نصب توری مرغی به دلایل مختلفی صورت می گیرد که در این مقاله قصد معرفی این موارد را خواهیم داشت. تولید توری مرغی با جنس های مختلف پلاستیکی و فلزی صورت می گیرد و متناسب با محل نصب توری، می توانید هر کدام از آنها را انتخاب نمائید. امروزه برخی از گروه های ساختمانی قادر به اجرای  نصب توری مرغی  برای پاسیو و یا هر قسمتی از ساختمان و برای اهداف مختلف می باشند.

گروه نماروز نیز با کسب تجربیات فراوان در اجرای کارهای ساختمانی و کار در ارتفاع قادر به انجام سفارشات نصب انواع توری مرغی در قسمت های مختلف از ساختمان می باشند. این مجموعه با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به تجهیزات کار در ارتفاع، قابلیت اجرای هرگونه خدمات ساختمانی در مجتمع های بلند، با رعایت اصول ایمنی می باشند.

اجرای توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرندگان

همانطور که می دانید تراس بخشی از ساختمان است که به فضای باز می توانید دسترسی داشته باشید. در این صورت امکان ورود پرندگان به تراس و پاسو وجود خواهد داشت. به همین جهت نصب توری مرغی می تواند به افراد اجازه دهد که از ورودی پرندگان به داخل تراس جلوگیری کنند.

جنس و طراحی توری مرغی از متریال فلز و پلاستیک است که بسیار نازک و سبک ساخته می شوند که حمل باری زیادی نداشته باشد. طراحی توری مرغی به شکل لونه زنبوری و چشمه های شش ضلعی است. جنس توری مرغی از مفتول های گالوانیزه گرم و سرد می باشد که قابلیت نصب آن با ضخامت های متفاوت برای نصاب فراهم می باشد. علاوه بر آنکه سایز چشمه های توری مرغی نیز می تواند متفاوت طراحی و تولید شده باشند. درخواست اجرای نصب توری بستگی به نیاز فرد دارد که می تواند به داشتن فضایی بسته و در عین حال نورگیر و هواگیر داشته باشند. چرا که با نصب توری های مرغی می توانید فضایی را در هر ابعاد محصور نموده و نورگیر باشد که بتوان از این فضا برای پرورش گل و گیاه،پرندگان، مرغ و جوجه و غیره استفاده نمایند.

کاربرد نصب توری مرغی در ساختمان

امروزه از مزایای نصب توری مرغی در ساختمان نیز برای جلوگیری از ریزش سنگ و نخاله های ساختمانی به محل پیاده رو و داخل خیابان بهره گرفته می شود. با توجه به اینکه ساخت و سازهای امروزی در ارتفاع بالا صورت می گیرد و مدت زمان زیادی طول می کشد، به همین دلیل استفاده از نصب توری در قسمت پایین نمای ساختمان، به میزان قابل توجهی می توان از ریزش مصالح ساختمانی بر روی سر عابرین پیاده جلوگیری نمود و جزء یکی از راهکارهای امنیتی است که هنگام ساخت و ساز باید مد نظر قرار گیرد.

گروه نماروز با داشتن سال ها تجربه در حوزۀ اجرای انواع عملیات ساختمانی کار در ارتفاع، در لیست خدمات ساختمانی خود، قادر به ارائه خدمات نصب توری مرغی با ماندگاری بالا و نازلترین قیمت می باشد.  اجرای نماشویی را به گروه نماروز بسپارید.

نصب توری مرغی برای اجرای سقف کاذب

رایج ترین کاربرد توری مرغی برای ساخت سقف کاذب می باشد. علاوه بر آنکه برای اجرای سقف شیروانی و سوله ها نیز از ویژگی های اجرای نصب توری مرغی برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی استفاده می شود و امکان قرار دادن پشم شیشه را در زیرساخت سقف شیروانی به تکنسین می دهد.

هزینۀ نصب توری مرغی به عوامل متعددی چون متراژ و جنس توری مرغی دارد. بنابراین نیاز به بررسی مکان و انتخاب جنس توری مرغی است که بتوان قیمت دقیق اجرای کار را مشخص نمود.

در صورت درخواست اجرای نصب توری در ساختمان محل سکونت و کسب و کار خود می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس گرفته و پاسخ پرسش های مد نظر خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()