بافت گرم و طبیعی پارکت سبب شده طرفداران بسیار زیادی پیدا کند اما متأسفانه این محصولات نیز مانند تمامی منسوجات چوبی که از متریال طبیعی در ساخت آن ها استفاده می شود، قیمت بالایی دارند و در شمار کالاهای لوکس و لاکچری قرار می گیرند، به همین دلیل نوع مصنوعی این کفپوش ها که در ظاهر شباهت های بسیار زیادی با پارکت دارد اما در ساخت آن از درصد بسیار پایینی چوب استفاده شده است. قابلیت جابجایی، ضدحساسیت، قیمت مناسب، دوام بالا، نصب آسان، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، تنوع در رنگ و کیفیت و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین ویژگی های پارکت چوبی قرار داد، که همواره ین کفپوش قدیمی ساختمانی را از دیگر محصولات متمایز می کند. بنابراین انواع پارکت کف را می توان در دو گروه پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که از نظر ویژگی های فنی و فیزیکی تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند و متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت می توانند از مدل های پارکت لمینت که تیراژه رهای رنگی بسیار متنوعی دارند استفاده کنند. این پارکت های مصنوعی به دلیل پوشش HDF که سطح رویی آن را در برگرفته در برابر آسیب ها محیطی نظیر شست و شو، ضربه و خراش مقاومت بسیار بالایی دارند، و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. قیمت پارکت و پارکت لمینت در مجموعه های معتبر و نمایندگی های پخش این محصولات به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا، بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر مراکز متفرقه می باشد. البته برند سازنده، نوع چوب، کیفیت تولید، دوام و  نوع گره ها و بافت ها و  بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین قیمت پارکت چوبی تأثیر گذارهستند.

نکات خرید پارکت باکیفیت

پایداری و دوام بالای این کفپوش های چوبی از مهمترین دلایل محبوبیت آن ها در بین مشتریان است، زیرا در صورت مراقبت از آن ها و استفاده صحیح از پارکت، عمر این محصولات به بیش از 50 سال هم  می رسد. از مهمترین نکات خرید پارکت باکیفیت و بادوام می توان به تراکم بالای بافت چوب، سختی آن و میزان فشردگی آن ها اشاره کرد، زیرا کیفیت و دوام چوب رابطه ی بسیار مستقیمی با سختی و بافت آن دارد، به عنوان مثال انواع چوب درخت گردو و بلوط که از گره های بیشتر و بافت پرتراکمی برخوردار هستند و طرافداران بسیار زیادی دارند که در این میان به تناسب افزایش سطح کیفی قیمت پارکت نیز افزایش پیدا می کند.  بنابراین در ساخت پارکت از چوب تمامی درختان از قبیل گیلاس، زبان گنجشک، سرخس، بلوط، گردو، سپیدار و غیره استفاده می شود، و دلیل تنوع بالای رنگ و بافت این محصولات همین مسئله است، امروزه  می توان انواع پارکت سفید، پارکت طوسی و پارکت قهوه ای و زرشکی را در شمار پرمتقاضی ترین کفپوش ها برای تمامی سبک های مدرن، کلاسیک و روستیک قرار داد، که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. از دیگر نکات مهم خرید پارکت باکیفیت می توان به هماهنگی این کفپوش های طبیعی با دیگر المان های طراحی از قبیل پرده، مبلمان، دیوار پوش ها و غیره می باشد، زیرا هماهنگی این محصولات با یکدیگر در زیبایی ساختمان ها تأثیر فوق العاده ای دارد.

فروش پارکت ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از قدیمی ترین و محبوبترین شعب نمایندگی پخش پارکت در تهران و شهرستان است، که با فراهم کردن بستر فروش آنلاین پارکت و دیگر محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان نظیر قاب ها، انواع پرده تصویری، پوستر دیواری، کاغذ دیواری و غیره و ارسال فوری و مطمئن آن ها به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار مطرح ترین مجموعه های خرید پارکت و پارکت لمینت قرار بگیرد، که با اعتماد و اطمینان کامل می توان انواع محصولات مورد نظر خود را از آن خریداری کرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()