نماشویی ساختمان یکی دیگر از خدماتی است که توسط برخی از شرکت های خدمات ساختمانی ارائه داده می شود. شرکت هایی که خدمات ساختمانی کار در ارتفاع ارائه می دهند. با توجه به اینکه نمای ساختمان به عنوان پوستۀ خارجی ساختمان محسوب می شود و تأثیر قابل توجهی بر روی نگاه و نظر افراد مختلف خواهد داشت. به همین دلیل سازه های ساختمانی بزرگ برای اینکه مجدداً جلوۀ اولیۀ نمای ساختمان را بازگردانند از مزایای نماشویی شرکت های عرضه کنندۀ خدمات استفاده می کنند.

اگر درخواست  نماشویی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره را دارید، می توایند با گروه نماروز تماس گرفته و هماهنگی های لازم را در خصوص نحوۀ ارائه سرویس انجام دهید.

رایج ترین روش انجام نماشویی

نماشویی با طناب از رایج ترین روش های اجرای این کار می باشد. کلایمر، داربست و جک بالابر نیز از دیگر تجهیزاتی است که برای کار در ارتفاع از آنها بهره گرفته می شود. شرایط آب و هوایی و همچنین آلودگی هوا از جمله مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی نمای ساختمان خواهد داشت. همانطور که می دانید با گذشت زمان، سطح نمای ساختمان را آلودگی دربر می گیرد و زیبایی نمای ساختمان را از بین می برد. بنابراین نیاز به استفاده از خدمات نماشویی خواهید داشت. در این صورت با مناسب ترین ابزارآلات کار در ارتفاع و رعایت تمام نکات ایمنی، شرکت ها می توانند اقدام به شستشوی نمای ساختمان نمایند.

متریالی که برای نماشویی ساختمان به کار برده می شود، بر حسب نوع مصالح ساختمانی نما و همچنین نوع و میزان آلودگی سطوح نما مشخص می شود. بر اساس میزان کثیفی سطوح نما، مدت زمان اجرای نماشویی تعیین می شود. البته هزینۀ نماشویی نیز بر مبنای حجم و نوع آلودگی و همچنین جنس مصالح ساختمانی مشخص می شود.

نماشویی ساختمان کامپوزیت

نوع مواد شوینده ای که برای شستشوی نما به کار برده می شود به جنس نمای ساختمان بستگی دارد. برای از بین بردن آلودگی نمای ساختمان و ذرات ریز گرد و خاک، استفاده از آب پرفشار کافی است. لذا برای سطوحی که رسوب بسته شده است و به تنهایی با آب مرتفع نمی شود و نیاز به استفاده از مواد شوینده است که بتوانند اجرای موفقیت آمیز نماشویی را داشته باشند.

برای نماشویی کامپوزیت می توان از دستگاه های واترجت استفاده نمود که از قدرت پاشندگی قوی برخوردار است و به سهولت می تواند آلودگی های سطوح را از بین ببرد. کاربرد دستگاه واترجت برای انجام نماشویی اکثر مصالح ساختمانی ضرورت دارد چون با فشار بالا، آب از خروجی دستگاه به بیرون پاشیده می شود و این عامل موجب بلند شدن آلودگی از سطوح مصالح ساختمانی می شود. اجرای نقاشی نما نیز توسط این گروه انجام می شود.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات کار در ارتفاع و همچنین وسایل نماشویی، قادر به ارائه چنین خدماتی هستند. با افزایش سطح آلودگی نمای ساختمان، هزینه و زمان اجرای فرآیند نماشویی بیشتر می شود. در نتیجه مالکین چنین سازه هایی هر چند وقت یکبار می توانند از مزایای خدمات نماشویی ساختمان استفاده نمایند.

نماشویی شیشه، نماشویی کامپوزیت، نماشویی سطوح غیر صیقلی و غیره نیاز به استفاده از مواد شوینده متفاوت خواهند داشت. با استفاده از تجهیزات و وسایل مناسب می توان به سهولت و مدت زمان کوتاهی عملیات شستشوی نمای ساختمان را انجام داد.

توجه به رعایت نکات ایمنی حین نماشویی ساختمان ضرورت دارد. استفاده از کلاه ایمنی، طناب ایمن و مواردی از این قبیل برای نماشویی ساختمان لازم است. با استفاده از چنین ابزارآلاتی می توان زیبایی نمای ساختمان را دو چندان نمود و از افزایش هزینه های شستشوی نمای ساختمان کاست.

برای دریافت خدمات نماشویی ساختمان های مختلف می توانید با گروه نماروز تماس گرفته و اطلاعات جامعی در خصوص نحوه اجرا و قیمت نماشویی کسب نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()