سهولت صورت می گیرد. البته ممکن است در برخی از مواقع سطح آلودگی سطوح نما به حدی باشد که امکان پاکسازی آنها وجود نداشته باشد که به دورۀ بعدی موکول می شود.

برای اطلاع از هزینۀ شستشوی نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()