شما بر اساس فهرستی که انواع کفپوش پارکینگ دارد می توانید یکی از آنها را برای پارکینگ خود انتخاب نمایید. هر یک از انواع کفپوش ها که شما می توانید از شرکت پارس الیس خریداری کنید و در پارکینگ خود نصب نمایید عبرت می باشد از :

  1. کفپوش های اپوکسی :

اپوکسی هایی که در  کفپوش پارکینگ به کار برده می شود مهندسی و پلیمری هستند، به همین دلیل باید بدانید ویژگی های منحصر به فردی درون آنها جد دارد. نیازهای شما برای اینکه بهترین کفپوش های پارکینگ را در ساختمان نصب کنی با استفاده از این کفپوش ها تامین می شود. مقاومت آنها بسیار بالا می باشد و شما به راحتی می توانید آنها را شستشو دهید. تنوع رنگی و طرح های آنها زیاد است که این مسئله قدرت انتخاب شما را بسیار افزایش می دهد. شما می توانید از شرکت پارس الیس با بهترین قیمت این نوع از کفپوش ها را خریداری کنید و در پارکینگ خود نصب نمایید.

  1. کفپوش های پلی اورتان :

 کفپوش های پلی اورتان و پلی یورتان از دیگر کفپوش های مناسبی می باشد که برای پارکینگ می توانید آنها را نصب کنید. سختی و بادوامی کفپوش ها از مزیت هایی می باشد که دارند و به همین دلیل در پارکینگ کارایی بسیار زیادی دارند.  شما می توانید نواع این کفپوش ها را با رنگ بندی ها و طرح های متنوع در پارکینگ خود نصب کنید و از مزیت های آنها استفاده نمایید. هزینه نگهداری و خرید آنها بسیار کم است و شما نیازی نیست که هزینه زیادی را برای خرید آنها پرداخت کنید. در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی بهترین مقاومت را از خود نشان می دهند. تنوع بالای رنگ بندی و طرح های آن موجب می شود که بتوانید هر یک از آنها را برای پارکینگ خود خریداری کنید.

  1. کفپوش های بتنی :

یکی از دیگر نمونه های کفپوش پارکینگ که می توانید از شرکت پارس الیس دریافت کنید اجرای کفپوش بتنی می باشد. این نمونه از کفپوش ها انواع مختلفی دارند و هر یک از انواع آنها هم دارای ویژگی ها و مشخصات بسیار زیادی هستند. شما می توانید نمونه های رنگی و یا سخت آنها را انتخاب کنید و روی پارکینگ خود نصب نمایید.

  1. کفپوش های موزاییکی :

موزاییک ها یکی از بهترین مصالحی می باشند که به عنوان کفپوش پارکینگ از آنها استفاده بسیار زیادی می شود. موزاییک در واقع یکی از محصولات مهندسی ساز است که طی فرآیند پیچیده ای آن را تولید و طراحی می نمایند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که فرآیند پیچیده موزاییک ها موجب شده است که آنها مقاومت بالایی داشته باشند و به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای پارکینگ نصب شوند. قیمت مناسب آنها یکی از مهمترین مزیت هایی می باشد که دارند. همچنین شما باید بدانید که سرعت اجرای نصب این نمونه از کفپوش های پارکینگ بسیار زیاد است و سختی و مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. نگهداری و تمیز کردن آنها زمان زیادی را به خود اختصاص نمی دهد. همین مسئله موجب شده که افراد با خیالی آسوده از آنها استفاده نمایند.

  1. کفپوش های سنگ :

سنگ ها همیشه یکی از اصلی ترین و بهترین متریال هایی می باشند که برای کف سازی ساختمان از آنها استفاده بسیار زیادی می شود. مزیت های نصب و استفاده از کفپوش پارکینگ سنگی موجب شده است که از گذشته همه افراد این متریال را مورد استفاده قرار می دادند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که این متریال مقاومت بسیار بالای از خود نشان می دهد. بنابراین در بسیاری از ساختمان ها می توانید آنها را نصب کنید و از مزیت ها و کیفیت آنها استفاده لازم را ببرید. فشار زیادی هم اگر روی آنها باشد دچار آسیب نمی شوند.  

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()