تعویض شیشه نمای ساختمان در برخی از موارد ضرورت دارد چون شیشه ماهیت شکنندگی دارد و به محض رویت ترک بر روی شیشه نیاز به انجام تعویض شیشه نمای ساختمان است. همانطور که می دانید شیشه هایی که به عنوان مصالح نمای ساختمان به کار برده می شوند، از مواد متفاوتی تشکیل شده اند که همچون شیشه های معمولی شکسته نمی شوند چون در ارتفاع به کار برده شده اند، باید مقاومت بالایی داشته باشند. در ادامۀ مقاله به موضوعات بیشتری در رابطه با نحوۀ تعویض شیشه نمای ساختمان و نوع شیشه های نما می پردازیم.

در صورت نیاز به تعویض شیشه نمای ساختمان در تهران می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. این گروه ساختمانی در زمینۀ انجام کار در ارتفاع فعالیت می کنند. در همین راستا نیز توانسته اینگونه خدمات اختصاصی را به هموطنان خود ارائه دهد.

معرفی انواع نمای شیشه و چگونگی تعویض شیشۀ نما

شیشه اسپایدر، شیشه کرتن وال و شیشه فریم لس سه دسته بندی اصلی از شیشه های نمای ساختمان محسوب می شوند. مواد تشکیل دهندۀ شیشه های نما از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به صورت چند جداره ساخته می شوند که استحکام بالایی در برابر ضربه داشته باشند. این نوع شیشه های نما با مواجه با ضربه دچار ترک خوردگی می شوند و پس از در معرض قرار گرفتن ضربات سنگین شکسته می شوند. به این ترتیب با ملاحظۀ کوچکترین ترک خوردگی در نمای شیشه ساختمان، تأکید به تعویض شیشه نمای ساختمان می شود چون ممکن است با گذشت زمان میزان ترک افزایش یابد و به دلیل قرارگیری در ارتفاع، شکستگی آن خسارات مالی و جانی به دنبال داشته باشد.

نمای ساختمان شیشه ای نیاز به ملاحظات بیشتری برای نگهداری آن دارد چون تأثیر قابل توجهی بر روی زیبایی نمای ساختمان و دید افراد از داخل ساختمان دارد. شستشوی نما، آب بندی نما و همچنین تعویض شیشه از جملۀ این موارد مهم محسوب می شوند.

عوامل مهم ترک خوردگی و تعویض شیشه

عوامل متعددی بر روی نمای شیشه ای تأثیر گذاشته و موجب ترک خوردگی می شود. برخورد اجسام سنگین و نوک تیز، ضربات شدید، تغییر دمای آنی یا همان ایجاد گرما و سرما، عدم قابل بندی مناسب و اجرای ریگلاژ در زمان نصب شیشه، وجود داشتن ترک خوردگی های جزئی در قسمت های گوشۀ شیشه و ... از مهمترین دلایل ترک خوردگی شیشه محسوب می شوند. طراحی این نوع شیشه ها به نحوی است که در ابتدا ماهیت ترک خوردگی دارند و سپس شکسته می شوند. از این رو باید نسبت به وجود ترک در نمای ساختمان اهمیت نشان داد و عدم توجه به این موضوع می تواند خسارت جانی برای عابرین پیاده داشته باشد.

برای درخواست تعویض شیشه نمای ساختمان و  انجام نقاشی نما می توان از کارشناسان مجرب گروه نماروز استفاده نمائید. این مجموعه به دلیل داشتن تخصص و توانایی قادر به انجام تعویض شیشه نما با طناب، قاپک پنوماتیک و جرثقیل می باشد.

بنابراین متناسب با سطح حساسیت، پیچیدگی، وزن شیشه و طراحی نمای ساختمان می توان مناسب ترین روش را برای تعویض شیشه نما انتخاب نمود. در واقع به دلیل داشتن شیشه در کنار فرد، نیاز به بهره گیری از تجهیزات کار در ارتفاع می باشد. با بهره گیری از این نوع تجهیزات به سهولت می توان در مدت زمان کوتاهی عملیات تعویض شیشه را با امنیت بالا و خسارت انجام داد.

قیمت تعویض شیشه نمای ساختمان به نوع شیشه، تعداد آن و همچنین نحوۀ دسترسی به محل تعویض شیشه دارد. در واقع پارامترهای متعددی وجود دارد که نقش مستقیم بر روی هزینۀ تعویض شیشه نمای ساختمان با طناب، جرثقیل و یا سیستم پنوماتیک دارد.

البته پیش از درخواست خدمات تعویض شیشه های نما، می توانید هزینۀ اجرای آن را از گروه نماروز پرسش نمائید.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()