ساختمان ها پس از ساخته شدن و آماده شدن، معمولا اولین بخشی که زیباسازی بر روی آن اجرا می شود، دیوار ها و سقف است که به وسیله ی نقاشی ساختمان می توان آن را عملی کرد. نقاشی ساختمان به فرآیند نقاشی ساختمان ها گفته می شود که باعث زیبا شدن دیوار ها شده و ماندگار ترین نوع دیوار پوش می باشد.

نقاشی ساختمان شامل مراحلی می شود که توسط نقاش باید به صورت کاملا اصول و با دقت انجام شود. نقاش مهم ترین فرد در بخش نقاشی ساختمان می باشد که با مهارت خود می تواند نقاشی را به بهترین شکل ممکن ایجاد نماید. نقاش ساختمان باید متبحر باشد و انواع رنگ کاری ساختمان را به صورت کامل بتواند اجرا نماید. مرکز رنگ کاران با ارائه ی از بهترین خدمات و بهره گیری از نیروی کار متخصص می تواند نقاشی ساختمان را به بهترین روش اجرا نماید.

مراحل اجرای نقاشی ساختمان

در اجرای نقاشی ساختمان مراحلی وجود دارد که باید به روش صحیحی توسط نقاش ماهر صورت گیرد.

در ابتدای نقاشی ساختمان ،  سطح مورد نظر باید تمیز و عاری از هر گونه آلودگی شد.

سپس اجرای روغن و بتونه به شکل اصولی انجام می گیرد.

پس از انجام این مراحل پوسته زنی و یا همان سمباده زنی باید انجام گیرد تا سطح مورد نظر در حد امکان یکنواخت شود.

سپس آستر اولیه را نقاش با مهارت بالایی اجرا می کند.

سپس نوبت به لکه گیری می رسد تا رنگ سطح مورد نظر یک رنگ شود .

و پس از آن مجددا سمباده زنی صورت می گیرد تا سطح صاف  یکنواخت شود.

در این مرحله دوبار دیگر آستر زنی انجام می گیرد.

در مرحله ی آخر نقاشی ساختمان نیز رنگ رویه زده می شود.

توجه داشته باشید که برای اجرای نقاشی ساختمان با روش صحیح و با کیفیت بالا باید حتما زیرساز به بهترین شکل انجام گیرد . همان طور که گفته شد، مراحل زیادی در زیرسازی وجود دارد که هر یک در کیفیت نقاشی ساختمان نقش مهمی دارد. بنابراین حتما از مراکز معتبر نقاشی ساختمان کمک بگیرید. مرکز رنگ کاران از مراکز تخصصی خدمات نقاشی ساختمان مدرن می باشد. مرکز نقاشی ساختمان رنگ کاران با ارائه ی خدمات بسیار عالی توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. 

نقاشی ساختمان در واقع پر طرفار ترین نوع پوشش دیوار در میان افراد می باشد و به خاطر مزایای بسیاری که دارد افراد ای نوع دیوار پوش را اتخاب می کنند، یکی از مهم ترین مزایای رنگ کاری ساختمان ، قیمت مناسب آ می باشد که موجب می شود با بودجه ی کمی بتوان آن را اجرا نمود، از دیگر مزایای نقاشی ساختمان می توان به تنوع رنگ و طرح در آن اشاره کردکه م توانید دیوار پوش دائمی را با بهترین کفیت داشته باشید همچنین رنگ یک دیوارپوش بادوام است که نسبت به سایر دیوارپوش ها ، ماندگاری بالاتری دارد.

تاریخچه ی نقاشی ساختمان

در زمان های گذشته انسان ها به منظور زیبا سازی دیوار ها از انواع مصالح طبیعی ، استفاده می کردند و یا با ساتفده از شاخ و برگ گیاهان و گل سفید یا حنا و.... دیوار ها را تزئین و رنگ آ»یزی می نمودند. در واقع بعده ها رنگ های مصنوعی به صورت متنوع تولید شد که در ابتدا در اروپا این رنگ ها ساخته شد و به مرور به کشور ما راه یافت.

امروزه با توجه به اهمیت افراد به زیبایی دکوراسیون ، رنگ های بسیاری در انواع مختلف به تولید رسیدند.

نقاشی ساختمان به صورت باکیفیت

اگر شما هم می خواهید تغییراتی را هزینه ی کمی ایجاد نمایید ، می توانید از نقاشی ساختمان استفاده کنید زیرا رنگ کاری تاثیر بسیاری را در دکوراسیون خواهد گذاشت.

 

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()