پوشاندن درز انقطاع مسئله ای است که بر اساس مقررات ملی ساختمان باید صورت گیرد. توجه به این مسئله بسیار هائز اهمیت است چون نوع موادی که برای اجرای پوشاندن درز انقطاع به کار برده می شود بسیار مهم است. به همین دلیل نیاز به انجام پوشاندن درز انقطاع در نمای ساختمان با استفاده از مواد مخصوص می باشد. بدین وسیله بتوان هم ماهیت جذب ارتعاشات ساختمان را حفظ نمود و همچنین از نفوذ حشرات موذی به داخل درز جلوگیری کرد.

گروه نماروز به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع در تهران فعالیت می کند و قادر است به انجام پوشاندن درز انقطاع در نمای ساختمان با استفاده از بهترین مواد شیمیایی و مصالح ساختمانی می باشد.

شیوۀ اجرای پوشاندن درز انقطاع

عملیات سم پاشی محل درز انقطاع، اندازه گیری محل و تهیه مناسب ترین مواد اولیه، انجام نهایی پوشش درز انقطاع ساختمان با نصب ورق های گالوانیزه به همراه پیچ و رولپلاک و آب بندی نهایی درز انقطاع از جمله مراحل اجرای پوشاندن درز انقطاع ساختمان می باشد.

از نظر مقررات ساخت و ساز بین المللی فاصله حداقلی 20 سانتی متر باید بین دو ساختمان در نظر گرفته شود. بدین وسیله بتوانند از گسترش ارتعاشات ناگهانی که هنگام زمین لرزه برای ساختمان رخ می دهد، به میزان قابل توجهی جلوگیری کنند. با در نظر گرفتن ماهیت اصلی که بر اساس آن درز انقطاع ایجاد شده است، باید نوع مصالح ساختمانی که برای پوشاندن درز انقطاع ساختمان استفاده می نمائید، دقت بیشتری داشته باشید و از نظر فنی و مهندسی مورد بررسی قرار گرفته شود.

اجرای پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان

اجرای پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان توسط افرادی که دانش کافی و تجهیزات مورد نیاز چنین عملیاتی را دارند، صورت می گیرد. داشتن ماندگاری بالا، جذب ارتعاشات بوجود آمده، قابلیت اجرای آن بر روی تمامی سطوح و مصالح ساختمان، قابلیت عایق بندی محل پوشاندن درز انقطاع و قابلیت باز کردن پوشش به کار رفته برخی از مهمترین مواردی است که هنگام اجرای پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان باید در نظر گرفته شوند.

انتخاب مناسب ترین مصالح برای پوشاندن درز انقطاع

به طور کلی هنگام انتخاب مصالح ساختمانی برای پوشاندن درز انقطاع، مصالح موجود را در سه طبقه بندی مصالح نامناسب، معمولی و مناسب ترین مصالح تقسیم بندی می کنند.

آجر، سنگ، سیمان از جمله مصالح ساختمانی نامناسب برای پوشاندن درز انقطاع هستند. یونولیت و فوم های پر کننده نیز به دلیل مقاومت حداقلی که در برابر تابش نور آفتاب و شرایط محیطی دارند، جزء مصالح نامناسب محسوب می شوند. از توری ها نیز نمی توان به دلیل سوراخ هایی که دارند و استحکام پایین برای این مصارف استفاده نمود. اجرای نقاشی نما را با کمترین هزینه انجام دهید. 

پروفیل های لاستیک دار و همچنین پروفیل های آلومینیومی برش دار از جمله مصالح ساختمانی هستند که در دستۀ مصالح مناسب و حرفه ای گنجانده می شوند و می توان برای پوشاندن درز انقطاع از مزایای آنها استفاده نمود. این نوع مصالح ساختمانی به دلیل مقاومت بالایی که دارد و خاصیت جذب بالای ارتعاشات به بهترین شکل ممکن می تواند ماهیت خود را حفظ نماید. قیمت بالای پروفیل های آلومینیومی از جمله معایب این نوع مصالح ساختمانی است و امکان استفادۀ آن برای کلیۀ سازه های ساختمانی نیست ولی ورق های گالوانیزه به دلیل وزن سبک و تنوع رنگ بالایی که می توان برای این نوع مصالح ساختمانی ایجاد نمود، به عنوان بهترین مصالح پوشاندن درز انقطاع در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

گروه نماروز به عنوان یکی از گروه های معتبر در حوزۀ ارائه هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع به متقاضیان می باشد. پوشاندن درز انقطاع ساختمان با طناب نیز یکی دیگر از خدماتی است که در لیست وظایف این مجموعه به مشتریان ارائه داده می شود.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()