آب بندی نمای ساختمان به کمک تجهیزات کار در ارتفاع و همچنین متریال مخصوص صورت می گیرد. عوامل متعددی وجود دارد که به مرور زمان باعث ایجاد ترک و درز بر روی نمای ساختمان می شود و این مسئله موجب کاهش مقاومت مصالح ساختمانی نما و به مرور زمان ریزش آنها می شود. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق نیاز به استفاده از خدمات آب بندی نمای ساختمان است. با بررسی دقیق قسمت های مختلف نما، با بهره گیری از مناسب ترین مواد، می توان درزها را پوشاند و از ریزش سنگ ، آجر و غیره جلوگیری نمود. انتخاب نوع مواد تأثیر مستقیم بر روی طول عمر نمای ساختمان خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ اجرای آب بندی نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس گرفته و از خدمات مشاورۀ تخصصی مجموعه بهره مند شوید. چرا که برای انجام خدمات ساختمانی نیاز به بررسی دقیق وضعیت می باشد.

مزایای آب بندی نمای ساختمان

با اقدام به موقع نسبت به انجام عایق بندی نما، می توان قسمت های درز و ترک خورده در نمای ساختمان را با بهره گیری از مواد مناسب پوشاند و بدین وسیله از گسترش ترک ها به قسمت های دیگر نما جلوگیری نمود. در نظر گرفتن همۀ این موارد لازم و ضروری است. در این صورت با کمترین هزینه می توانید مقاومت مصالح نمای ساختمان را افزایش دهید.

اجرای آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه نسبت به نمای سنگ و سیمان متفاوت صورت می گیرد چون نیاز به چسب های مخصوص است که مقاومت و انعطاف پذیری بالایی داشته باشند.

به عنوان مثال برای انجام آب بندی نمای ساختمان و کامپوزیت و شیشه از چسب های پلی یورتان، سیلیکونی و آکریلیکی استفاده می شود. این در حال است که برای آب بندی نمای ساختمان سنگ و آجر از مواد با کیفیتی چون مواد رزینی و نانو، مواد پلیمری شفاف و عایق های دو جزئی و z90 به کار برده می شود. بنابراین پیش از انجام عایق بندی نما، باید قسمت های مختلف نمای ساختمان مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود تا انتخاب درستی از مواد پوشانندۀ درز و همچنین تجهیزات کار در ارتفاع صورت گیرد.

بهترین روش برای انجام عایق بندی نما

بهترین روش برای انجام آب بندی نمای ساختمان، طناب است چون فرد آزادی عمل بیشتری خواهد داشت و راحت تر می تواند به قسمت های مختلف نما دسترسی داشته باشد. البته متناسب با مدل و جنس مصالح ساختمانی می توان از تجهیزاتی چون داربست، کلایمر، بالابر و غیره با رعایت نکات ایمنی استفاده نمود.

گروه نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند. این مجموعه با استخدام نیروی توانمند و متخصص قادر به انجام پوشاندن درز و ترک خوردگی های به وجود آمده در نمای ساختمان می باشد.

برای افزایش طول عمر نمای ساختمان نیاز به رسیدگی دارد. عدم توجه به آسیب دیدگی های جزئی در نمای ساختمان موجب افزایش میزان ترک در نمای ساختمان می شود. بهره گیری از متریال با کیفیت نیز در همین راستا در نظر گرفته می شود و استفادۀ درست از مواد اولیۀ با کیفیت می تواند هزینه های نگهداری ساختمان را کاهش دهد.

استفاده از چسب پلی یورتان بهترین گزینه برای انجام آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه می باشد چون قدرت چسبندگی بالایی دارد و در برابر شرایط محیطی و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت بالایی دارد. اجرای نقاشی نما توسط گروه نماروز انجام می گیرد.

هزینۀ آب بندی نمای ساختمان به حجم کار، نوع مواد و جنس مصالح ساختمانی بستگی دارد. توجه به این نکات لازم است چون انتخاب روش و متریال با کیفیت می تواند هزینه های نگهداری ساختمان را کاهش دهد.

گروه نماروز نیز با آگاهی دقیق از این موضوع، نیروی فنی متخصص جذب نموده تا بتواند یکی از مجموعه های پیشگام در ارائه خدمات در نمای ساختمان می باشد.

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()