شستشوی نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات ساختمانی است که مجموعه های مختلف متناسب با نیاز می توانند از اینگونه خدمات استفاده نمایند. با گذشت زمان، نمای ساختمان زیبایی حالت اولیۀ خود را از دست می دهد چون آلودگی هوا و شرایط محیطی مختلف موجب ایجاد لکه و کثیفی بر روی نمای ساختمان می شود. از این رو ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و غیره که تمیز بودن نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است، می توانند از خدمات شستشوی نمای ساختمان استفاده نموده و مجدداً زیبایی نمای ساختمان را به حالت اولیه بازگردانند.

گروه نماروز چندین سال است که از فعالیت تخصصی مجموعۀ خود در خصوص انجام خدمات ساختمانی می گذرد و با در اختیار داشتن تجهیزات کار در ارتفاع، قادر به انجام شستشوی نمای ساختمان با طناب و غیره می باشد.

بهترین روش برای اجرای شستشوی نمای ساختمان

طناب یکی از بهترین روش های است که برای اجرای شستشوی نمای ساختمان از مزایای آن بهره گرفته می شود. در این صورت فرد انعطاف پذیری بیشتری برای دسترسی به زوایای مختلف نمای ساختمان خواهد داشت. البته تجهیزات دیگری چون بالابر، داربست، کلایمر و غیره نیز برای انجام کار در ارتفاع به کار برده می شوند که متناسب با میزان مهارت فرد و همچنین حجم کار شستشوی نما می توان آنها را انتخاب نمود. به عنوان مثال برای ساختمان هایی که دارای پیشانی هستند، استفاده از طناب مناسب نیست و برای نمای ساختمان با سطوح شیب دار می توان از بالابر استفاده نمود.

تکنسین حرفه ای که دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع هستند، به سهولت می توانند مناسب ترین روش را برای انجام کار خدماتی خود انتخاب کنند. شستشوی نمای ساختمان با طناب با ایمنی بالا صورت می گیرد چون فرد مجهز به کمربند ایمنی است.

شیوۀ انجام شستشوی نمای ساختمان به سهولت صورت می گیرد و با بهره گیری از تجهیزات ایمنی انجام می شود که امنیت جانی فرد تضمین شود. متناسب با جنس نمای ساختمان، مناسب ترین مواد شوینده برای شستشوی نمای ساختمان در نظر گرفته می شود که تمیزکنندگی بالایی داشته باشد.

استفاده از مواد شویندۀ نانو در شستشوی نمای ساختمان به شما کمک می کند که بتوانید با قدرت بالا عملیات شستشو را انجام دهید. در این صورت افراد خبره با آگاهی داشتن به تمام موارد کار در ارتفاع و شناخت انواع مواد شویندۀ نمای ساختمان، به سهولت می توانند اجرای شستشوی نمای ساختمان را با حداقل قیمت و مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

برای آگاهی از قیمت و مدت زمان انجام شستشوی نمای ساختمان و اجرای نقاشی نما می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات کار در ارتفاع و ایمنی قادر به ارائه هر گونه خدمات نمای ساختمان با قیمت مناسب و تضمین شده می باشد.

هزینۀ شستشوی نمای ساختمان

روش های مختلف شستشوی نمای ساختمان بر مبنای فاکتورهایی چون نوع و میزان آلودگی سطوح و همچنین جنس مصالح ساختمانی نما مشخص می شود.

با شستشوی نمای ساختمان به صورت منظم می تواند سطح آلودگی های نمای ساختمان را کاهش داده و زیبایی نما را حفظ کنید. علاوه بر آنکه در صدمات کمتری به نما وارد می شود و به دلیل کاهش حجم آلودگی سطوح، قیمت شستشوی نمای ساختمان ارزان تر می شود. علاوه بر آنکه حجم آلودگی و رسوباتی که بر روی سطوح نما قرار گرفته می شوند، افزایش پیدا می کند.

هزینۀ شستشوی نمای ساختمان با روش واترجت و دستی متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته می شود که البته برای کسب اطلاعات دقیق نیاز به مشورت با کارشناسان فنی گروه نماروز می باشد. چرا که این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات شستشوی نمای کامپوزیت، نمای شیشه و سایر مصالح ساختمانی می باشد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()