پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در برخی از موارد یک نیاز محسوب می شود. چرا که نمای خارجی برخی از سازه های ساختمان از مصالح ساختمانی سنگ، آجر، سرامیک و غیره می باشند که ممکن است با گذشت زمان و دچار فرسایش شوند و ریزش داشته باشند. در این صورت برای جلوگیری از ریزش مصالح ساختمان از مزایای  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهره گرفته می شود. استفاده به موقع از ابزارآلات صنعتی می تواند میزان خسارت را به حداقل برساند. به همین علت برخی از افرادی که دارای سازه های ساختمانی نما سنگ هستند، می توانند در صورت مشاهدۀ شل شدن و یا شکستگی قسمت های مختلف نمای ساختمان از پیچ و رولپلاک استفاده نمایند.

گروه نماروز با کسب تجربه های فراوان تا کنون توانسته هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع را به متقاضیان ارائه دهد. این مجموعه همچنین قادر به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با بهره گیری از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می باشند.

کاربرد گستردۀ پیچ و رولپلاک در پروژه های ساختمانی

امروزه به وضوح می توان کاربرد گستردۀ پیچ و رولپلاک را برای جلوگیری از ریزش و شل شدن سنگ نما مشاهده نمود. موارد متعددی دخیل هستند که تأثیر مستقیم بر رو ریزش مصالح ساختمانی نمای ساختمان دارند که در ادامۀ مقاله به آنها می پردازیم. گذر زمان، شرایط نامساعد آب و هوایی، انجام امور اسکوپ سنگ به صورت ضعیف، نشست ساختمان، زلزله و ... برخی از این موارد مهم محسوب می شوند.

همانطور که می دانید شل شدن نمای ساختمان می تواند خسارت مالی و جانی به دنبال داشته باشد. به همین علت برای جلوگیری از ریزش نمای سنگ ساختمان، می توان از ویژگی های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده نمود. انجام این فرآیند تکنیکی توسط افراد خبره صورت می گیرد و نیاز به یک سری ابزارآلات مخصوص است. پیچ، رولپلاک، چکش، طناب، تجهیزات ایمنی، پیچ بند، دریل و غیره اشاره نمود.

متناسب با جنس و ابعاد مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای ساختمان می توان از انواع پیچ و رولپلاک در ابعاد مختلف استفاده نمود. چرا که تأثیر مستقیم بر روی مقاومت نمای ساختمان خواهد داشت. اجرای پیچ و رولپلاک نمای سنگ ساختمان با طناب، امکان پذیر می باشد. البته نیاز به افراد مجرب و توانمند دارد که توانایی اجرای کار در ارتفاع را داشته باشند.

جنس پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از روکش گالوانیزه مرغوب ساخته شده است. چرا که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی داشته باشد. بنابراین متناسب با انواع مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان به کار برده می شوند، برای استحکام بخشیدن به مصالح ساختمانی که شل شده اند و احتمال ریزش دارند، نیاز به اجرای تخصصی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است.

گروه نماروز به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات ساختمانی در تهران فعالیت می کنند. در صورت نیاز می توانید از خدمات این مجموعه با کمترین هزینه استفاده نمائید. انجام نقاشی نما با بهترین قیمت توسط گروه نماروز انجام می گیرد.

هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای سنگ

هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به جنس پیچ و رولپلاک و حجم نمایی که نیاز به استحکام بخشی دارد. اجرای این کار چون اختصاص به نمای ساختمان دارد جزء کار در ارتفاع محسوب می شود و نیاز به تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع است. امروزه برخی از شرکت هایی که خدمات ساختمانی ارائه می دهند، به صورت تخصصی قادر به انجام پیچ و رولپلاک با طناب، داربست، بالابر، کلایمر و سایر تجهیزات کار در ارتفاع بلند می باشند.

در همین راستا می توانید با کارشناسان گروه نماروز تماس بگیرید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین امکانات برای ارائه خدمات در ارتفاع دارد که می تواند اختصاص به شستشوی نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، آب بندی و غیره داشته باشد.

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()