طراحی ویلا به سبک های مختلف قابل پیاده سازی می باشد. بر حسب هزینه و سلیقۀ شخصی می توانید درخواست هر کدام از سبک های طراحی ویلا را برای ساخت ویلا انتخاب نمائید. امروزه برای طراحی سازه های ویلایی از سبک های مدرن و کلاسیک به صورت تلفیقی بهره گرفته می شود. ارتباط مشهودی بین نمای دکوراسیون داخلی و خارجی و همچنین محوطۀ فضای سبز ویلا وجود دارد و افرادی که قصد طراحی و ساخت ویلا دارند، با بهره گیری از تکنیک های جدید طراحی ویلا ، می توانند نیاز خود را برآورده سازند. پیش از واگذاری ساخت ویلا به کمپانی، مشاهدۀ نمونه کارهای طراحی ویلا که توسط شرکت معماری صورت گرفته، لازم می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا، سال های متوالی است که موفق به طراحی، ساخت و بازسازی ساختمان های مختلف نموده اند. در لیست خدماتی که مشتریان خود ارائه می دهند، می توانید طراحی و ساخت انواع ویلا و باغ در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها مشاهده نمائید.

طراحی باغ ویلا

طراحی باغ ویلا از تخصصی ترین خدمات شرکت های معماری و فنی و مهندسی ساختمان محسوب می شود. البته از نظر میزان تخصص و مهارتی که هر کدام از این شرکت ها دارند، به سبک های مختلف قادر به پیاده سازی و طراحی پروژه های باغ ویلا و همچنین آپارتمانی می باشند. کمتر ساختمان هایی وجود دارند که به صورت ویلایی باقی مانده اند و به دلیل قدمت بالایی که دارند، نیاز به بازسازی ویلا و طراحی مجدد قسمت های ساختمان می باشد.

در نتیجه دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا و باغ یک نیاز محسوب می شود و افرادی که تمایل به داشتن ویلای مدرن و یا کلاسیک ولی به سبک امروزی هستند، می توانند از تخصص چنین شرکت هایی بهره گیرند. سازه های باغ ویلا ، علاوه بر شمال، در تهران، کرج و سایر شهرستان ها نیز قابل مشاهده می باشد. در حال حاضر طراحی ویلای کلاسیک، مدرن، روستیک و تلفیقی از آنها در ابعاد مختلف پیاده سازی شده است و قابل مشاهده می باشد. با رویت پروژه های طراحی ویلا به سبک های مختلف، افراد راحت تر می توانند سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

طراحی سازه های ویلایی همانند هر ساختمان دیگری طی چندین مرحله صورت می گیرد. علاوه بر آنکه به دلیل محوۀ باغ و فضای سبزی که دارد، می توان طرح های متنوعی را برای زیبا نموده نمای باغ ویلا در نظر گرفت. احداث استخر در فضای حیاط، تاب راحتی، آلاچیق، پارک خانگی، نورپردازی محوطۀ فضای سبز و ... برخی از مواردی هستند که هنگام طراحی ویلا باغ در نظر گرفته می شود و به زیبایی نمای خارجی ویلا کمک می کند. طراحی نمای ویلا نیز به نوبۀ خود، تأثیر بسزایی در زیبایی ظاهری ساختمان خواهد داشت. علاوه بر آنکه طول عمر سازۀ ساختمانی را بهبود می بخشد. توجه به این نکات لازم است و مهندسان معماری با آگاهی کامل به این موضوعات اقدام به طراحی و اجرای پروژه های ویلا می نمایند. در صورت نیاز به خدمات مشاوره ای در خصوص طراحی و ساخت ویلا می توانید از تجربیات مهندسان اجرایی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به صورت رایگان بهره مند شوید.

هزینۀ طراحی ویلا

هزینۀ طراحی و ساخت ویلا به متراژ ساختمان و محوطه، نوع تجهیزات و مصالح ساختمانی، سبک طراحی ویلا، سطح امکاناتی که در طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان در نظر گرفته می شود، بستگی دارد. البته به طور تخمینی، پیش از ساخت ویلا، تمام هزینه ها برآورد می شود و به صورت تخمینی می توان قیمت طراحی و ساخت ویلا را مشخص نمود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در خصوص اجرای پروژه های طراحی ویلا باغ از سابقۀ زیادی برخوردار است و می توانید از خدمات و تخصص این مجموعه بهره مند شوید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()