امروزه اگرچه آپارتمان ها بسیار افزایش پیدا کرده اند و ساختمان های جدید زیادی به وجود آمده است اما هنوز هم ساختمان های قدیمی وجود دارند که به بازسازی ساختمان نیاز پیدا می کند. البته بازسازی ساختمان فقط به منظور نوسازی ساختمان ها انجام نمی شود و ساختمان های جدید نیز به بازسازی ساختمان نیاز دارند مثلا افراد در زمان هایی که در ساختمان ایراداتی وجود داشته باشد اقدام به تغییر آن می نمایند و یا حتی برای تغییرات دلخواه با استفاده از بازسازی ساختمان می توانند دکوراسیون مورد نظر خودشان را ایجاد کنند.

خانه های قدیمی برخی بسیار زیبا هستند و یا صاحبین این ساختمان ها ، آپارتمان ها را نمی پسندند و اقدام به بازسازی ساختمان می نمایند ، در بازسازی ساختمان انواع تغییرات لازم انجام خواهد گرفت که می تواند در بخش های مختلف ساختمان ها باشد. همچنین ساختمان های قدیمی دچار خرابی و یا ایراداتی در زیرساز و... می شوند که نیاز است که بازسازی در این قسمت ها انجام شود. ایرادات ساختمان های قدیمی می تواند در بخش های مختلفی باشد مثلا سیم کشی، لوله کشی، نما و... که هر یک از این بخش ها نیاز به افراد حرفه ای در این زمینه دارند. بنابراین برای انجام بازسازی بسیار دشوار است اگر خود بخواهید مسئولیت این کار بزرگ را به عهده بگیرید و در صورتی که افراد کار خود را به درستی انجام ندهند می تواند مشکلات بیشتری را به بار آورد، بنابراین اگر خود می خواهید بازسازی ساختمان را انجام دهید باید به کار و تمام مسائل پیش رو آشنا باشید اما بهترین کار سپردن این کار به مرکزی است که سال ها در این زمینه فعالیت داشته است. انتخاب مرکزی که بتواند کار بازسازی ساختمان را به درستی انجام دهد حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود. شرکت هیرادانا از شرکت های معتبر در زمینه ی بازسازی ساختمان است.این مرکز توانسته تا به حال رضایت مشتریانش را به دست آورد.

ساختمان ها هر چه قدر هم زیبا باشند پس از گذشت زمان لازم است که تغییراتی در آن ها به وجود آید و برخی از بخش ها و حتی وسیله ها مورد تعویض قرار گیرد. نکته ای که وجود دارد در بازسازی ساختمان ، باید حتما قانون را در نظر بگیرید و طبق آن تغییرات انجام گیرد. مراکزی که ارائه دهنده ی خدمات اجرای بازسازی ساختمان مانند بازسازی منزل به صورت نوین هستند با این قوانین آشنا بوده و در چارچوب قوانین تصمیمات را اتخاذ می کنند البته صاحبین ملک درخواست های خود را برای مسئول پروژه مطرح می کند و سپس هماهنگی ها جهت بررسی و اجرای کار صورت می گیرد. زمان اجرای بازسازی ساختمان با توجه به میزان کار ، تعیین می گردد.

تفاوت بازسازی ساختمان با نوسازی ساختمان

بازسازی با نوسازی دارای خصوصیاتی مشترک است اما در مواردی نیز تفاوت هایی دارد. در واقع نوسازی ساختمان یعنی کل ساختمان مورد مرمت قرار می گیرد و بازسازی بر روی تمامی قسمت ها انجام شده و انواع بخش ها نوسازی می شود اما بازسازی ساختمان به مرمت های تقریبا جزئی و یا حداقلی گفته می شود که بر روی بخش های مختلف ساختمان انجام می شود که جزئی تر از نوسازی می باشد. در نوسازی ساختمان ها، هدف اصلی تبدیل بنای فرسوده به بنایی نو می باشد. اما اگر برای بازسازی هدف تعیین کنیم، هدف اصلی پایداری و ایجاد تغییرات درآن می باشد. شرکت هیرادانا از مراکز ارائه دهنده ی انواع خدمات ساختمانی می باشد که برای اجرای انواع بازسازی ها و تغییرات دکوراسیون می توانید از این مرکز معتبر کمک بگیرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()