ساخت استخر به عنوان یکی از امکانات تفریحی محسوب می شود که افراد زیادی علاقه مند هستند که در محیط زندگی خود این امکان را داشته باشند. در حال حاضر اکثر سازه های ساختمانی در داخل شهر به آپارتمان  مجتمع های بزرگ تبدیل شده است. با این وجود متناسب با فضایی که ساختمان ها دارند، از همان ابتدای و یا هنگام بازسازی ساختمان می توانند تقاضای ساخت استخر خانگی را از معمار ساختمانی داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی و مهندسی معماری امروزه شاهد  ساخت استخر خانگی مدرن در اندازه های کوچک و بزرگ در داخل فضای بسته و همچنین باز می باشیم.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با سال ها کسب تجربه در حوزۀ سازه های ساختمانی، توانسته موفقیت های عظیمی را بدست آورد. بنابراین توانسته پروژه های موفقیت آمیزی را در خصوص احداث استخر ویلایی و سرپوشیده به پایان برساند.

نکات کلیدی ساخت استخر

همانطور که می دانید برای ساخت استخر نیاز به فضای کافی است. همچنین نحوۀ ساخت استخر باید به گونه ای صورت گیرد که نشتی آب صورت نگیرد، که این مسئله در رابطه با ساخت استخر خانگی در داخل آپارتمان ها بیشتر صدق می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

خیلی از افراد زمان کافی برای رفتن به استخرهای عمومی را ندارند و این مسئله آنها را اذیت می کند و مایل به داشتن استخر و جکوزی خانگی هستند که بتوانند در هر زمان از این امکانات استفاده نمایند. در ادامۀ مقاله قصد داریم اشارۀ مختصری به مراحل اجرایی ساخت استخر خانگی داشته باشیم. با ارتقاء امکانات تفریحی، می توان شرایط عالی را برای افراد فراهم نمود که بتوانند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

ساخت استخر در باغ

افرادی که دارای باغ ویلا هستند بیشتر از افرادی که آپارتمان نشین می باشند، فضای کافی جهت ساخت استخر در ابعاد بزرگ دارند. از این رو هنگام بازسازی ساختمان، می توانند تجربۀ ساخت استخر سر باز در محوطۀ ویلا داشته باشند که آفتابگیر باشد و هزینۀ کمتری برای گرم کردن آب صرف شود. در واقع در فصول تابستان آب استخر فضای باز متعادل می باشد که آبتنی لذت بخشی را برای افراد بوجود می آورد.  

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با در اختیار داشتن امکانات، نیروی انسانی مجرب و متخصص در کنار مصالح ساختمانی با کیفیت، قادر به اجرا و ساخت انواع استخر سر پوشیده و فضای باز با بهترین نما و دوام بالا می باشد.

مراحل اجرای ساخت استخر

همانطور که گفته شد، ساخت استخر دارای مراحل مختلفی است که می توان به فراهم نمودن لیست مواد اولیۀ مورد نیاز، ایجاد نقشه و طرح اولیۀ بر روی کاغذ، مطالعه نسبت به روند ساخت استخر و نوع تجهیزات مورد نیاز، بررسی فضای در نظر گرفته شده و امکان پیاده سازی ساخت استخر، موقعیت مکانی و همان متراژ فضای احداث استخر، در نظر گرفتن مدل استخر، هزینۀ نگهداری و فضای اطراف استخر می باشد.

با در نظر گرفتن این نکات و بررسی دقیق نسبت به این مسائل شاهد ساخت انواع استخر با مدل های متنوع در موقعیت و مکان های مختلف می باشیم.

در ضمن هزینۀ ساخت استخر و کفسازی بتنی نیز ارتباط مستقیم با ابعاد، امکانات، نوع مصالح ساختمانی به کار رفته و مدل استخر دارد. در نتیجه به سادگی نمی توان هزینۀ کامل اجرای پروژه ساخت استخر را مشخص نمود و نیاز به بررسی دقیق محل ساخت و میزان مصالح ساختمانی که نیاز به احداث استخر و مواردی از این قبیل است که بتوان هزینۀ دقیق ساخت استخر سرپوشیده و یا فضای باز را تعیین نمود.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت هایی است که تا کنون توانسته پروژه های ساختمانی متعددی را به مرحلۀ اجرا برساند، ساخت انواع استخر خانگی و ویلایی نیز در لیست پروژه های این مجموعه قرار دارد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()