کاشت میلگرد نوعی تکنولوژی پیشرفته و جدید است که در صنعت ساختمان سازی به کار برده می شود. با استفاده از فناوری کاشت میلگرد، برای اتصال بخش های جدید به اسکلت بتنی و تقویت بخش های باربری ساختمان بهره گرفته می شود. در واقع اجرای کاشت میلگرد به منظور تقویت قسمت های مختلف ساختمان که در طراحی اولیۀ در نظر گرفته نشده است، به کار برده می شود. اجرای کاشت میلگرد به واسطۀ چسب صورت می گیرد. این محصول حاصل مواد شیمیایی است که قدرت چسبندگی بالایی دارد و می توان از مزایای آن برای اتصال سازه های فلزی به بتن استفاده نمود.

گروه فنی مهندسی فن آوران البرز فعالیت حرفه ای خود را توانسته بیش از 15 سال راه اندازی نموده و در حوزۀ اجرای پروژه های مقاوم سازی و برش بتن در سازه های ساختمان خدمات رسانی کند. لذا مجری مقاوم سازی سازه های بتنی به روش کاشت میلگرد می باشد.

اجرای کاشت میلگرد با چسب

همانطور که در پاراگراف ابتدایی مقاله به آن اشاره نمودیم، اجرای کاشت میگرد برای محکم کاری قسمت هایی از ساختمان صورت می گیرد. لذا از انواع چسب مستحکم برای این امور استفاده می کنند.

چسب هیلتی، چسب کالم و چسب ممو از جمله انواع چسب کاشت میلگرد رایج در این حوزۀ کاری می باشد که تولید کشور آلمان هستند.

امروزه اجرای کاشت میلگرد به عنوان یکی از علوم فنی مهندسی ساختمان در اجرای عملیات های عمرانی و ساختمان سازی پیاده سازی می شود. کاربرد این روش سال های طولانی است که در کشورهای اروپایی و پیشرفته مشاهده می شود. البته در ایران نیز بیش از دو دهه است که وارد شده و توانسته تحولی بزرگ در صنعت ساخت و ساز و مقاوم سازی سازه های ساختمانی بوجود آورد.

سطح کیفیت چسب کاشت میلگرد به نحوی است که متناسب با نوع و برند آنها می توان برای الصاق سازه های فلزی به بتنی و یا بتنی به بتنی استفاده نمود.

در واقع موارد کاربردی متعددی چون تقویت سازی، جابجایی قسمت هایی از سازه های بتنی و فلزی و همچنین افزودن ستون و یا سطح مقطع بتن ، می توان از مزایای چسبندگی چسب های کاشت میلگرد برای الحاق فلز به بتن و یا بتن به بتن بهره گرفت.

جهت سفارش انواع چسب کاشت میلگرد می توانید با کارشناسان گروه فنی مهندسی فن آوران البرز تماس بگیرید. این مجموعه برای ارسال سریع محصولات به مشتریان، از سرویس دهی اکسپرس برخوردار است و می توانید در مدت زمان کوتاهی محصول کاشت میلگرد مورد نظر شما را تحویل دهد.

کاشت میلگرد در کرج

در حال حاضر امکان انجام عملیات کاشت میلگرد در کرج برای ساکنین این منطقه فراهم می باشد. چرا که صنعت ساخت و ساز در این منطقه همانند تهران و شهرستان ها بر اساس جدیدترین فناوری و تکنولوژی صورت می گیرد. استفاده از تکنیک های پیشرفته در اجرای پروژه های ساختمانی لازم و ضروری است چون می تواند هزینه های مصرفه را به حداقل برساند. خرید چسب کاشت میلگرد و خرید مته های سوراخ کاری و اجرای آن در قسمت هایی از پروژه های عمرانی و ساختمانی نیز می تواند به تقویت سازه و همچنین بهبود وضعیت ساختمان کمک کند.

لذا شرکت هایی که در حوزۀ اجرای سازه های ساختمانی فعالیت دارند، می توانند در مواقع ضروری از تکنیک کاشت میلگرد استفاده نمایند. بنابراین می توانند با سفارش مناسب ترین چسب کاشت میلگرد، این فرآیند را برای قسمت های مختلفی در سازۀ ساختمانی انجام داد.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید و قیمت انواع چسب کاشت میلگرد می توانید با گروه فنی مهندسی فن آوران البرز تماس بگیرید. این مجموعه در استان کرج فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و قادر به پاسخگویی نیاز مشتریان به صورت اینترنتی در اسرع وقت می باشد.

   

گروه فنی مهندسی فن آوران البرز  

    آدرس : استان البرز-عظیمیه-بلوار کاج-ساختمان ارکیده-واحد517

          ایمیل: cft.alborz@yahoo.com

          مدیریت فنی مهندس پورآقا: 09123078361

          مدیریت فروش مهندس رجبی:09121909295

          تلفن تماس:02632557689

           02632508269

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()