نقاشی ساختمان  یکی از روش های زیبا سازی دیوار ها می باشد. با استفاده از رنگ کردن ساختمان می توان تغییرات زیادی را در آن به وجود آورد. در واقع در زمان هایی که نیاز به تغییرات زیادی است معمولا از  نقاشی ساختمان استفاده می شود. امروزه دیوارپوش های زیادی به تولید رسیده اند و برخی بسیار زیبا هم هستند اما نقاشی ساختمان همواره طرفداران خود را دارد. در واقع با استفاده از رنگ کاری ساختمان می توان مدت بیشتری را از ان استفاده کرد در صورتی که دیوارپوش ها عمر کوتاه تری دارند.

نقاشی ساختمان امروزه دارای تنوع بیشتری شده و رنگ ها و طرح های گسترده و روش های اجرای زیبا توانسته تنوع گسترده ای را ایجاد کند که مطابق با سلیقه ی افراد باشد. در زمان نقاشی ساختمان، ابتدا زیرسازی انجام می گیرد بنابراین سطح زیرین صاف می گردد و سپس رنگ کاری انجام می گیرد . نقاشی ساختمان نیاز به مهارت بالایی دارد و باید به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود. مجموعه رنگ کاران از بهترین نقاشان ساختمان بهره مند بوده و می تواند رنگ کاری ساختمانتان را به بهترین شکل انجام دهد.

برای نقاشی ساختمان ، رنگ های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از رنگ هایی که در این زمینه بسیار مشاهده می گردد ، رنگ روغنی است. رنگ های روغنی دارای سه نوع مات، براق و نیمه مات وجود دارد که هر یک می تواند در مکان های مناسب مورد استفاده قرار گیرند. این نوع رنگ ، عایق مناسبی است بنابراین برای رنگ کردن نرده می توان از این نوع رنگ استفاده کرد. همین طور برای جلوگیری از زنگ زدگی آهن از این رنگ استفاده می شود. یکی از مزایای رنگ های روغنی ، قابلیت شستشوی آن است بنابراین در نقاشی ساختمان از این رنگ کاربرد گسترده ای را می بینیم.

رنگ پلاستیک

در نقاشی ساختمان ها رنگ پلاستیک نیز رواج دارد و به دلیل ارزان قیمت بودن آن مورد توجه فراد قرار گرفته است. نکته ای که درباره ی رنگ پلاستیک وجود دارد، غیر قابل شستشو بودن آن است بنابران از این رنگ برای قسمت های استفاده می شود که دسترسی کمتری به آن وجود دارد مثلا برای سقف هامی توان از این نوع رنگ در نقاشی ساختمان استفاده کرد. 

رنگ طرح دار بلکا

این نوع رنگ ها که امروزه در نقاشی ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته ، طرح دار بودن آن است. از این رنگ ها برای بخشی از اتاق استفاده می گردد. از این رنگ ها می توان در بسیاری از مکان های اداری ، مسکونی و تجاری و... استفاده کرد. این رنگ ها بسیار زیبا بوده و به زیرساز خاصی نیاز ندارد. برای کسب اطلاعات درباره ی نقاشی ساختمان با کنیتکس با ما تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان حرفه ای

نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون است که باید به صورت کاملا حرفه ای انجام شود و نیاز به دقت بالایی دارد. با کمک نقاشان ماهر می توانید نقاشی ساختمان را به بهترین شکل انجام دهید. نقاشی ساختمان را می توانید در طرح های خلاقانه اجرا نمایید بنابراین به یک نقاش ماهر برای این کار نیاز است. نقاش ساختمان فردی است که تبحر لازم را در رنگ کاری ساختمان دارد و می تواند این کار را به بهترین شکل انجام دهد. یافتن یک نقش ساختمان بسیار مهم است زیرا یک نقاش حرفه ای باید به خوبی کار رنگ کاری را انجام دهند و نتیجه ای بی عیب و نقص را ایجاد نماید همین طور روش های مختلف اجرای کار نقاشی ساختمان را به خوبی آموخته باشد و بتواند رنگ های دلخواه شما را ترکیب کند. مجموعه رنگ کاران بهترین خدمات نقاشی ساختمان را به شما ارائه می دهد .

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()