نماشویی از دیگر خدمات فنی ساختمان است. در صورت تمایل به انجام نماشویی ساختمان، نیاز به بررسی دقیق یک سری نکات است که اختصاص به مسائلی چون نحوۀ اجرای نماشویی، چگونگی حفظ ایمنی فرد، شیوه های   نماشویی  ، انتخاب نوع مواد شوینده، مدت زمان انجام شستشوی نما و قیمت نماشویی دارد. با تجزیه و تحلیل این موارد، فرد راحت تر می تواند بهترین تصمیم را در رابطه با چگونگی اجرای نماشویی در نظر گیرید. توجه به این نکات برای افراد بسیار حائز اهمیت است و نیاز به استفاده از افراد فنی است که توانایی کار در ارتفاع را داشته باشند.

گروه نماروز با جمع آوری افراد فنی و متخصص توانسته در زمینۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع فعالیت حرفه ای خود را توسعه دهد. با بهره گیری از تجهیزات ابتدایی و پیشرفته با رعایت اصول ایمنی قادر به ارائه خدمات فنی در ارتفاع می باشد.

روش های ارائه خدمات نماشویی ساختمان

طناب، کلایمر، دستگاه بالابر، داربست و ... برخی از تجهیزات و روش های انجام نماشویی است. بنابراین افراد فنی که در این حوزه فعالیت می کنند، با بررسی عوامل مختلفی چون حجم کار، جنس و مدل نمای ساختمان به سهولت می توانند بهترین روش اجرایی را برای نماشویی با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

نمای ساختمان بیشترین جلوه و دید را در نگاه بینندگان دارد و این مسئله موجب شده تا برخی از مدیران ساختمان نسبت به نگهداری و نظافت ساختمان کوشا باشند. استفاده از خدمات نماشویی با طناب نیز به همین منظور به متقاضیان ارائه داده می شود. استفاده از مناسب ترین روش برای انجام نماشویی ساختمان ضرورت دارد چون صرفه جویی مالی را برای فرد به دنبال خواهد داشت.

پیش از انجام نماشویی، نیاز به در نظر گرفتن زیرساخت، ایمنی و همچنین انتخاب مناسب ترین ابزارآلات کار در ارتفاع است. انجام نماشویی با طناب بیشتر از روش های دیگر صورت می گیرد چون در این روش فرد دسترسی بهتری به قسمت های مختلف نمای ساختمان خواهد داشت.

با توجه به اجرای نماشویی ساختمان با طناب باید زیرسازی لازم در خصوص انتخاب محل نصب طناب در نظر گرفته شود. معمولاً در ساختمان های بزرگ، پایه های هواساز، گیره های اتاق آسانسور، ستون ساختمان و مواردی از این قبیل بهترین مکان هایی است که می توان برای نصب طناب در نظر گرفت چون از استحکام بالایی برخوردار هستند.

البته استفاده از داربست و بالابر نیز متناسب با برخی از سازه های ساختمانی بهترین گزینه محسوب می شوند. برای نماشویی ساختمان بر حسب جنس مصالح نما و همچنین نوع و میزان آلودگی نیاز به استفاده از مواد شویندۀ قوی است که قدرت از بین برندگی آلودگی و کثیفی ها را داشته باشد.

اگر قصد نماشویی ساختمان و یا نصب توری مرغی محل سکونت و یا شرکت را دارید، می توانید با کارشناسان فنی و متخصص گروه نماروز ارتباط برقرار کنید. این گروه ساختمانی در تهران توانسته فعالیت تخصصی نماشویی، تعویض شیشه، آب بندی نما، پیچ و رولپلاک نما و غیره را به متقاضیان ارائه دهد.

نماشویی با دستگاه واترجت

با توسعۀ فناوری و ساخت دستگاه های پیشرفته، در حال حاضر امکان اجرای نماشویی با دستگاه واترجت و غیره برای فرد فراهم می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان آب و مواد شوینده را با فشار قوی بر روی سطوح نما پاشید و بدین وسیله بتوان در مدت زمان کوتاهی و سرعت اجرایی بالا، آلودگی سطوح نما را از بین برد.

بر اساس نمای کامپوزیت، سنگ، آجر، شیشه، سیمان و ... انتخاب مناسب ترین روش نماشویی به شما کمک می کند که با صرف حداقل هزینه بتوانید سطوح نما را پاکیزه نمائید.

گروه نماروز دارای تخصص لازم در حوزۀ اجرای فعالیت های خدمات ساختمانی است. علاوه بر آنکه توانایی کار در ارتفاع و انجام نماشویی ساختمان با طناب و بدون طناب را دارد.

 

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()