طراحی نما از دیگر خدمات ساختمانی است که توسط شرکت های ساختمانی متخصص به عموم مردم ارائه داده می شود. همانطور که می دانید نمای ساختمان مهمترین و قابل توجه ترین قسمت ساختمان می باشد و همین دلیل هنگام ساخت و ساز باید به این مسئله توجه شود. امروزه امکان اجرای طراحی نما به سبک های کلاسیک و مدرن می باشد که افراد می توانند متناسب با کاربری برای ساختمان در نظر دارند، درخواست بهترین طراحی نمای ساختمان را با بهترین مصالح ساختمانی توسط افراد مجرب و متخصص این کار داشته باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا نیز توانسته از ابتدای فعالیت حرفه ای که در حوزۀ خدمات نوسازی و طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان دارد، پروژه های ساختمانی متعددی را در زمینه های مختلف راه اندازی و اجرا کند و از رزومۀ کاری موفقی برخوردار می باشد. بنابراین در صورت نیاز می توانید به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای این مجموعه در خصوص طراحی نمای ساختمان استفاده نمائید.

اجرای پروژه های طراحی نما

نمای ساختمان مهمترین قسمت ساختمان محسوب می شود که از فاصلۀ دور قابل مشاهده می باشد و به سهولت می تواند افراد زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند. به همین دلیل در اجرای پروژه های ساختمانی، طراحی نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، همواره در تلاش هستند که از بهترین و مرغوب ترین مصالح ساختمانی در طراحی نمای ساختمان استفاده نمایند که بسیار چشمگیر و شکیل باشد.

در واقع شکل طراحی نمای ساختمان تأثیر مستقیم بر روی ارزش و بهای ساختمان دارد و بهترین عامل برای جذب عابرین پیاده و مخاطبین مورد نظر خود دارد. معمولاً برای انجام پروژه های طراحی نما از مصالح ساختمانی با کیفیت چون انواع سنگ طبیعی، نمای کامپوزیت، نمای شیشه، نمای آجری، نمای رومی، نمای بایرامیکس و ترکیبی استفاده می کنند.

در دنیای امروز که عصر تکنولوژی است، توجه به طراحی نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند به سهولت افراد زیادی را به خود جذب کند و نیاز به تبلیغات فراوانی برای فروش واحدهای ساختمان و مواردی از این قبیل نباشد. به عنوان مثال طراحی نمای برج میلاد خاص طراحی شده است و یا اینکه طراحی نمای ساختمان چهارسو نیز دارای طراحی خاصی هستند که در ذهن خیلی از افراد به خاطر سپرده می شود، علاوه بر آنکه از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

طراحی نمای ساختمان بر مبنای اقلیم منطقه نیز ساخته می شود که می تواند تلفیقی از طراحی نمای مدرن در نظر گرفته شود. به عنوان مثال طراحی نمای ساختمان در شمال کشور به دلیل بارش های فراوانی که صورت می گیرد، دارای سقف شیروانی است که می توان در کنار طراحی نمای شیشه ای و سینگ طبیعی زیبایی خاصی در اجرای طراحی نمای روز ساختمان بوجود آورد که چشمگیر و جذاب باشد.

به طور کلی طراحی نمای مدرن ساختمان بر اساس بافت منطقه صورت می گیرد چون نقش مهمی بر روی ماندگاری و طول عمر بنای ساختمان دارد. میزان نورگیری، انتخاب مناسب ترین نوع درب و پنجره، تعبیۀ تراس، جنس و شکل سقف و ... برخی از موارد مهمی هستند که نقش مهمی بر روی اجرای طراحی نمای ساختمان دارد که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، متناسب با موقعیت اقلیمی و شرایط آب و هوایی ساخته شده باشد که از دوام بالا برخوردار باشند.

خوشبختانه صنعت ساخت و ساز در داخل کشور پیشرفت کرده است و شرکت های ساختمانی مجرب و متخصصی هستند که قادر به ارائه بروزترین خدمات ساختمانی همچون طراحی نمای ساختمان لاکچری و لوکس با بهترین ویو می باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا نیز در این عرصه توانسته پروژه های ساختمانی متعددی را به مرحلۀ اجرا برساند و در قسمت رزومۀ کاری خود مجموعه قرار دهند.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()