شستشوی نمای ساختمان نیاز به یک سری تجهیزات ویژه دارد که مرتبط با کار در ارتفاع و رعایت اصول ایمنی می شود. با گذشت زمان بر روی سطوح نمای ساختمان، گرد و خاک و رسوب قرار می گیرد که نمای ساختمان جلوۀ اولیۀ خود را از دست می دهد. خدمات  شستشوی نمای ساختمان نیز در همین راستا به هموطنان عزیز ارائه داده می شود. تا بدین وسیله بتوانند کثیفی های سطوح نما را با استفاده از مواد شویندۀ قوی و دستگاه واترجت از بین ببرند. امروزه برخی از شرکت های خدماتی توانسته به صورت تخصصی خدمات نماشویی را با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام دهد.

گروه نماروز نیز در منطقۀ تهران توانسته به منظور رفاه حال مشتریان، خدمات ساختمانی که مرتبط با نمای ساختمان می شود را ارائه دهد. شستشوی نمای ساختمان، آب بندی نمای ساختمان، پوشاندن درز انقطاع ساختمان و ... برخی از خدمات ساختمانی است که توسط تیم فنی این مجموعه به متقاضیان ارائه داده می شود.

روش های مختلف شستشوی نما

با توجه به اینکه دسترسی به نمای ساختمان آسان نیست و نیاز به استفاده از طناب، کلایمر، جک بالابر، داربست و غیره است که امکان کار در ارتفاع را برای فرد میسر می سازد. بنابراین فردی که مسئولیت انجام شستشوی نمای ساختمان را دارد، می تواند متناسب با طراحی نمای ساختمان، مناسب ترین روش را برای این کار انتخاب نماید. با انتخاب بهترین روش فرد به سهولت می تواند در مدت زمان کوتاهی سطوح نمای ساختمان را از آلودگی تمیز کند. البته بر حسب میزان جرم و رسوبی که سطوح نمای ساختمان را پوشانده، مدت زمان اجرای شستشوی نمای ساختمان تغییر می کند.

انجام نظافت دوره ای نما می تواند هزینه های نماشویی ساختمان را کاهش دهد. در واقع مدت زمان شسشتشوی نما کاهش پیدا می کند. البته برخی از مواقع به دلیل حجم اندک آلودگی که بر روی سطوح نما قرار گرفته، امکان پاکسازی سطح نما میسر نیست که به دورۀ بعدی موکول می شود.

شستشوی نمای ساختمان به دو روش دستی و دستگاه واترجت صورت می گیرد. بنابراین فردی که مسئول نماشویی ساختمان می باشد با بررسی میزان آلودگی و جرم سطوح نما، بهترین روش را انتخاب می نماید، تا بدین وسیله بازدهی بالا و با کمترین هزینه صورت گیرد. شستشوی نمای ساختمان با استفاده از دستگاه واترجت به فرد کمک می کند که با فشار زیاد آب بتواند جرم و رسوب سطوح نمای ساختمان را از بین ببرد.

برای شستشوی نمای کامپوزیت و نمای شیشه که از آلودگی های ضعیف برخوردار است، می توان از روش دستی با ابر و طی استفاده نمود. در صورت نیاز نیز می توان از فشار دستگاه واترجت برای زدودن آلودگی ها استفاده نمود.

گروه نماروز برای سرعت بخشیدن به فعالیت حرفه ای که انجام دهد، همواره در تلاش است، با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها، خدمات ساختمانی مانند خدمات آب بندی نمای ساختمان را انجام دهد.

هزینۀ نماشویی ساختمان

هزینۀ شستشوی نمای ساختمان به جنس مصالح ساختمانی نما، ابعاد نمای ساختمان و میزان آلودگی سطوح بستگی دارد. روش های مختلفی برای اجرای این کار وجود دارد و توسط فردی که مسئول شستشوی نمای ساختمان می باشد، با ارزیابی موقعیت، مناسب ترین گزینه را برای اجرای کار انتخاب می کند.

شستشوی نمای ساختمان سنگ و آجر که سطوح غیر صیقلی محسوب می شوند، از مزایای دستگاه واترجت و مواد نانو برای از بین بردن آلودگی های سطوح استفاده می شود.

کاربرد شستشوی نمای ساختمان با واترسند بلاست برای سطوحی است که دچار رسوب، شوره و زنگ زدگی می باشد و از مزایای پاشش دانه های سیلیس به همراه فشار آب خروجی استفاده می شود.

گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات لازم، قادر به ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب و سایر امکانات با نازلترین قیمت می باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 604
نمایش همه
علاقه مندی ها ()