پوشاندن درز انقطاع به منظور پوشاندن فضای خالی جداسازی بین دو سازۀ ساختمانی می باشد که علت فنی و مهندسی دارد. هدف از ایجاد درز انقطاع این است که مهندسین عمران و معماری برای جلوگیری از افزایش ارتعاشات ساختمان ها به یکدیگر به میزان 20 سانتی فضای خالی در نظر می گیرند. چرا که بلایای طبیعی چون زلزله و ارتعاشاتی ناگهانی که برای هر ساختمان ایجاد می شود، ممکن است میزان خسارت و لرزش را افزایش داده و دو برابر کند. وجود درز انقطاع لازم و ضروری است ولی فضای خالی که بین دو ساختان در نظر گرفته می شود، ممکن است مکانی برای لانه سازی پرندگان و حیوانات موذی شود که آلودگی به دنبال داشته باشد. در نتیجه ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع لازم و ضروری است، که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.

گروه نماروز در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع فعالیت می کند که اجرای پوشاندن درز انقطاع ساختمانی نیز یکی از خدمات این مجموعه محسوب می شود. بنابراین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته تا هماهنگی های لازم در این رابطه صورت گیرد.

اجرای درز انقطاع در نمای ساختمان

همانطور که می دانید ایجاد درز انقطاع بر مبنای مقررات ملی ساختمان در نظر گرفته می شود و  بدین صورت می توانند از انتقال وزن ساختمان ها به یکدیگر جلوگیری نموده و هنگام وقوع زلزله نیز انتشار لرزش ساختمان ها به یکدیگر کاهش پیدا می کند.

با توجه به اهمیت بالای حفظ فضای خالی درز انقطاع برای ساختمان، نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی مناسب است. در واقع نوع مصالح ساختمانی که برای اجرای پوشاندن درز انقطاع مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید دارای یک سری ویژگی هایی اختصاصی چون ماندگاری بالا، خاصیت جذب کنندگی ارتعاشات، قابلیت اجرا بر روی کلیۀ سطوح و مصالح ساختمانی و قابلیت عایق بندی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و غیره می باشد. چرا که نقش بسزایی بر روی دوام و حفظ خاصیت درز انقطاع ساختمان دارد و از نظر امنیتی تمام مفاد در نظر گرفته می شوند.

گروه نماروز  به صورت حرفه ای و با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات ساختمانی کار در ارتفاع قادر به اجرای پوشاندن درز انقطاع با طناب در نمای ساختمان می باشد.

معرفی بهترین مصالح ساختمانی برای پوشاندن درز انقطاع

ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع توسط افراد حرفه ای صورت می گیرد که آشنایی کامل نسبت به نحوۀ کار کردن در ارتفاع را داشته باشندو تجهیزات مورد نیاز اجرای پوشاند درز انقطاع را به صورت کاملاً اصولی داشته باشند.

برای انجام پوشاندن درز انقطاع ساختمان به هیچ عنوان نباید از مصالح ساختمانی چون آجر، سنگ، سیمان و مواردی از این قبیل نباید مورد استفاده قرار گرفته شود و جزء مصالح ساختمانی نامناسب محسوب می شوند.

این درحالی است که متریالی چون یونولیت و فوم های پر کننده نیز از ماندگاری پایین نسبت به شرایط محیطی برخوردار هستند.

مصالح ساختمانی چون پروفیل ها نیز کارایی لازم را برای اجرای پوشانندگی درز انقطاع ساختمان دارد ولی از نظر قیمتی گران می باشد ولی ورق های پلی کربنات و گالوانیزه از رایج ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی محسوب می شوند که دارای وزن سبک می باشند و دارای قابلیت رنگ آمیزی دارند و همخوانی بالایی با هر سبک از نمای ساختمان دارد و از ماندگاری بالا در هر شرایط آب و هوایی برخوردار است. برای انجام شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه نمایید.

برای دسترسی و انجام درز انقطاع در نمای ساختمان می توان از تجهیزات کار در ارتفاع داربست، طناب، کلایمر و غیره می باشد. بنابراین متناسب با حجم فضای انجام درز انقطاع، با هزینه های متفاوتی صورت می پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ اجرا و هزینۀ اجرای پوشاندن درز انقطاع ساختمان می توانید با کارشناسان گروه نماروز  تماس بگیرید.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()