شوتینگ زباله یکی دیگر از امکاناتی است که در پیاده سازی پروژه های ساختمانی مرتفع در نظر گرفته می شود. با طراحی و اجرای سیستم شوتینگ زباله، در مدت زمان اندک می توان زباله ها را از طبقات بالا به سطح زباله ارسال نمود. وجود زباله در ساختمان های بلند یک دغدغۀ بزرگ محسوب می شود و نیاز به بررسی تدابیری بود که به واسطۀ آن راه اندازی سیستم شوتینگ زباله صورت گرفته است. امروزه بیشتر ساختمان ها و برج ها مجهز به سیستم های شوتینگ زباله هستند. مجهز نمودن ساختمان به این امکانات لازم و ضروری است چون سطح کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

شرکت نخستین کار نیز توانسته از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ تولید مصنوعات فلزی و همچنین راه اندازی سیستم های شوتینگ و تجهیزات آشپزخانه می باشد. در صورت نیاز به هر کدام از این تجهیزات می توانید با بهترین قیمت از امکانات این مجموعه استفاده نمائید.

هدف از طراحی شوتینگ زباله

هدف از طراحی و اجرای شوتینگ زباله، این است که افراد مختلف می توانند از مزایای این سیستم برای ارسال زباله به خارج از ساختمان استفاده نمایند و نیاز به پیمودن طبقات زیاد ساختمان را نداشته باشند. کلیۀ سیستم های شوتینگ زباله که پیاده سازی می شوند دارای یک کارکرد مشابه هستند و طراحی یکسانی را شامل می شوند.

کانال شوت زباله، دریچه شوت زباله و کامپکتور زباله سه بخش اصلی سیستم شوتینگ می باشد که در طراحی شوتینگ زباله قابل رویت می باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با پیاده سازی شوتینگ زباله وجود دارد، این است که امکان اجرای این سیستم در داخل و خارج از ساختمان وجود دارد و ارتباط مستقیم با طراحی سازۀ ساختمان دارد. به طور کلی هر طبقه و یا هر واحد از ساختمان دارای یک دریچۀ مجزا برای ارسال زباله به کانال اصلی و مخزن گردآوری زباله دارد.

اجزای تشکیل دهندۀ سیستم شوتینگ زباله

برای پیاده سازی سیستم شوتینگ زباله از تجهیزات مختلف بهره گرفته می شود که می توان به قطعاتی چون واحد پاکسازی، فن سیستم تهویه، دریچه سولنوئید، دریچه دسترسی، سیستم شستشو، صفحه کنترل، سه راهی، دریچه شوت، چهارچوب نگهدارنده، مفصل و درز قاب، کانال اصلی شوت، عایق حرارتی، زانویی و سرعت گیر، مخزن زباله، کامپکتور و فشرده ساز اشاره نمود.

هر کدام از اجزای تشکیل دهندۀ سیستم شوتینگ زباله، نقش اختصاصی را بر عهده دارند و به واسطۀ آن امکان ارسال زباله را به مخزن زباله هدایت می کند. بهره گیری از این امکان به شما کمک می کند که بتوانید سطح رفاه زندگی خود را بهبود ببخشید.

شرکت نخستین کار با آگاهی نسبت به این موضوع توانسته با گرد هم آوری افراد متخصص و فنی ، بتواند امکانات لازم در خصوص طراحی و پیاده سازی سیستم های شوتینگ زباله را متناسب با انواع سازۀ ساختمانی انجام دهد.

هزینۀ اجرای سیستم شوتینگ زباله

هزینۀ اجرای سیستم شوتینگ زباله و اجرای شوت نخاله به ارتفاع ساختمان، نحوۀ پیاده سازی سیستم شوتینگ زباله و همچنین جنس و نوع تجهیزاتی که در اجرای شوتینگ مورد استفاده قرار گرفته است. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی نخستین کار تماس بگیرید.

ارتفاع کانال اصلی شوت زباله بر اساس تعداد طبقات ساختمان در نظر گرفت می شود. معمولاً برای آنکه ماندگاری بالایی داشته باشد، از جنس فولاد ضد زنگ و گالوانیزه ساخته می شود. لذا برای آنکه بتوانند میزان سرعت سقوط زباله را بگیرند اقدام به نصب سرعت گیر در قسمت های مختلف کانال می گیرند. استفاده از کانال تقسیم کننده یا همان سه راهی نیز بعد از دریچه تعبیه شده و به کانال اصلی متصل می شود.

برای آگاهی از چگونگی و هزینۀ اجرای سیستم شوتینگ زباله در ساختمان می توانید با شرکت نخستین کار تماس گرفته و از تجربیات چندین سالۀ این مجموعه استفاده نمائید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()