آب بندی نمای ساختمان از دیگر خدمات ساختمانی است که در ارتفاع صورت می گیرد. اکثر نمای ساختمان به دلیل تغییرات آب و هوایی، دچاره شوره زدگی، ترک و نم زدگی و همچنین انتقال سریع حرارت می شود. بنابراین برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان می توان از مزایای عایق بندی و  آب بندی نمای ساختمان استفاده نمود. در این روش با بهره گیری از متریال مناسب می توان درزهای ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان را پوشاند و ضد آب نمود. روش های مختلفی برای عایق بندی نمای ساختمان وجود دارد که در ادامۀ مقاله به آنها می پردازیم و اشارۀ مختصری به معایب و مزایای هر کدام از این روش ها خواهیم داشت.

گروه نماروز به عنوان یکی از شرکت هایی است که ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی می باشد و مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات آب بندی نمای ساختمان می باشد.

روش های اجرای آب بندی نمای ساختمان

با توجه به حجم ترک و فضایی که نیاز به آب بندی دارد، مدت زمانی است که برای انجام آب بندی نمای ساختمان در نظر گرفته می شود. عوامل مختلفی بر روی سرعت بخشیدن به فرآیند عایق بندی نما بستگی دارد که از همان ابتدا نمی توان مشخص نمود و نیاز به بررسی دقیق کارشناسان مربوطه می باشد.

با افزایش ارتفاع نمای ساختمان، نیاز به استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع است که بتوانند بر روی سطوح نما قرار گرفته شود. امروزه متناسب با جنس مصالح ساختمانی نما چون کامپوزیت، شیشه، سنگ، آجر و غیره از روش های مختلف برای انجام آب بندی نمای ساختمان استفاده می کنند. چرا که هر کدام از آنها نیاز به متریال متفاوت برای عایق بندی دارند که از استحکام بالایی برخوردار باشند. چ

اجرای آب بندی نمای ساختمان را طناب، داربست، بالابر و سایر تجهیزات کار در ارتفاع صورت می گیرد و با بهره گیری از تجهیزات ایمنی ، تمام عملیات اجرایی در نمای ساختمان انجام می شود. نفوذ آب و رطوبت از طریق نمای ساختمان باعث کاهش استحکام مصالح ساختمانی نما و همچنین انتقال حرارت برودتی در قسمت هایی از نمای ساختمان می شود. به این ترتیب با بهره گیری از چسب مخصوص می توان عملیات آب بندی نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

آب بندی نمای ساختمان با چسب های مخصوص

گروه نماروز با داشتن اطلاعات دقیق در خصوص روش های انجام آب بندی نمای ساختمان با طناب و بدون طناب، می تواند در مدت زمان کوتاهی و حداقل هزینه چنین خدماتی را به متقاضیان ارائه دهد.

استفاده از چسب آکریلیک، سیلیکون و پلی یورتان برخی از چسب های مخصوص برای عایق بندی برخی از سطوح نما به کار برده می شوند که دارای نقاط ضعف و قوت نسبت به یکدیگر می باشند.

چسب سیلیکونی با نام چسب آکواریوم شناخته می شود. این نوع چسب با آنکه مقاومت بالایی در برابر رطوبت و فشار دارد ولی نسبت به پارگی و همچنین جذب گرد و خاک مقاومت چندانی ندارد و معمولاً برای آب بندی نمای ساختمان پیشنهاد نمی شود. اما چسب های پلی یورتان بهترین گزینه برای آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه محسوب می شوند.

هزنیۀ آب بندی نمای ساختمان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. همانطور که گفته شد، عوامل مهمی چون جنس نمای ساختمان، نوع چسب و حجم درز و ترک های ایجاد شده در نما تأثیر گذار می باشد. موادی که برای پوشاندن ترک های نما به کار برده می شود باید مقاومت بالایی در برابر اشعۀ فرابنفش خورشید داشته باشند. همچنین از قدرت چسبندگی بالا برخوردار باشد. خدمات پوشاندن درز انقطاع توسط این مجموعه ارائه می گردد.

گروه نماروز به دلیل تخصص حرفه ای که در زمینۀ انجام خدمات ساختمانی دارد، قادر به اجرای آب بندی نمای ساختمان با هر جنس از مصالح ساختمانی با طناب، داربست و سایر تجهیزات کار در ارتفاع به صورت ایمن می باشد.

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()