نقاشی نما نیاز به استفاده از یک سری امکانات و تجهیزات ساختمانی دارد که امکان کار در ارتفاع را برای نقاش میسر سازد. با گذشت زمان ارتفاع ساختمان ها بلندتر از قبل ساخته شده اند که دسترسی به قسمت های مختلف در نمای ساختمان غیر ممکن شده است. از این رو نیاز به استفاده از تجهیزاتی است که بتوان اجرای نقاشی نمای ساختمان را به سهولت انجام داد. هم اکنون چون گذشته های دور خیلی از افراد علاقه مند هستند که از مزایای رنگ برای انجام  نقاشی نما استفاده کنند و رنگ و جلوۀ خاصی به ساختمان ببخشند.

گروه نماروز متشکل از افراد فنی و متخصص است که امکانات لازم را برای اجرای خدمات ساختمانی در ارتفاع را دارد. این مجموعۀ ساختمانی دارای نقاشان حرفه ای است که توانایی لازم را در خصوص اجرای نقاشی نمای ساختمان با طناب، داربست، کلایمر، کلاین و غیره دارد.

اجرای نقاشی نما با راپل یا طناب

همانطور که گفته شد، اجرای نقاشی نما با راپل به عنوان یکی از اولین روش های اجرایی است که به فرد این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی و انعطاف پذیری بیشتر به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی داشته باشد که بتواند عملیات رنگ آمیزی نمای ساختمان را به سرعت و کیفیت بالا انجام دهد.

استفاده از رنگ به نمای ساختمان جلوۀ خاصی می دهد و بسیار چشمگیر خواهد بود و روحیات ساکنین ساختمان و بینندگان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. توجه به چنین نکاتی باعث ترغیب افراد برای رنگ آمیز نمای ساختمان شده است.

نمای ساختمان سیمانی، سنگ و آجر پس از گذشت از عمر آن، ممکن است بر اثر آلودگی های محیطی، کثیف شود و زیبایی نمای اولیۀ خود را از دست داده و به سهولت نمی توان با شستشوی نما به حالت اولیه بازگرداند. از این رو استفاده از خدمات نقاشی نما به مالکین ساختمان اجازه می دهد که بتوانند تغییرات قابل توجهی در نمای ساختمان ایجاد نموده و زیبایی آن را دوچندان کنند.

خوشبختانه افراد فنی که در این حوزه فعالیت می کنند، قادر به اجرای انواع نقاشی نما برای ساختمان های مختلف می باشند. نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای نقاشی نما وجود دارد، انتخاب مناسب ترین رنگ است که ماندگاری بالایی در مواجعه با شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد. انتخاب نوع رنگ و نحوۀ اجرای نقاشی نمای ساختمان، همگی توسط نقاش حرفه ای، پس از مشاهدۀ سبک طراحی نمای ساختمان

در نظر گرفته می شود.

اگر ایجاد بازسازی ساختمان و یا ایجاد تغییر در نمای خارجی ساختمان را دارید و نقاشی نما را بهترین گزینه می دانید، می توانید با کارشناسان گروه نماروز تماس گرفته و از خدمات اجرای نقاشی نما در این مجموعه استفاده نمائید. برای نقاشی نمای ساختمان به سایت نماروز مشاهده کنید. 

اجرای نقاشی نما با طناب به فرد آزادی عمل بیشتری می دهد و نقاش به سهولت می تواند به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی داشته باشد. البته برای اجرای کار در ارتفاع نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی چون کمربند ایمنی، کلاه ایمنی، کفش کار و لباس کار مناسب است.

برای رنگ آمیزی نمای ساختمان نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است که باعث افزایش طول عمر و ماندگاری نقاشی نما می شود. انتخاب رنگ مناسب که در برابر تابش نور خورشید و اشعۀ uv ماندگاری بالایی داشته باشد. عدم پوسته پوسته شدن و متورم شدن رنگ، قابلیت شستشو داشتن و استحکام در برابر سرما و گرما از دیگر ویژگی هایی است که هنگام انتخاب رنگ و انجام نقاشی نمای ساختمان با طناب باید در نظر گرفته شود.

گروه نماروز با کسب تجربه کاری فراوان و همچنین بهره گیری از افراد متخصص و تجهیزات حرفه ای قادر به پاسخگویی هر گونه سفارشات نقاشی نمای ساختمان می باشند.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()