اجرای آردواز به منظور ساخت سقف شیروانی ساختمان ها صورت می گیرد. آردواز نوعی مخلوط از مصالح ساختمانی چون سیمان، آزبست، الیاف معدنی و مصنوعی و همچنین مواد شیمیایی است که با آب می توان مخلوط نمود و به عنوان پوشش سقف از آن استفاده نمود. همچنین اجرای سقف آرزدواز به دلیل زیبایی ظاهری فوق العاده ای که به نمای ساختمان می دهد، از آن استفاده می شود. با نصب و اجرای سقف شیروانی می توان از نمای ساختمان محافظت نمود چون مانع از نفوذ آب به داخل ساختمان می شود.

آراز سقف به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ اجرای انواع سقف شیروانی و آردواز در تهران و شهرستان ها می باشد.   

مراحل اجرا و نصب آردواز

مراحل اجرای آردواز همانند سقف شیروانی می باشد. آردواز به عنوان یکی از اولین پوشش های سقف شیبدار محسوب می شود. عموم مجریان نصب سقف های شیروانی، این نوع سقف را با نام آردواز می شناسند. کلمۀ آردواز از نظر معنای لغوی با نام سنگ دگرگون شده و یا ریز دانه می باشد که برای موارد ساختمانی و انجام پروژه های بام سازی به کار برده می شوند.

اجرای آردواز سیمانی و فلزی دو سبک از طراحی سقف شیروانی است. با بهره گیری از متریال مختلف می توانند آنها را پیاده سازی کنند. برای ساخت آردواز سیمانی از مواد ابزارآلات آزبست، الیاف معدنی چون پنبه نسوز، الیاف مصنوعی، مواد شیمیایی و مخلوط سیمان استفاده می شود.

هر کدام از سبک های اجرایی سقف آردواز دارای یک سری ویژگی های اختصاصی هستند که مهندسین فنی در این حوزه آگاهی کامل دارند. طراحی و اجرای آردواز سیمانی به صورت ورقه های پله ای مانند می باشد. برای اجرای سقف شیروانی آردواز می توان شیب هایی قابل تنظیم در نمای ساختمان پیاده سازی نمود.

قابلیت اجرا برای سقف های ساختمان ویلایی، آپارتمانی، پوشش سقف آلاچیق، ایوان، قسمت سردرب ساختمان، بالای پنجره و درب ورودی و غیره دارد. در ابتدا این نوع سقف بدون رنگ و دارای ماهیت بتنی است ولی امکان رنگ آمیزی آن وجود دارد. برای ایجاد جلوۀ بیشتر در نمای ساختمان می توان از ترکیب سیمان بری و همچنین رنگ کنیتکس برای نقاشی رویۀ آن استفاده نمود. به دلیل انعطاف پذیری بالایی که در طراحی سازه های آردواز شیروانی وجود دارد، امروزه می توانید شاهد ساختمان های متعددی با سقف آردواز در رنگبندی های مختلف باشید.

اجرای آردواز فلزی نیز یکی دیگر از سبک های پیاده سازی سقف شیروانی می باشد که متریال اصلی تشکیل دهندۀ آن را سازه های فلزی در کنار مصالح ساختمانی سیمان تشکیل می دهد. از ویژگی های ظاهری و ساختاری متفاوت از نوع آردواز سیمانی می باشد که از استحکام و طول عمر بالا برخوردار است و غیر قابل ترک خوردگی می باشد و انعطاف پذیری بالایی در رنگ آمیزی آن وجود دارد.

آراز سقف چندین سال است که توانسته کسب و کار خود را در حوزۀ طراحی و ساخت آردواز آغاز نماید و بتواند متناسب با بودجۀ مالی که افراد در نظر گرفته اند، نصب سقف شیروانی آردواز را با ماندگاری بالا انجام دهند.

هزینۀ اجرای سقف آردواز

هزینۀ  اجرای آردواز بر اساس جنس، ابعاد، سبک طراحی شیروانی و رنگ آمیزی آن دارد. بنابراین متناسب با سطح توان مالی خود، از مزایای اجرای سقف آردواز با قیمت ارزان بهره مند شوید. توجه به کاربرد گستردۀ این سبک از نمای سقف، امروزه اکثراً تمایل به سفارش سقف شیروانی برای محل سکونت خود را دارند. با بهره گیری از سقف آردواز، در فصول سرد سال نگران نفوذ آب به داخل ساختمان را نخواهید داشت.

برای أخذ مشاوره و درخواست طراحی و اجرای آردواز با سبک مدرن و لاکچری می توانید با کارشناسان فنی آراز سقف تماس بگیرید.

 

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()