برخی از مزیت هایی که کفپوش های اپوکسی دارند و محبوبیت آنها را تا حد زیادی افزایش داده است عبارت می باشد از :

  1. این نمونه از کفپوش ها در برابر انواع اسیدها و بازهایی که غلیظ هستند مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. برخی از مواد شیمیایی که موجب سایش و لغزش می شوند را شما می توانید با خیالی آسوده روی کفپوش اپوکسی مورد استفاده قرار دهید، چرا که آنها آسیبی به کفپوش ها وارد نمی سازند. به طور کلی باید بدانید که مقاومت کفپوش های اپوکسی یکی از اصلی ترین ویژگی ها و مزیت های آن می باشد که تولید کنندگان شرکت پارس الیس به این نکته توجه زیادی دارند.
  2. مقاومت مکانیکی کفپوش اپوکسی بسیار زیاد می باشد. بر همین اساس شما می توانید تا سال های سال از آنها استفاده نمایید.
  3. مقاومت حرارتی کفپوش ها هم بسیار بالا می باشد. بنابراین زمانی که آتش سوزی در ساختمان رخ دهد، کفپوش ها قادر هستند که مقاومت زیادی از خودشان نشان دهند.
  4. غیر قابل حل بودن در حلال های متنوع صنعتی یکی از دیگر ویژگی ها و مزیت های مهم این کفپوش ها می باشد. به همین دلیل است که در بیشتر ساختمان های صنعتی از آنها استفاده می کنند. چرا که در برابر مواد شیمیایی کفپوش های اپوکسی مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.
  5. بدون اینکه از پرایمر استفاده کنید می توانید آنها را در قسمت کف ساختمان اجرا نمایید. بسیاری از کفپوش ها برای نصب در کف ساختمان به پرایمر نیاز دارند. ولی باید بدانید که همین ویژگی کفپوش ها یکی از اصلی ترین ویژگی های و مزیت های آن می باشد که کار نصب را برای معماران آسان تر کرده است.
  6. اجرای آسان و سریع کفپوش ها از دیگر مزیت های نصب کفپوش اپوکسی می باشد.
  7. شما با استفاده از این کفپوش ها می توانید سطحی غیر قابل نفوذ و یکپارچه در ساختمان خود ایجاد نمایید. دقت داشته باشید که نصب آنها باید بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد.
  8. در صورتی که اشکال و ایرادی در کفپوش ها به وجود آید به راحتی و در کمترین زمان می توانید آن را تعمیر نمایید.
  9. تنوع رنگی کفپوش ها بسیار زیاد می باشد. بر همین اساس شما قادر خواهید بود که بین انواع مدل ها و طرح ها آنها یکی را که زیبایی بیشتری دارد را نصب کنید. زمان انتخاب رنگ بندی متنوع آنها باید به خوبی ساختمان خود را از نظر رنگ بندی مورد بررسی قرار دهید.
  10. چسبندگی کفپوش اپوکسی بسیار عالی می باشد. قدرت چسبندگی آنها به قسمت کف ساختمان بسیار بالا می باشد. شما می توانید در کمترین زمان آنها را با بهترین کیفیت نصب کنید.
  11. از دیگر مزیت های کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال بهداشتی در این است که به هیچ وجه گرد و غبار را جذب نمی کنند. همین ویژگی آنها از اصلی ترین و مهمترین مزیت های آنها به شمار می رود.
  12. شما می توانید به راحتی کفپوش های اپوکسی را تمیز کنید و برای تمیز کردن آنها نیازی نیست که از مواد خاصی استفاده نمایید. تمیز کردن آسان آنها یکی از مهمترین مزیت هایی است که دارند و افراد هم به آن دقت زیادی نشان می دهند.
  13. عایق بودن کفپوش ها در برابر صدا و سرما از دیگر مزیت های آنها به شمار می رود.
  14. نسبت به بسیاری از انواع کفپوش های دیگر شما باید به خوبی بدانید که قیمت آنها مناسب تر از دیگر نمونه ها می باشد.
  15. آنها ضد آب هستند و رطوبت و آب وارد درزهای آنها نمی گردد.
  16. شما ب هر نوع شوینده می توانید کفپوش های اپوکسی را به خوبی شستشو دهید.

17. طرح ها و مدل های آنها هم متنوع می باشد.

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 862
نمایش همه
علاقه مندی ها ()