دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی یکی از انواع سبک هایی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در بسیاری از مکان ها این دکوراسیون مشاهده می گردد. اغلب لوازم در دکوراسیون داخلی مدرن صاف و ساده بوده و در جنس های استیل و شیشه بسیار به چشم می خورد. این دکوراسیون در حین سادگی ، زیبا بوده و دکوراسیون خلوتی می باشد. از شاخصه های این سبک لوازم با ظاهر صاف، شفاف، براق، صیقلی و ساده می باشد. اشکال هندسی جایگاه بسیار خوبی در این سبک از دکوراسیون داخلی اجرا می کند، لوازمی  در شکل های دایره و مربع بدون شلوغی می تواند در این سبک جای گیرد. استفاده از مجسمه ها و تابلو ها در طرح های ساده و یا انتزاعی می تواند این سبک را تداعی کند.

دکوراسیون داخلی سبک مینیمال

دکوراسیون مینیمال در واقع به دکوراسیونی گفته می شود که وسیله های اضافی در آن وجود ندارد. در این سبک ، وسیله ها ساده بوده و حجم کمی را از فضا می گیرند. در این نوع دکوراسیون از تضاد رنگ ها استفاده می شود. این سبک که بسیار مناسب برای مکان های کم فضا می باشد ، می تواند فضا را باز تر نشان دهد. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا در بخش بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و توانسته با ارائه ی خدمات عالی، رضایت مشتریانش را به دست آورد.

سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی

در این سبک از رنگ های گرم بهره گرفته می شود. رنگ هایی مانند طلایی، زرد، قرمز می تواند بسیار در این نوع دکوراسیون ها مشاهده گردد. استفاده از روتختی های ضخیم و همین طور استفاده از ظروف چینی بسیار مشاهده می شود. استفاده از گچ بری های زیبا و نیز فرش ها در این دکوراسیون بسیار مهم می باشد.

سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان

 یکی از سبک های بسیار پر طرفدار در بین سبک های دکوراسیون داخلی، سبک بوهمیان است. در این سبک شما می توانید آزادانه از تمام لوازم در سبک های گوناگون استفاده کنید و در نهایت باید هماهنگی را در طرح و رنگ تا حدودی در صورت دلخواه بوجود آورید. این سبک که به نام دکوراسیون داخلی کولی وار نیز شناخته می شود، عرف ها و سبک ها را نادیده می گیرد و تماما بر اساس سلیقه می باشد، طوری که می توانید از رنگ های متفاوت در کنار هم استفاده کنید. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا سال ها فعالیت درخشان در بخش اجرای انواع دکوراسیون ها داشته و توانسته انواع پروژه های کاری را به بهترین شکل اجرایی نماید. شرکت هیرادانا از شرکت های بزرگ در بخش معماری و طراحی داخلی می باشد. این مرکز با ارائه ی خدمات عالی با قیمت مناسب توانسته بهترین طراحی های دکوراسیون داخلی را به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمات دکوراسیون داخلی محل کار توسط این مجموعه انجام می گیرد.

دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد مثلا شما می توانید دکوراسیون های مختلفی را برای مکان های مسکونی، اداری و تجاری اجرا نمایند.

سبک دکوراسیون داخلی ایران باستان

در سبک ایران باستان که در واقع به زمان هخامنشیان و قبل از آن بر می گردد. از شاخصه های مهم در این سبک می توان سنگ های مرمر، حکاکی ها ، استفاده از تندیس ها و رنگ های روشن مانند سفید و کرم را نام برد. همین طور از رنگ های تیره نیز مانند زرشکی و آبی در کنار این رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله ها در این نوع سبک از دکوراسیون داخلی، دارای جلا و ابهت می باشد.

شرکت هیرادانا یکی از شرکت های دکوراسیون داخلی در کشورمان می باشد. این مرکز انواع سبک های دکوراسیون داخلی را برای شما اجرایی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره بگیرید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()