بتن اکسپوز حاصل فناوری پیشرفته می باشد. همانطور که آگاه هستید، امروزه بیش از گذشته از سازه های بتنی در امور ساخت و ساز به کار برده می شود. در همین راستا شرکت های فنی و مهندسی تلاش نمودند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته برای ساخت و اجرای بتن اکسپوز استفاده نمایند. چرا که با بهره گیری از این نوع مصالح ساختمانی، به سهولت می توان روند ساخت سازه های ساختمانی را بهبود بخشید. تهیۀ  بتن اکسپوز گریتون با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک و استاندارد صورت می گیرد که اختصاص به ساخت بتن های آماده دارند.

شرکت امید سپنتا ایرانیان(گریتون) با جمع آوری پرسنل فنی و مجرب، توانسته در حوزۀ ساخت انواع بتن اکسپوز موفقیت هایی را کسب نماید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات لازم قادر ارائه بهترین خدمات در این زمینه می باشد.

تولید و فروش بتن اکسپوز

 تا کنون در معابر سطح شهر گام برداشته اید و سنگ فرش های سطح معابر را مشاهده نموده اید. بتن اکسپوز از ماهیت بتن و یک سری مواد افزودنی بتن تولید می شود که برای ساخت کفپوش، نمای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان استفاده می نمایند. تولید و فروش بتن اکسپوز در ابعاد و ضخامت های مختلف صورت می گیرد.

بتن اکسپوز مستحکم و متراکم ساخته می شوند و کاربرد آنها را می توان در سازه های ساختمانی متعددی مشاهده نمود. به دلیل داشتن ویژگی های منحصربفردی که بتن های اکسپوز دارند، بیش از گذشته می توانید کاربرد این نوع بتن را به عنوان مصالح ساختمانی مستحکم در سطح شهر و همچنین ساخت و ساز مشاهده نمائید. داشتن سطح صاف و صیقلی از جمله مزایای بتن اکسپوز محسوب می شود و موجب جلب نظر مهندسان عمرانی قرار گرفته است.

خرید بتن اکسپوز گریتون در ابعاد مختلف برای ساخت سطوح معابر و همچنین نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود. بتن های اکسپوز با نام بتن نما نیز شناخته می شود و به صورت پنل های پیش ساختۀ بتنی می باشند. با استقبال فراوان از سوی شرکت های ساختمانی، شاهد تولید و عرضۀ انواع بتن اکسپوز در طرح و ابعاد مختلف هستیم که به منظور نمای داخلی، خارجی و کف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

طراحی و تولید بتن اکسپوز گریتون و فروش بتن اکسپوز کفپوش و... توسط متخصصین شرکت امید سپنتا ایرانیان صورت می گیرد. در این مجموعه با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و مواد اولیۀ با کیفیت توانسته اند موفق به تولید بتن های مقاوم و پیش آماده گردند و بدین وسیله بتوانند سرعت اجرایی برخی از پروژه های ساختمانی را بهبود ببخشند.

کاربرد بتن اکسپوز به دلیل برخورداری از سطح صاف و صیقلی و همچنین مقاومت بالای ساختاری برای طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار برده می شوند. استحکام در برابر شوک های حرارتی و مقاومت بالا در برابر جذب آب از دیگر ویژگی های ساختاری بتن اکسپوز محسوب می شوند.

کاربردهای گستردۀ بتن اکسپوز را می توانید در سطوح مختلف سازه های ساختمانی چون محوطه سازی، اطراف استخر، معابر پیاده رو، زیر ساخت، مناطق تفریحی در فضای باز، پارک، پوشش های جاده ای و غیره مشاهده نمود. خیلی از افراد علاقه مند به نصب بتن اکسپوز گریتون برای ایجاد نمای دکوراسیون مدرن می باشند. چرا که جلوۀ خاصی به نمای دکوراسیون می بخشد و از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است و مقاومت بالایی دارد.

برای تولید بتن اکسپوز از جدیدترین روش های اختلاط بتن بهره گرفته می شود که نتیجۀ آن، ایجاد سازه های بتنی پیش آمادۀ مستحکم و مقاوم در ابعاد و طرح های مختلف می باشد.

شرکت امید سپنتا ایرانیان(گریتون) به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید انواع بتن اکسپوز مقاوم و قیمت مناسب در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

 شرکت امید سپنتا ایرانیان(گریتون)

آدرس : تهران خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک ساعی ، برج نگین ساعی ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۶

تلفن : 02142014  - 02188108312 - 02188108313

تلفن همراه: 09122022822

ایمیل: sales@graytone.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1021
نمایش همه
علاقه مندی ها ()