اجرای شیروانی به عنوان یکی از قسمت های ساختمان، از اهمیت بسزایی برخوردار است چون علاوه بر اینکه زیبایی ظاهری خاص به نمای بیرونی ساختمان می بخشد، بلکه متناسب با فصول سرد سال و آب و هوای بارانی و برفی طراحی و تعبیه می شوند. در حال حاضر به دلیل همان ویژگی هایی که به آن اشاره شد، امروزه خیلی از افراد خواستار اجرای شیروانی سقف ویلا و سایر ساختمان ها می باشند. به تعبیۀ اجرای شیروانی برای ساختمان، می توان بر روی سقف شیب ایجاد نمود که حاصل آن، سرازیری آب باران و برف می باشد و به افزایش طول عمر ساختمان کمک می کند.

آراز سقف دارای نیروی فنی مهندسی مجرب است که قادر به ارائه خدمات اجرایی شیروانی برای هر سبک از ساختمانی های آپارتمانی و ویلایی می باشد.

اجرای آردواز با رعایت نکات اصولی

اجرای آردواز همان اجرای شیروانی است که از محبوب ترین پوشش های سقف شیبدار به حساب می آید. در ساخت و اجرای شیروانی سقف از مواد اولیه ای چون سیمان، آزبست، پنبه نسوز، آب، الیاف معدنی و مصنوعی بهره گرفته می شود. شکل ظاهری سقف شیروانی بسیار خاص و منعطف می باشد. در واقع برای پیاده سازی و اجرای آردواز می توان خلاقیت زیادی نشان داد و به مخاطبان نمایش گذاشت.

امروزه اجرای خدمات شیروانی تنها اختصاص به منطقۀ خاصی ندارد بلکه در موقعیت های مختلف جغرافیایی از مزایای این نوع سقف برای زیبا نمودن سقف محل سکونت و غیره استفاده نمود. اجرای سقف شیروانی در طرح های متنوع قابل اجرا می باشد که این مسئله نشان از انعطاف پذیری بالای اجرای آردواز متناسب با مصالح ساختمانی مختلف دارد.

امروزه برخی از گروه های ساختمانی به صورت حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات اجرایی شیروانی فعالیت می کنند. بدین وسیله سطح بالایی از سازه های ساختمانی را می توانید داخل و خارج شهر با نمای سقف شیروانی مشاهده نمائید. سر درب ساختمان، سازه های ویلایی، ساختمان های آپارتمانی، آلاچیق، ایوان و ... بخشی از کاربردهای گستردۀ اجرای سقف آردواز می باشد که امروزه می توانید می توانید در هر گوشه و کناری مشاهده نمائید.

ساخت و اجرای شیروانی با پروفیل های فولادی نیز قابل اجرا می باشد.  سقف شیروانی از جمله پوشش های مقاوم ساختمانی محسوب می شود که از جنس های مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. طرح سفال، آندولین، پرچین و دکرا برخی از انواع متریال کاربردی است که برای اجرای سقف شیروانی ویلا و همچنین ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به کار برده می شوند. توجه به این مسئله از اهمیت بالا برخوردار است چون نوع مصالح ساختمانی که در اجرای آردواز به کار برده می شوند، ارتباط مستقیم با استحکام سقف در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

افرادی که قصد ساخت سقف شیروانی را دارند، می توانند از تجربیات کارشناسان فنی آراز سقف برای انتخاب مناسب ترین روش و نوع مصالح ساختمانی استفاده نمائید.

هزینۀ اجرای سقف شیروانی

هزینۀ اجرای سقف شیروانی به فاکتورهای متعددی چون ابعاد سقف، جنس مصالح ساختمانی، طرح  اجرای آردواز و ... بستگی دارد. بنابراین نمی توان به طور کلی قیمتی را برای انجام آردواز بیان کرد و نیاز به بررسی دقیق ساختمان است و پس از آن می توانند به صورت تقریبی و یا قطعی هزینۀ اجرای آردواز برای شما مشخص نمایند.

نصب و اجرای سقف شیروانی علاوه بر آنکه از بارش باران و برف به داخل منزل جلوگیری می کند، بلکه در سازه های ویلایی و ساخت آلاچیق، همواره به شما کمک می کند که قسمتی از حیات و ساختمان را مرتب با کمترین آلودگی داشته باشید.

در صورت تمایل به دریافت خدمات اجرایی ساخت آردواز یا شیروانی می توانید با آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()