شوت زباله یکی از سیستم های کاربردی است که در ساختمان های بزرگ پیاده سازی می شود. ممکن است برای شما این سؤال مطرح باشد که سیستم شوت زباله یا همان شوتینگ زباله چیست؟ اجرای سیستم شوت زباله نیاز به کسب اطلاعات دقیق و تخصصی دارد. از این رو باید از تجربیات کارشناسان متخصص بهره گرفته شود تا به صورت کاملاً اصولی مراحل اجرایی نصب شوت زباله صورت گیرد. با مجهز نمودن ساختمان به سیستم شوت زباله، افراد به سهولت می توانند از تمام طبقات ساختمان، زباله های خود را به سمت سطل زبالۀ مستقر در مجاورت ساختمان بیندازند.

شرکت نخستین کار به عنوان یکی از اولین مجریان پیاده سازی سیستم های شوت زباله متناسب با هر نوع سازۀ ساختمانی می باشند. این مجموعه با در اختیار داشتن تمام امکانات و تخصص لازم قادر به اجرای اصولی سیستم شوتینگ مطابق با برج و ساختمان های تجاری ، درمانی و غیره می باشد.

گام های اجرایی سیستم شوت زباله

اجرای سیستم شوت زباله به منظور دفع زباله در مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان و غیره صورت می گیرد. با استفاده از این ترفند به سهولت می توانند میزان تردد افراد را در میان راه پله و یا آسانسور به حداقل رساند. علاوه بر آنکه بوی نامطبوع زباله در داخل ساختمان پیچیده نمی شود و این مسئله خرسندی افراد را به دنبال خواهد داشت. بنابراین افرادی که ساخت و ساز ساختمان هایی با ارتفاع بلند را انجام می دهند، می توانند با پیاده سازی سیستم شوت زباله در ساختمان، سطح امکاناتی که به ساکنین ساختمان ارائه می دهند، توسعه ببخشند. توجه به این نکات لازم و ضروری است چرا که با افزایش سطح امکانات ساختمان، رضایت مندی ساکنین افزایش پیدا می کند و به طبع آن ارزش و بهای ملک افزایش پیدا می کند.

مراحل مختلفی برای اجرای سیستم شوتینگ زباله وجود دارد که افراد فنی و متخصص اطلاعات دقیقی نسبت به این موضوع دارند و ما تنها با اشاره مختصر به آنها، قصد مصرفی و مزایای اجرای شوت زباله ساختمان را خواهیم داشت.

ایجاد دریچه شوت زباله به صورت اختصاصی در هر طبقه و یا هر خانه، طراحی کانال اصلی شوت زباله، تعبیۀ کانال تقسیم کنندۀ برای سیستم شوتینگ زباله، مکانیزم شستشوی کانال، اعمال سرعت گیر، تعبیه دریچه انتهایی، تعبیه سیستم تهویه برای کانال، ایجاد عایق صوتی و قرار دادن مخزن زباله در موقعیت مناسب و ... برخی از مراحل اجرایی شوت زباله محسوب می شوند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ اجرای سیستم شوت زباله و نصب سیستم شستشو شوتینگ زباله و دیگر محصولات می توانید با کارشناسان شرکت نخستین کار تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کند و قادر به راهنمایی شما در خصوص چگونگی اجرای سیستم شوتینگ زباله متناسب با سازه های ساختمانی مختلف می باشند.

هزینۀ اجرای شوت زباله

هزینۀ اجرای شوت زباله به عوامل متعددی بستگی دارد، که می توان به ارتفاع ساختمان، طراحی سیستم کانال کشی شوتینگ زباله در ساختمان، سیستم سرعت گیری، سیستم شستشو و ... اشاره نمود.

در حال حاضر طرح های متنوعی برای پیاده سازی پروژه های سیستم شوت زباله برای ساختمان های مختلف وجود دارد که می توان به شوت زباله با سطل آشغال، شوت زباله با سیستم جداکنندگی زباله ها و شوت زباله با سیستم کامپکتور اشاره نمود.

در این صورت مجریان طرح می توانند متناسب با موقعیت و فضای ساختمان در داخل و خارج از ساختمان، اجرای سیستم شوت زباله را با حداقل هزینه انجام دهند. با افزایش ارتفاع ساختمان های مسکونی و غیره، ساکنین ساختمان با مجهز بودن سیستم شوتینگ آشغال در ساختمان، آسایش بیشتری خواهند داشت.

در صورت تمایل به پیاده سازی سیستم شوت زباله برای ساختمان محل سکونت، می توانید با شرکت نخستین کار تماس بگیرید.

شرکت نخستین کار 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()