کفسازی بتنی جزء پروژه های ساختمانی می باشد که بیشترین کاربرد خود را در اجرای کفسازی صنعتی نشان می دهد. کاربرد گستردۀ کفسازی بتنی را می توان در ساخت سوله ها، کارخانجات، پارکینگ، فضای باشگاه و مواردی از این قبیل مشاده نمود. در واقع به دلیل سادگی اجرای کفسازی بتنی است که اجرای این نوع پایۀ کفپوش در محیط های بزرگ در نظر گرفته می شود. در واقع کفسازی بتنی در کنار کفپوش اپوکسی و بتن پلیمری در صنعت ساخت و ساز صنعتی مشاهده می شود و مزایای خاص خود را دارد. اجرای کفسازی بتنی به نسبت به سایر کفپوش های ساختمان حائز اهمیت است چون از استحکام بالایی برخوردار است و ماندگاری بالایی دارد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان یکی از شرکت های با سابقه ای است که توانسته مهارت تیم مجرب خود را در عرصۀ اجرای پروژه های طراحی بتن، کفسازی بتن، افزودنی های بتن، عملیات عایق بندی بتن، طراحی استخر و مواردی از این قبیل گسترش دهد و خدمات مشاورۀ تخصصی رایگان به مشتریان ارائه دهد.

ویژگی و مزایای کفسازی بتنی

سازه های بتنی به دلیل داشتن بافت سخت، بهترین متریال برای اجرای کفسازی بتنی سازه های ساختمانی مختلف می باشد. در واقع بهترین گزینه برای کفسازی پایۀ ساختمان می باشد که بر روی آن می توان سایر کفپوش ها را نصب نمود. به همین جهت پایۀ اصلی کفسازی سازه های ساختمان از جنس بتن می باشد تا بدین وسیله بتوانند استحکام سازۀ کف را بهبود ببخشند. اجرای کفسازی بتنی پس از فرآیند سفت کاری صورت می گیرد که بتوانند سازه را قابل سکونت نمایند. در واقع کفسازی بتنی یکی از روش های مناسب برای پیاده سازی کف سالن های بزرگ چون انبار، سوله، کارخانجات و غیره می باشد. پیاده سازی کفساطی بتنی از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند و سپس می توان برای زیبا نمودن و جلوه داده به نمای آن از مزایای کفپوش اپوکسی و پلی یورتان استفاده نمود.

اجرای کفسازی بتنی با طول عمر بالا

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه از جمله شرکت های فعالی است که دارای مجوزهای لازم در امور طراحی و اجرای پروژه های بتنی است. این مجموعه از ابتدای فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود در صدد ارائه بهترین خدمات مشاوره ای رایگان و همچنین اجرایی با حداقل هزینه و کاملاً تضمین شده می باشد.

انتهای اجرای کفسازی بتنی و اجرای آب بندی بتن ، ایجاد سطحی صیقلی و صاف می باشد که امکان پیاده سازی هر گونه کفپوش را برای افراد میسر می سازد. به دلیل مقاومت بالایی که کفسازی بتنی دارد، به عنوان کفپوش پایه در نظر گرفته می شود و شاهد اجرای کفسازی بتن در اکثر پروژه های ساختمانی با ابعاد بزرگ می باشیم.

با توجه به حجم فضایی که برای عملیات کفسازی بتن در نظر گرفته می شود و نوع مصالح ساختمانی که به کار برده ، قیمت کفسازی بتنی مشخص خواهد شد.

نفوذ ناپذیری بسیار بالا از دیگر ویژگی های کفسازی بتنی است که اجازۀ نفوذ عوامل فرسایشی را به داخل بتن نمی دهد و این مسئله سبب افزایش استحکام کفپوش سازه های ساختمانی می شود. توجه به این نکات برای مجریان سازه های بتنی حائز اهمیت است چون بدین وسیله می توانند مقاومت سازه ساختمانی را بهبود ببخشند و از آسیب دیدگی آنها جلوگیری کنند.

کفسازی بتنی مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و به دلیل عدم نفوذپذیری و سطح صیقلی که دارد، سطح یکنواخت و زیبایی بوجود می آید که نسبت به ایجاد خط و خش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و سرعت زمان پیاده سازی این کفسازی بسیار بالا می باشد.

برای أخذ مشاورۀ تخصصی در رابطه با نحوۀ اجرای کفسازی بتنی و مواردی از این قبیل می توانید با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس بگیرید.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()