آب بندی بتن یکی از مهمترین مسائل تکنیکی است که هنگام ساخت سازه های بتنی حائز اهمیت می باشد. در واقع مراحل آب بندی بتن به منظور عایق بندی این سازه هادر پروژه های مختلف ساختمانی صورت می گیرد. در واقع عملیات آب بندی بتن با استفاده از مواد افزودنی خاص صورت می گیرد و مهندسین مجرب و توانمندی که در این حوزه سابقۀ فعالیت دارند، می توانند به بهترین شکل ممکن اجرای آب بندی بتن را با بهره گیری از مواد افزودنی با کیفیت انجام دهند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ اجرای پروژه های  آب بندی بتن  و عرضۀ مواد افزودنی بتن در تهران فعالیت می کند. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به انجام عایق بندی بتن در پروژه های ساختمانی مختلف می باشد.

مهمترین نکات آب بندی بتن

همانطور که می دانید عملیات بتن ریزی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و نفوذ آب به داخل سازه های بتنی باعث کاهش استحکام بتن می شود و این مسئله خسارات هنگفتی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین استفاده از مراحل آب بندی بتن تحت نظارت افراد متخصص و استفاده از مواد افزودنی با کیفیت و مشخص صورت می گیرد که بتوانند بستر مناسبی را برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل بتن ایجاد کنند.

آب بندی بتن با افزودنی های نانو، آب بندی بتن با عایق اکریلیک تک و دو جزئی، عایق بندی بتن لاستومری، آب بندی بتن با پودر پلیمری، آب بندی بتن با نفوذگرها، آب بندی بتن با ملات آنی گیر و ... برخی از روش های رایج آب بندی بتن هستند. هر کدام از این روش های آب بندی بتن با استفاده از مواد افزودنی خاص صورت می گیرد. با استفاده از آب بندی بتن، می توان استقامت بتن را به میزان قابل توجهی افزایش داد. همچنین موجب زیبایی سطح بتن می شود و به همین دلیل در تمام پروژه های سازه های بتنی از فرآیند آب بندی بتن با روش های مختلف کمک گرفته می شود. بدین وسیله بتوانند استحکام بتن را بهبود بخشیده و از نفوذ آب به داخل بتن جلوگیری کنند.

بیش از گذشته فرآیند آب بندی بتن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون امروزه با استفاده از سازه های بتنی برای ساخت پروژه های سنگین سازه های ساختمانی و عمرانی استفاده می شود که روش آب بندی بتن نقش مهمی در استحکام و طول عمر سازه خواهد داشت.

هزینۀ اجرای آب بندی بتن

قیمت آب بندی بتن بستگی به روش، نوع مواد افزودنی و حجم کار دارد. بنابراین برای آگاهی از هزینۀ آب بندی بتن می توانید از خدمات مشاوره ای متخصصان هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه استفاده نمائید.

هنگامی که آب به بافت بتن نفوذ کند، در نتیجۀ آن آب به داخل سطح بتن سرایت می کند که باعث کاهش مقاومت بتن می شود. در حال که استفاده از مواد افزودنی مخصوص هنگام تهیۀ بتن، می توان از این حادثه جلوگیری کرد و بتن را به صورت یکپارچه و منسجم نگهداری نمود. توجه به این نکات حائز اهمیت است چون استحکام بتن نقش مهمی در مقاومت سازه های ساختمانی دارد و باید نسبت به این مسئله توجه نشان داد و از تخصص افراد حرفه ای در این رابطه باید استفاده نمود.

همانطور که گفته شد، انواع آب بندی بتن و ترمیم و اجرای آب بندی و ایزولاسیون سازه  وجود دارد که شرکت های عمرانی متناسب با موقعیت، شرایط، بودجه و همچنین نوع سازه ساختمانی مناسب ترین روش آب بندی بتن را برای عایق بندی بتن استفاده می نمایند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با داشتن سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ اجرای پروژه های عمرانی بتن که عملیات آب بندی بتن را بر عهده دارند، قادر به اجرای آب بندی بتن پس از ساخت سازه با بهترین قیمت و ماندگاری بالا می باشد.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 862
نمایش همه
علاقه مندی ها ()