سیم خاردار تبری نوعی فنس است که به منظور حصارکشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از سیم خاردار می توان محوطه ای را محصور نمود و از ورود افراد متفرقه و همچنین موجودات زنده به داخل محوطه جلوگیری کرد. سیم خاردار تبری یکی از انواع سیم خاردار رایج در بازار می باشد که به صورت تیغه ای و حلقوی می باشد. تا کنون به وفور شاهد خرید و نصب سیم خاردار تبری بر روی دیوارهای کوتاه منطقه های نظامی و امنیتی، کارخانجات، محوطۀ فرودگاه، ریل درون شهری و غیره بوده اید. خرید  سیم خاردار تبری حلقه ای به دلیل شکل دایره ای که دارد به عنوان محافظ امنیتی بر روی سطوح دیوار نصب می شود که کسی به سهولت نتواند وارد محوطه شود.

شرکت حصار سیم جزء یکی از مجموعه های بزرگ در صنعت تولید انواع سیم خاردار تبری و فنس در سرتاسر کشور می باشد. با توجه به لزوم مسائل حفاظتی از ساختمان و مکان های مختلف نیاز به استفاده از تجهیزات امنیتی چون سیم خاردار است و به همین دلیل در این شرکت انواع سیم خارداردار با دوام تولید می کنند.

فروش انواع سیم خاردار تبری

فروش انواع سیم خاردار تبری به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان و به سهولت محوطه ساختمان را حصاربندی نموده و بتوانند از ورود ماشین و موجودات زنده به داخل محوطه جلوگیری کنند. توجه به این نکته باعث شده تا از دیرباز تا کنون همچنین شاهد خرید و فروش سیسم خاردار تبری در سطح جهانی باشیم.

هنگام خرید سیم خاردار بهتر است توجه به کیفیت جنس مفتول شود چون کاربرد این محصول در محوطه باز می باشد. در نتیجه باید مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی داشته باشد. معمولاً سیم خاردار تبری با روگش گالوانیزه گرم و سرد تولید و به بازار عرضه می شوند. بنابراین متناسب با محل نصب سیم خاردار، مناسب ترین نوع آن را خریداری نموده و نصب می کنند که طول عمر بالایی داشته باشد.

برخی از مشاغل نیاز به محوطۀ ایمن دارند که به واسطۀ نصب سیم خاردار تبری می توانند این محوطه را ایجاد کنند. در صورت تغییر محل کار ، امکان جمع کردن و انتقال آن به مکان جدید برای کمپانی ها فراهم می باشد. به همین دلیل از سیم خاردار به عنوان تجهیزات ایمنی ارزان نام برده می شود.

خرید سیم خاردار تبری با دوام

خرید سیم خاردار تبری با دوام به شما کمک می کند که بتوانید برای مدت زمان زیادی از مزایای سیم خاردار استفاده کنید. به طور معمول سیم های خاردار دارای روکش گالوانیزه هستند که بتوانند مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی و زنگ زدگی داشته باشند. توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است چون نقش مهمی در دوام و مقاومت سیم در فضای باز و حفظ حالت اولیۀ خود خواهد داشت. عدم از دست دادن حالت نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که هنگام خرید و فروش سیم خاردار تبری باید در نظر گرفته شود.

در صورت نیاز به خرید انواع سیم خاردار مقاوم می توانید به شرکت حصار سیم مراجعه کنید. این شرکت به صورت تخصصی از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ تولید و عرضۀ مستقیم سیم خاردار در دسته بندی های مختلف در سراسر کشور فعالیت می کند.

عرضۀ مستقیم انواع سیم خاردار تبری ارزان

برای خرید سیم خاردار تبری با قیمت ارزان می توانید از تولیدکنندگان اصلی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمائید. در این صورت بدون واسطه می توانید کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

شرکت حصار سیم نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان فنس و سیم خاردار، قادر به توزیع و عرضۀ مستقیم انواع سیم خاردار تبری ارزان با کیفیت بالا در سراسر کشور می باشد.

 

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()